Forum » Myślenice BIEDRONKA - opinie

  • 12.05.2010 - 18:38
    celineczka napisał/a:
    BIEDRONKA OK ALE TE SPRZEDAWCZYNIE TO MAJA WYGLĄD PORAŻKA:)
    Calineczka popatrz na siebie. Ja tam wolę ,żeby obsługiwały mnie taakie kasjerki jak w Biedronce niż jakieś wyfiokowane lalunie , które tylko dobrze wyglądają i nic poza tym.
    10 Cytuj Zgłoś
  • 12.05.2010 - 19:22
    To nie pokaz mody,te kobiety ciężko pracują.
    13 1 Cytuj Zgłoś
  • 28.06.2010 - 15:07
    wy wszyscy jesteście troche teges dziewczyny z biedronki nie mają czasu na kosmetyczki bo zapierdalają jak dzikie osły jeżeli zaś chodzi o produkty sprzedawane w biedronce to czytajcie "wyprodukowano przez"
    13 1 Cytuj Zgłoś
  • 28.06.2010 - 18:46
    BIedronka wykonczy wszystkie mniejsze sklepiki maja mnostwo promocji w ogole duzo duzo tanszy towar ciesze sie ze powstala u nas Biedronka bo po co mamy przeplacac jak wlasnie w Biedronce mozna kupic duuuuużo taniej
    3 Cytuj Zgłoś
  • 28.06.2010 - 22:05
    panie są bardzo miłe, i mimo zmęczenia próbują się uśmiechać do klientów- przeciwnie do tych z ekskluzywnych sklepików
    15 Cytuj Zgłoś
  • 06.08.2010 - 20:44
    w ostatnim czasie chyba im się poprawiła dola, sa jakieś radośniejsze
    4 Cytuj Zgłoś
  • 20.05.2011 - 23:22
    jak byś się tak naharowała to też byś tak wyglądała
    7 Cytuj Zgłoś
  • 21.05.2011 - 11:05
    Ja tam lubię robić zakupy. Artykuły spożywcze tańsze i firmowe, tylko bez firmowych etykietek. a w czym teraz nie ma chemii? I gdzie niby jest to zdrowe jedzenie? Co byś nie kupił nie zjadł jest niezdrowe. Biedronka jest ok i z tego co widzę to wcale nie robią tam zakupy tylko i wyłącznie ludzie mniej zamożni, bo i Ci zamożni się tam znajdą. Każdy szuka oszczędności.
    3 Cytuj Zgłoś
  • 21.05.2011 - 13:20
    hej a sa tam przyjecia do pracy??
    Cytuj Zgłoś
  • 21.05.2011 - 17:34
    Próbowałam już wiele razy przekonać się do Biedronki, ale niestety nie udało się...
    Uważam ,że jakość wiekszosci produktów z Biedronki jest jednak sporo niższa niż tych ogólnodostępnych i mimo że są one produkowane najczęsciej przez znane nam firmy to jednak różnica jest zauważalna .
    Jakieś konkrety? Proszę bardzo! płyn do naczyń pur (niewydajny, jakby rozcieńczony wodą), mars ( okropny karmel) , kefir ( hmm co to ma byc?), soki i oranżady( chemia, chemia, chemia...i chyba woda z kranu za taką cenę albo deszczówka? ;-)) , pucha dla psa ( po 20 minutach od opróżnienia całej miski ,pies skuczy jakbym go głodziła i ponownie upomina się o jedzenie;-))
    Ale, żeby nie było, że wszytsko beeee to jest parę produktów które tam kupuję. Kupuję: awokado, mleko, krewetki, śmietanę no i oczywiście cukier- bo oszczedzam aż uwaga, uwaga 20 groszy na sztuce hehe;-)
    A tak serio czasami jak sobie porównam ceny z innymi sklepami to są to tak minimalne róznice, że nie wiem skąd wzioł się ten fenomen Biedronki...
