Forum » Myślenice SKANDALICZNE CENY OBSŁUGA OPINIE - BUSY

  • Babet 10.01.2012 - 12:13
    Gdzie i jak zaprotestować? Busy na trasie Myślenice-Dobczyce stosują skandalicznie wysokie ceny dla przystanków w Borzęcie!! Trasa 4 km (Myślenice - Borzęta I przystanek) kosztuje 3 zł podczas gdy do Krakowa z Myślenic zajedziemy za 5,5 zł.. Czy nie ma jakiś przepisów regulujących taryfy opłat za przejazd?
    Zdesperowani mieszkańcy pytają co mogą zrobić..? Pisać petycję do właściciela firmy przewozowej..?
    28 9 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 12:22
    poprawka myslenice-krakow juz 6 zł
    15 6 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 12:23
    petycją raczej nic nie wskurasz, niestety rosnące ceny paliwa powodują wzrost opłat za bilety.. Trasa do Krakowa jest bardziej rentowna niż na dobczyce, stąd ta różnica.
    19 11 Cytuj Zgłoś
  • Marcin 10.01.2012 - 12:24
    petycją raczej nic nie wskurasz, niestety rosnące ceny paliwa powodują wzrost opłat za bilety.. Trasa do Krakowa jest bardziej rentowna niż na dobczyce, stąd ta różnica.
    13 7 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 12:28
    Gmina miała PKS w ręku i zamiast go rozwijać zgnoili firmę .Teraz cierpią mieszkańcy.
    32 4 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 13:01
    Winny PiS
    31 33 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 13:23
    ja dzisiaj placilam w jedna strone 5zł w porzadnym eleganckim busie a w drugim rozklekotanym 6zł gdzie ta polityka??
    26 3 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 13:31
    babet napisał/a:
    Czy nie ma jakiś przepisów regulujących taryfy opłat za przejazd?Zdesperowani mieszkańcy pytają co mogą zrobić..? Pisać petycję do właściciela firmy przewozowej..?
    Wiesz czasy gdy opłaty wszelakie były odgórnie regulowane to się już na szczęście skończyły w 1981 r. Teraz mamy kapitalizm i wolny rynek. Jak cię na busa nie stać to idź na piechotę ale uprzedzam że buty też kosztują. Ostatecznie możesz iść boso wtedy będzie za darmo tylko że w zimie to może się nie opłacić bo stopy odmrozisz a lekarz też kosztuje.
    Poza tym wszystkim to tylko 4 km jest do Borzęty więc na piechotę ci na zdrowie wyjdzie. Szerokiej drogi !!!
    19 28 Cytuj Zgłoś
  • Marcin 10.01.2012 - 13:31
    gość: gooosc napisał/a:
    ja dzisiaj placilam w jedna strone 5zł w porzadnym eleganckim busie a w drugim rozklekotanym 6zł gdzie ta polityka??
    wewnętrzny cennik busiarzy?
    8 4 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 13:41
    6 zł bus do krakowa?
    Boże jak dobrze że mam samochód i w luksusowych warunkach, a nie przyklejona do przedniej szyby busa jadę sobie do krakowa za jakieś 8 zł!!!!
    20 18 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 14:29
    gość: gooosc napisał/a:
    ja dzisiaj placilam w jedna strone 5zł w porzadnym eleganckim busie a w drugim rozklekotanym 6zł gdzie ta polityka??
    To żadna polityka a wolny rynek.
    Teoretycznie możesz wybrać czy korzystasz z takiej usługi w takiej cenie czy nie, praktycznie niestety rzadko mamy alternatywę... nie mniej to zasady wolnego rynku.
    14 1 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 14:31
    i nikt mi nie pali fajek i muzyczkę włącze se na fulla a co!a w lecie otworzę se okienko ( bo w mojej bryce sie otwierają haha!)albo i włacze klimę gdy upał nie do zniesienia! A to wszytsko w cenie 8 zeta!No z klimą to może z 9 :-)
    Z busami to ja nie chce mieć już nic wspólnego!
