Forum » Edukacja

"Stypendium z Wyboru"

  • 20 cze 2012

    Witajcie:)

    jestem z Myślenic, skończyłam liceum Kościuszki i obecnie studiuję na IV roku Historię sztuki w Krakowie. Biorę udział w konkursie dedykowanym studentom pt. "Stypendium z wyboru", w którym startuję o dofinansowanie na nowy instrument - flet poprzeczny. Dla głosujących to tylko kwestia kliknięcia a mi może pomóc spełnić marzenia. Głosowanie trwa do 1 lipca, więc nie zostało już wiele czasu a głosy są pilnie potrzebne. Warunkiem dla głosujących jest jedynie aktywne konto na Facebooku

    Oto link do mojej podstrony:

    http://stypendiumzwyboru.absolvent.pl/uczestnicy/nowy-flet-poprzeczny-1053

    Będę ogromnie wdzięczna za każdy głos! Zapraszam do startowania w przyszłym roku, być może wówczas ja będę mogła się odwdzięczyć:)

    Pozdrawiam

    14 16 Cytuj
  • 20 cze 2012

    Są wakacje, idź do pracy, nie żebraj na forum.

    16 17 Cytuj
  • 21 cze 2012

    Do czego to doszło, że szczytem marzeń młodej kobiety jest flet poprzeczny...

    14 7 Cytuj
  • 21 cze 2012

    [quote=gość: agnieszkaaaa] Są wakacje, idź do pracy, nie żebraj na forum. [/quote]

    poziom debilizmu jest coraz wiekszy. agnieszkaaaa juz teraz IP twojego kompa powinno dostac dozywotni ban na to forum zebys sie nie osmieszala w ten sposob. Uwierz mi - to bylo by tylko dla twojego dobra.

    3 18 Cytuj
  • 21 cze 2012

    mrt, dokładnie. Kryzys w kraju, ludzie modlą się o byle robotę żeby rodzinę utrzymać, rezygnują z nauki żeby pomagać rodzicom a tu kolejna kandydatka na bezrobotną absolwentkę historii sztuki z fletem poprzecznym nad łóżkiem.
    Cieszę się, że dowiedziałem się o takim konkursie, może będę mógł oddać głos na jakiegoś produktywnego, zdolnego studenta kierunku strategicznego dla naszej gospodarki który ma bardziej dojrzałe marzenia.

    15 5 Cytuj
  • 21 cze 2012