    Poza tym nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, ale sporo jednak produktów kupicie taniej w Janie...
    2 6 Cytuj Zgłoś
  • 21.05.2011 - 17:39
    wódka, piwo, cola, kabanos, chipsy, paluszki, minaralna na rano i impreza jak się patrzy. No i ten bankomat bez prowizji zycie jak w Madrycie hehe
    3 Cytuj Zgłoś
  • 21.05.2011 - 17:48
    Co do pracy w Biedronce to sporo się podobno zmieniło. Obecnie nowa pracownica dostaje tam na wtępie 1400 zł netto a nie minimum jak to było do niedawna.Znajoma pracuje i bardzo sobie chwali...
    3 Cytuj Zgłoś
  • 21.05.2011 - 21:11
    kassiaaaa,myslisz że avocado też podrobili,jesteś żałosna.Po co tam robisz zakupy,masz kasę to idź do Jana,wstąp po drodze do Kurdeszu,a Biedronkę omijaj z daleka...no chyba,że tą na łące,weź w rączkę i niech leci do niebapo kawałek rozumu dla Ciebie>>>
    2 5 Cytuj Zgłoś
  • 21.05.2011 - 22:06
    winogrono czerwone, w jarzyniaku chyba ponad 12zł w Stonce po 7zł, prosta kalkulacja, no ale podrobione winnice je obrodziły
    2 Cytuj Zgłoś
  • 21.05.2011 - 22:30
    Anonimowość nie zwalnia z wzajemnego szacunku. Parę produktów w dobrej cenie i przyzwoitej jakości (np. mleko krótkoterminowe, paluszki rybne); wędliny itp. - nigdy nie kupiłem, przyczyny podaje Vivaldi; serki - już przestałem... Fajną saperkę samochodową swego czasu przygarnąłem, pilarka tarczowa sprawuje się dobrze;-).
    1 Cytuj Zgłoś
  • 22.05.2011 - 8:34
    Ludzie ja naprawdę was nie rozumiem, po co tam idziecie jak wam się nie podoba, dziwne rzeczy miejsca na parkingu brak a tak narzekacie, mnie bardzo cieszy że właśnie powstała Biedronka, w której z przyjemnością robię zakupy.
    4 Cytuj Zgłoś
  • 22.05.2011 - 9:20
    Jedno wiem. Nie ma sklepów idealnych. Co do jakości w Biedronce. Są porównywalne z innymi produktami z tej samej półki cenowej. Skład chemiczny również nie odbiega od innych. Porównywanie jeden do jeden np jedzenia dla psa czy płynu do naczyń jest bez sensu, bo skoro jest taka duża róznica w cenie, musi być trochę gorsza jakość. To od nas zalezy czy ją akceptujemy czy nie. Ja sporo rzeczy kupuję w Biedronce. Sprawdziłam wiekszość i wiem co mi odpowiada a co nie. Nikt nikogo na siłę tam nie ciągnie a mit, że w Biedronce kupują ludzie z nizin społecznych juz dawno upadł. Również ten o traktowaniu pracowników też. Pracować trzeba wszędzie a u prywaciarzy często bardziej drastyczne są przykłady wykorzystywania pracowników + zaległości w płaceniu itp. Ponadto sklepy tego typu są konkurencją dla innych i dzięki nim ceny w zwykłych sklepach nie są windowane do granic absurdu. Mam taki przykład z innej miejscowości trochę mniejszej niż Myslenice. Dopóki nie było Biedronki ceny w sklepikach były bardzo wysokie. Ludzie coraz dalej jeździli na zakupy a Ci mniej mobilni byli skazani na widujące ceny. Po wybudowaniu Biedronki okazało sie, że jednak można taniej bo albo tak będa sprzedawać albo likwidacja. Wiem, będą głosy, że upada mała przedsiębiorczość itp ale tak to już jest, że kupujący chcą tanio kupić a sprzedający drogo sprzedać. I jeszcze chciałam powidzieć, że oszczędzać to nie wstyd.