    20 14 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 14:38
    MGGG napisał/a:
    petycją raczej nic nie wskurasz, niestety rosnące ceny paliwa powodują wzrost opłat za bilety.. Trasa do Krakowa jest bardziej rentowna niż na dobczyce, stąd ta różnica.
    jaki wzrost? po 20 groszy na litrze? a oni biora od kazdego po 50 groszy wiecej. wiec sobie przelicz czy to zwraca cene za paliwo czy zwieksza zysk?
    14 9 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 14:39
    Kowal bierze 5zł reszta 6zł
    12 5 Cytuj Zgłoś
  • Marcin 10.01.2012 - 16:02
    gość: michal napisał/a:
    MGGG napisał/a: petycją raczej nic nie wskurasz, niestety rosnące ceny paliwa powodują wzrost opłat za bilety.. Trasa do Krakowa jest bardziej rentowna niż na dobczyce, stąd ta różnica.

    jaki wzrost? po 20 groszy na litrze? a oni biora od kazdego po 50 groszy wiecej. wiec sobie przelicz czy to zwraca cene za paliwo czy zwieksza zysk?
    człowieku przeanalizuj cenę paliwa RDR, a następnie się wypowiadaj , 20 groszy na litrze to było średnio w przeliczeniu na 2 miesiace
    7 6 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 16:39
    ceny tez zależa od tego z jakim kierowcą sie jedzie np. do Krakowa. Jedni biorą 6zł<juz sie z tym spotkałam> 5,50 i 5 tez sie jeszcze zdaży. Jednak te cenny przerazaja, jak ktos jezdzi codziennie na trasie krak-myślenice!!!dramat!
    4 7 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 16:44
    gość: lux torpeda napisał/a:
    i nikt mi nie pali fajek i muzyczkę włącze se na fulla a co!a w lecie otworzę se okienko ( bo w mojej bryce sie otwierają haha!)albo i włacze klimę gdy upał nie do zniesienia! A to wszytsko w cenie 8 zeta!No z klimą to może z 9 :-)
    Z busami to ja nie chce mieć już nic wspólnego!
    No to możesz sobie jeździć po 9 zł tyle że to tylko koszt paliwa a gdzie amortyzacja itp. ???pyj9
    6 6 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 16:53
    lux torpeda fajny nick.... kojarzy mi się z extra zespołem :P to tak na marginesie :)
    6 6 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 17:27
    podnoszą opłaty bo dobrze wiedzą , że jak ktoś musi dojechać do pracy do nie ma wyjscia i musi dać to 5 czy 6 zł noi biznes się kręci
    13 9 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 17:45
    gość: lux torpeda napisał/a:
    i nikt mi nie pali fajek i muzyczkę włącze se na fulla a co!a w lecie otworzę se okienko ( bo w mojej bryce sie otwierają haha!)albo i włacze klimę gdy upał nie do zniesienia! A to wszytsko w cenie 8 zeta!No z klimą to może z 9 :-)
    Z busami to ja nie chce mieć już nic wspólnego!
    chyba na rowerze
    7 7 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 18:04
    babet napisał/a:
    Gdzie i jak zaprotestować? Busy na trasie Myślenice-Dobczyce stosują skandalicznie wysokie ceny dla przystanków w Borzęcie!! Trasa 4 km (Myślenice - Borzęta I przystanek) kosztuje 3 zł podczas gdy do Krakowa z Myślenic zajedziemy za 5,5 zł.. Czy nie ma jakiś przepisów regulujących taryfy opłat za przejazd?Zdesperowani mieszkańcy pytają co mogą zrobić..? Pisać petycję do właściciela firmy przewozowej..?
    Podziękuj burmistrzowi Myślenić Maciejowi O. !
    12 11 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 18:14
    W sułkowicach podrożały i są 3 złote przez rudnik a 3,5 przerz jasienice. Ale to 13-15 km ale tyl samo za 4 km z borzęty.... Normalnie to zgadał bym sie na Twoim miejscu z innymi pasażerami z borzęty i zastrajkował przez tydzień. Jeździł w 4-5 jakims autem czy jakoś inaczej ale żeby za chiny nie jechac busem! zdzierstwo i draństwo w biały dzień!
