Forum » Myślenice

Światła w Myślenicach trasa Dobczyce Myślenice

  • 8 wrz 2012

    cześć, ostatnimi czasy chciałem obiecać sobie, że nie będę krytykował swojego rodzinnego miasta, ale jak zwykle skończyło się na chęciach : ).

    Sięgając pamięcią klika lat wstecz przypominam sobie że owa sygnalizacja świetlna (bodajże ta ulica w Myślenicach nazywa się Słowackiego), na trasie Myślenice Dobczyce miała być sygnalizacją "inteligentną". Ja jako niezbyt bogaty Myśleniczanin dojeżdżam do pracy z Górnego przedmieścia na Dolne, (w okresie letnim) rowerem. Bardzo złości mnie taka sytuacja, w której czekając na zielone światło, przejeżdżam tylko przez jedne światła a na 2 mam już czerwone. Nie jest to spowodowane tym, że przemieszczam się wolno, bo śmiem twierdzić że jakoż na rowerze jeżdżę od 4 roku życia niemal codziennie (nawet w zimie jak pogoda pozwala) mam trochę krzepy i jeżdżę rowerem dość szybko.

    zresztą na pewno ci zmotoryzowani też to zauważyli, światło żółte trwa tu raptem tyle co mrugnięcie okiem, i podejrzewam, że dla tego co chwilę są tu jakieś stłuczki, bo jakim cudem wjeżdżając samochodem na skrzyżowanie na zielonym, jadąc z dozwoloną ograniczoną przez znaki prędkością kierowcy wyjeżdżają z niego na czerwonym ?.

    6 3 Cytuj
  • 8 wrz 2012

    Nie mów, że startujesz 50 km/h.
    Gdy będziesz jechał na wstępie 50 km/h to przejedziesz.
    Należy robić tak:
    już za Albertem obserwować światła, jak zielone , zwolnić i wolno jechać na czerwonym, następnie przyspieszać naciskając na pedały roweru, aby osiągnąć prędkość 50km/h.
    Tą prędkością wjeżdżasz na skrzyżowanie i w tym momencie zapala się zielone.
    Jedziesz pomiędzy samochodami. gdzie kierowcy dopiero szukają lewarka i zza drugich świateł machasz ręką tym których zaskoczyło światło czerwone.
    UWAGA:
    Musisz być bardzo skoncentrowany!!!
    Pozdrawiam

    7 5 Cytuj
  • 8 wrz 2012