    6 Cytuj Zgłoś
  • 22.05.2011 - 9:23
    a ja osobiscie mam gleboko w srodku ze upadaja male sklepy. w tym miescie ciezko o prace, a jesli juz ja masz to o umowe lub godne wynagrodzenie wiec nic mnie nie obchodzi czy lokalni biznesmeni pf zarobia pieniadze i nie mam tez zamiaru zostawic ich u nich skoro w takiej biedronce moge kupic wiecej za te kwoty. dlatego ide tam gdzie taniej bo zmusza mnie do tego system jaki tu funkcjonuje. malo placicie pracownikom ale chcecie zeby klienci zostawiali u was jak najwiecej, nie szanujecie pracownikow mysleniccy szefowie prezesi i wlasciciele wiec my tez niedlugo bedziemy miec was gdizes
    9 Cytuj Zgłoś
  • 23.05.2011 - 14:20
    albo mały przedsiębiorca będzie sprytny i dopracuje ceny albo odpadnie - taki rynek, nie od razu musi być wielkim panem biznesmenem.
    2 Cytuj Zgłoś
  • 23.05.2011 - 14:48
    jacy agresywni ci biedronkowicze łał widać ze to jedzenie z Biedronki wyzwala agresje. Na jedzeniu sie nie oszczedza , znacie to powiedzenie?A Biedronkowe jedzenie nie jest tansze bez powodu co wy naiwni jesteście?
    4 Cytuj Zgłoś
  • 23.05.2011 - 14:55
    dziwne ze biedronka ma tylko tanie swoje wlasne produkty ale juz np przecier pudliszki czy jogurt danon i inne "normalne" artykuly sa pare groszy tylko tansze. Artykuly biedronkowe sa gorszej jakosci i to bez dwóch zdan
    1 4 Cytuj Zgłoś
  • 02.06.2011 - 11:12
    jeżeli chcesz się wykończyć to zacznij pracować w biedronce . a najlepiej w Suwałkach przyjc do sklepu np. na ul wojska polskiego . zobacz jak pracuje tylko jedna kasa bądz dwie ile jest ludzi czasem panie zostają do godziny 24 aby wszystko skończyć . może ktoś pomorze !!!!!!!
    1 Cytuj Zgłoś
  • adzygmunt 02.06.2011 - 11:33
    Może ktoś pomoże nauczyć byłego pracownika ortografii?
    Albo włączyć edytora tekstu?
    4 4 Cytuj Zgłoś
  • 02.06.2011 - 11:43
    pracuję jako zakupowiec i często robię na własny użytek analizy tego co kupuję i jak by nie patrzeć to co jest w biedronce tańsze - nie jest gorsze, spełnia wszystkie normy i wymagania branży spożywczej, a biedronka może zaoferować niskie ceny np. dla tego, że przykładowa firma lisner nie umieszcza na paście rybnej swojego dużego logo (tylko niewielką informację kto jest producentem) - co za tym idzie koszty marketingowe i reklamowe w danym wyrobie są niższe więc ... konsument ma niższą cenę, poza tym biedronka ma tylko "kilka" artykułów czyli kupuje od kontrahentów olbrzymie ilość a co za tym idzie może to robić po niskich kosztach.
    I teraz informacja dla wszystkich orginałowców - to co orginalne i drogie nie zawsze jest dobre, np. BIGSTAR NIKE ADIDAS itp mają ulokowaną produkcję w Chinach i na Tajwanie, gdzie nie szanowane są prawa człowieka i gdzie przy brudnej niezautomatyzowanej produkcji zatrudniane za marne grosze są dzieciaki w wieku od 5 lat. czy jak wasze dzieci bawią się zabawkami to myśleliście kiedyś ile małych chińczyków nad tym płakało?? acha - biedronka większość produktów faktycznie kupuje w Polsce.