    8 7 Cytuj Zgłoś
  • Dominika Wójcik 10.01.2012 - 19:09
    gość: aaaa napisał/a:
    W sułkowicach podrożały i są 3 złote przez rudnik a 3,5 przerz jasienice. Ale to 13-15 km ale tyl samo za 4 km z borzęty.... Normalnie to zgadał bym sie na Twoim miejscu z innymi pasażerami z borzęty i zastrajkował przez tydzień. Jeździł w 4-5 jakims autem czy jakoś inaczej ale żeby za chiny nie jechac busem! zdzierstwo i draństwo w biały dzień!
    Popieram pomysł strajku ale moze w jakiś inny sposób.....sama nie wiem....kazdy do pracy,szkoły chce jakoś dojechac(już tam nie ważne że na przedniej szybie) a to ze jakieś smieszne miesięczne wymyślili to mogą je sami sobie kupować....fakt jest taki że jadąc z np.Osieczan do Myślenic i wysiadając na przystanku przy urzędzie skarbowym(ok.2km) płaci sie 2,5 zł tyle co ludzie jadący np z Łęk do Myślenic(ok 5,6km) ...ręce opadają!!!jak nic trzeba czekać na wiosne i na rower się przerzucić wtedy w kieszeni zostaje ok 100-150 zł miesięcznie.
    7 4 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 19:28
    sugeruje placic monetami po 10 , 20 groszy :D
    12 8 Cytuj Zgłoś
  • Dominika Wójcik 10.01.2012 - 20:13
    gość: pan wnerwiajacy napisał/a:
    sugeruje placic monetami po 10 , 20 groszy :D
    O good idea :-) tylko ja długo nie jade wiec mogłabym nie zdążyć dać kasiorki przed wysiadaniem ;-) ktoś ma jeszcze pomysł jak wkurzyć panów busiarzy,tak kulturalnie wkurzyć ;-)
    6 5 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 20:14
    poreba trzemesnia leki droginia tez 3zl ale co najciekawsze Osieczany chyba tez 3 zl.... to jest dopiero żenada a to w sumie chyba jeszcze blizej niz z Borzęty, ludzie i tak bede placic bo musza jezdzic do pacy zostanie im tyle co na chleb i margaryne w porywach na maslo doslownie bo juz nie wspomnę o rachunkach i niech sobie to kazdy przeczyta ze zrozumieniem... !
    8 5 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 20:29
    A może inni własciciele busów powalczą o tą linię? obiecujemy 100% obecność w busie pod warunkiem, że za 2,5 PLN :-) Pan Lenart będzie woził powietrze i może zrozumie, że zdzierstwo nie popłaca?
    13 9 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 20:40
    gość: lux torpeda napisał/a:
    i nikt mi nie pali fajek i muzyczkę włącze se na fulla a co!a w lecie otworzę se okienko ( bo w mojej bryce sie otwierają haha!)albo i włacze klimę gdy upał nie do zniesienia! A to wszytsko w cenie 8 zeta!No z klimą to może z 9 :-)
    Z busami to ja nie chce mieć już nic wspólnego!
    popieram!!! :D
    8 7 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 20:53
    Na górne przedmieście z centrum, przejazd kosztuje 2.50zł ;/ To już jest dramat... szczególnie, że 1,5 roku temu kosztował 1 zł
    11 6 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 20:54
    Był PKS to ludzie mówili " panie za daleko do dworca.... busy bliży" teraz mają busy koło byłego dworca. Pozostał same busy praktycznie brak konkurencji, ciekawe co by było gdyby busiarze musieli płacić kasę za odjazdy z nowego dworca bus do Borzęty kosztowałby pewnie z 4 zeta.
    Podziękujcie wszyscy naszej kochanej władzy... bo trzeba być nie lada "magikiem" żeby zrobić "to co się zrobiło" i to całkiem legalnie.
    17 3 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 21:23
    Był sobie kiedyś PKS, ale ludzie wybrali busiaży.
    Władza mająca kiedyś 100% wpływ na komunikację zawaliła sprawę w 100%, ale mieszkańcy ponownie na nich zagłosowali.
    A to dopiero początek podwyżek i to duuużych podwyżek, tylko nie zarobków.
    21 2 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 21:32
    Przypomnij sobie czasy jak nie było busów jakie z kierowców PKS byli paniska Wydawało się że są Bogami Powstały busy i popłynęli Pytanie kiedy busiaże popłyną
    14 6 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 21:38
    Proponuje, tramwaj z Sułkowic do Dobczyc !!
    Trochę ludzi jeździ tymi trasami na pewno by się utrzymał.
    8 13 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 23:18
    Dlatego ja jeżdżę busami i autobusami przelotowymi przez myslenice do rabki czy zakopanego. Płacę zazwyczaj 5 zł, a raz zdażyło mi się za 4 zł.
    5 7 Cytuj Zgłoś
  • 10.01.2012 - 23:31
    przyjdzie wiosna i wkońcu czas rowerów!!!!!!!!!!!!!kto moze nich jezdzi!!!!olać tych zlodzieji!!!
    9 8 Cytuj Zgłoś
  • 11.01.2012 - 0:21
    LUDZIE JA CODZIEN JEZDZO DO KRAKAU FUROM I CO MOM 4 MIEJSCA WOLNE :) SCIEPA NAWET PO 4 ZYLE I BYDZIE MI LZEJ A I BUSY ZŁAMANE NIE ZAROBIA HEY
    8 10 Cytuj Zgłoś
  • 11.01.2012 - 0:43
    Ja też chętnie się załapię. Codziennie poza piątkami, sobotami i niedzielami jadę do Krakowa. Wyjazd o 7:15. Bardzo chętnie wezmę 3 dziewczyny, najlepiej w wieku od 17 do 30 lat, byle nie ważyły więcej niż 65kg. Po paru tygodniach będę musiał zrezygnować z dwóch i będę brał tylko jedną z nich.
    Opłata symboliczna 2zł za przejazd. Jak są chętne to proszę o maila.
    20 8 Cytuj Zgłoś
  • 11.01.2012 - 9:10
    Mam takie pytanie , może ktoś jest zorientowany w tej kwestii czy kiedy prosimy o bilet studencki/szkolny do krakowa to czy otrzymamy 50 gr zniżki zależy od dobrej woli kierowcy bo pare razy spotkałem się z otrzymaniem tej zniżki a pare razy policzono mi jak bilet normalny? no i jeszcze jak paliwo poszło w góre od grudnia 2011 maks 15 groszy to przy spalaniu pod galerie maks 6 litrów wychodzi 90 grosze na całej trasie ??? Dlatego niech żaden busiarz czy właścicicel firmy przewozowej nie p**** że podwyżka związana jest z ceną paliwa
    1 9 Cytuj Zgłoś
  • 11.01.2012 - 10:11
    gość: ciupagaHenek napisał/a:
    LUDZIE JA CODZIEN JEZDZO DO KRAKAU FUROM I CO MOM 4 MIEJSCA WOLNE :) SCIEPA NAWET PO 4 ZYLE I BYDZIE MI LZEJ A I BUSY ZŁAMANE NIE ZAROBIA HEY
    A kto za Ciebie zapłaci podatek???
    5 5 Cytuj Zgłoś
  • basia 11.01.2012 - 10:14
    gość: Marki napisał/a:
    Kowal bierze 5zł reszta 6zł
    Król ma po 5.5
    3 5 Cytuj Zgłoś
  • 11.01.2012 - 11:35
    gość: KassaNova napisał/a:
    Ja też chętnie się załapię. Codziennie poza piątkami, sobotami i niedzielami jadę do Krakowa. Wyjazd o 7:15. Bardzo chętnie wezmę 3 dziewczyny, najlepiej w wieku od 17 do 30 lat, byle nie ważyły więcej niż 65kg. Po paru tygodniach będę musiał zrezygnować z dwóch i będę brał tylko jedną z nich.