    7 Cytuj Zgłoś
  • 29.12.2011 - 17:18
    wiecie co ja to sie dziwię chyba kazdy ma prawo kupować tam gdzie chce obchodzi was wygląd duperela ...
    3 1 Cytuj Zgłoś
  • 29.12.2011 - 18:52
    te zóh z gurniej wsi CHYBA CI BIEDRONKA ZASPONSOROWAŁA ZE TRZY LATA NAUKI POLSKIEGO NA GÓRNYM ZA DARMO w zamian za poruszanie tematu(i dobrze):)
    3 2 Cytuj Zgłoś
  • 30.12.2011 - 9:45
    1. Miałem wątpliwą przyjemność zakupów w jednej z biedronek na Bieżanowie w Kraku, jak i innych miastach. Myślenicka przy nich błyszczy, nie tylko wystawieniem towarów, ale uzupełnianiem, jakością oraz czystością w ogóle. Jest schludnie i fajnie zorganizowane, a kolejki są wszędzie.... najlepiej skoczyć w godzinach mniej popularnych i szybko sie sprawę załatwi.
    2. Parking pod biedronką to inny temat, trudno jest mi teraz coś więcej napisać, ale jest problem.
    3. Ceny i jakość - no każdy widzi co kupuje, raz, że dzięki biedronce mamy wybór, tanio i w miare albo drogo i dobrze. Wchodząc do Jana czy innego rodzimego super delikatesu mamy drogo i średnio lub dobrze. W biedronce sa artykuły mieszane, firmowe i niższych półek - w każdym razie mamy alternatywę cenową, np dla oleju, jajek, margaryn i w ogóle przetworów nabiałowych, wędlin, mięs i innych produków w tym alkoholi. Często pojawiają się ciekawe produkty, które mogą byc np fajnym prezentem.
    4. Praca w biedronce była szeroko komentowana w mediach ogólnopolskich. Jak jest z pracą w naszym rejonie, to każdy rozumny wie. Z pewnością nikt tam nikogo na siłę nie trzyma, poza tym nie dostrzegłem jakiej wielkiej rotacji pracowników bo zawsze te same osoby są na kasach.
    7 3 Cytuj Zgłoś
  • 30.12.2011 - 10:17
    Biedronka jest suuper! Cieszę się, że jest w Myślenicach. A odnośnie parkingu przy Biedronce - powinni zrobić wjazd z jednej strony a wyjazd z drugiej (coś ala jednokierunkowość) bo normalnie masakra co tam się dzieje jak jest dużo klientów i tym samym samochodów. A tak usprawniłoby to manewry na parkingu i nie byłoby sytuacji, że 2 samochody stoją naprzeciw siebie za nimi korki i ani rusz.. Pozdrawiam!
    7 3 Cytuj Zgłoś
  • 30.12.2011 - 14:56
    jak chcę kupić 500 litrów mleka z Mlekowity czy 400 butelek jakieś tam wody niegazowanej to jadę do Biedronki jak robię ZAKUPY jadę do JANA ,a jak chcę pouprawiać wygibasy to przy samoobsługowej kasie w Tesko,-a kapustę kiszoną kupuję u JANKI na osiedlu:)
    1 4 Cytuj Zgłoś
  • 30.12.2011 - 17:57
    kapustę kiszoną z marchewką oraz przyprawami najlepszą mają na hurtowni w Polance , od dawna ją tam kupuję trzeba tylko zapytać czy jest ta bez środków konserwujących z kminkiem ponieważ mają tam też od innych producentów. Jest troszkę droższa ale warto ją kupić ponieważ nie ma potem kłopotów z żołądkiem jakie miałam wcześniej kupując zwykłą. Mają tam również wiele bardzo smacznych odmian jabłek ze swojego sadu.Kawałeczek dalej jest sklep ze swojskimi wyrobami wędliniarskimi który też warto odwiedzić. Kiszka z kapustą jest super, a schabowy jeszcze lepszy.