    Opłata symboliczna 2zł za przejazd. Jak są chętne to proszę o maila.
    jadę!!
    jedna wada: brak zęba na przedzie,reszta zgodna z wymogami
    11 Cytuj Zgłoś
  • 11.01.2012 - 12:57
    Nie wydają biletów w większości busów przy wsiadaniu a ceny rosną. Myślicie czy gdyby to zgłosić do Inspekcji Transportu Drogowego to sytuacja mogłaby się zmienić? Żądajmy biletu przy wejściu, inaczej pasażer łamie przepisy ustawy o transporcie drogowym, jest pasażerem na gapę, a czy ma ubezpieczenie?
    10 3 Cytuj Zgłoś
  • 11.01.2012 - 13:05
    JO SERIO MOWIE WYLATUJE CODZIEN O 8 Z RANCA WRACOM NA ZAD OK 18 TY JAK BY CO TO SIADAJTA MAM WIECY PODUSZEK NIZ TE BUSY BAA MOM KAZDE OKNO OTWIERONE :) 3 OSOBY WLAZA W KULTUROLNYCH WARUNKACH WJAZD PO 4 ZYLE JAZDA JAZDA JAZDA HEY
    4 6 Cytuj Zgłoś
  • 11.01.2012 - 13:27
    gość: KassaNova napisał/a:
    Ja też chętnie się załapię. Codziennie poza piątkami, sobotami i niedzielami jadę do Krakowa. Wyjazd o 7:15. Bardzo chętnie wezmę 3 dziewczyny, najlepiej w wieku od 17 do 30 lat, byle nie ważyły więcej niż 65kg. Po paru tygodniach będę musiał zrezygnować z dwóch i będę brał tylko jedną z nich.
    Opłata symboliczna 2zł za przejazd. Jak są chętne to proszę o maila.
    Heheh, 65 kg - wszytkie 3 mam rozumieć?;-)
    8 Cytuj Zgłoś
  • 11.01.2012 - 13:39
    ciupagaHenek
    a w bryce ile koni mosz?jak dwa to jadę, jeden to by było okrucieństwo- zbyt długa droga do miasta i nazad, jeszcze by się jakie towarzysto ochrony doczepiło po drodze
    8 2 Cytuj Zgłoś
  • 11.01.2012 - 14:53
    Drogo fakt-ale cena paliwa rośnie jak szalona....to jakoś da się wytłumaczyć.......ale nic mnie bardziej nie wkurza, gdy "kierowca busiarz" ćmi fajki jeden za drugim w czasie jazdy.....a jeździ takich kilku.... :-/
    8 2 Cytuj Zgłoś
  • 11.01.2012 - 15:28
    dla mnie najbardziej wkurzające jest to że tyle samo płaci się za 1,5km, co za 10km i tak zarówno za 2,5zł dojadę na górne przedmieście jak i do jasienicy...
    10 7 Cytuj Zgłoś
  • 11.01.2012 - 20:48
    no to jedz do jasienicy nie wysiadaj wczesniej
    12 8 Cytuj Zgłoś
  • 12.01.2012 - 18:57
    Wcale cena paliwa nie jest odzwierciedleniem podwyżki ceny biletów,bo przypominam że były dwie podwyżki cen biletów wciągu niecałego roku tj. 2 X 50 groszy ,nauczyli się jak papugi powtarzać paliwo paliwo ,czemu nikt nie wspomnie o zyskach związanych tak drastycznymi podwyżkami...
    15 7 Cytuj Zgłoś
  • 12.01.2012 - 19:11
    No to do dzieła ,kupować nowoczesne busy ,otwierać linie i pokazać tym pazernym busiarzom jak powinna wyglądać tania i dobra komunikacja.Byli już specjaliści od komunikacji którzy mieli pokazać co oni to potrafią gdy gmina przejęła PKS i co z tego wyszło a miało być tak pięknie?
    http://www.youtube.com/watch?v=gBt9xDRbkN0
    9 9 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o odpowiedziach

Odpowiedz