    3 6 Cytuj Zgłoś
  • 30.12.2011 - 20:54
    W POLSCE JESZCZE NIE MA KRYZYSU - BO WSZYSCY WYDZIWIAJĄ ! JAK SIE ZACZNIE TO NA PEWNO NIKT JUŻ POD BIEDRONKĄ NIE ZAPARKUJE :D
    4 4 Cytuj Zgłoś
  • 03.01.2012 - 18:26
    Prawda jest taka że niektóre produkty z biedronki są bardzo złej jakości, ale jest sporo dobrych marek , również polskich które tam można wybrać. I co najważniejsze dobre produkty ( nie produkowane wyłącznie dla biedronki) często są w cenach bezkonkurencyjnych więc skoro można dobrze kupić taniej dlaczego nie skorzystać?I sporo tzn miejscowych "bogaczy" tam spotykam na zakupach, Jarosław zrobił niezłą reklamę tej sieci:)
    10 2 Cytuj Zgłoś
  • 04.01.2012 - 11:29
    racja duzo bogaczy ktorych stac na kupowanie w lepszych sklepach wychodza z biedronki obładowani pełnymi siatkami najtańszych produktow wiec czemu się przyjęło ze do biedronki przychodzą sami najbiedniejsi??
    7 4 Cytuj Zgłoś
  • 04.01.2012 - 23:05
    Zgodzę się muzą. Niestety większość produktów z napisem Wyprodukowano Dla Biedronka, to okropny syf. Jednak Biedronka wprowadza coraz więcej powszechnych marek w dużo lepszej cenie i to jest na plus.
    6 4 Cytuj Zgłoś
  • adzygmunt 05.01.2012 - 8:29
    Kupiłem karmę dla kota w puszce - bo tania! Niestety nie do zjedzenia -przez kota! Wyłożyłem wszystko w lasku nieopodal, może zjadły lisy, albo "cóś"? Nie sprawdzałem.
    Dla siebie tez kupuję - nie karmę dla kota i jest "zjadliwe"!
    8 3 Cytuj Zgłoś
  • 05.01.2012 - 9:53
    Do mojej listy produktów które spokojnie można kupić w Biedronce( i się nie rozczarować!) - oprócz wyżej wymienionych- dorzucam idealną podróbkę Domestosa, który zwie się w Biedronce Agent Max. Nie ma żadnej różnicy a duża butla kosztuje cos koło 4 zł.

    adzygmunt,
    a zauwazyłeś groszek w puszce? Ma ktoś tu kota , który lubi zielony groszek...?Mój nie wiem czemu,nie lubi:-D
    puchę również odradzam!
    7 9 Cytuj Zgłoś
  • 05.01.2012 - 10:15
    ej no za co ten minus??? Przecież nic nie poradzę na to że mój kot jest taki wybredny!!!trochę tolerancji ludzie, nie wszyscy lubią groszek hehe
    :-D
    5 10 Cytuj Zgłoś
  • adzygmunt 05.01.2012 - 14:13
    kasiaaaa Nie przejmuj się minusami. To forumowicze wyspecjalizowani w wklepywaniu znaczków bez czytania w ogóle, a co dopiero ze zrozumieniem!
    Tak mają, niech się dzieciaki pobawią!
    Aby nie spamować. Nie próbowałem kotu dawać groszku, ale kity kat z kurczakiem jest dla mojego ok,
    Niestety w Biedronce go nie ma!
    A może Biedronka wprowadzi go do sprzedaży?
    4 15 Cytuj Zgłoś
  • 05.01.2012 - 14:28
    ej kasiaaaa to ci się nazbierało tych minusów poczekaj mi też napewno zaraz wpadną hehe ...luzzzz
    3 7 Cytuj Zgłoś
  • 05.01.2012 - 15:32
    Biedronka to moja koleżanka:)
    1 5 Cytuj Zgłoś
  • 05.01.2012 - 16:43
    Biedronka to super sklep. Te dziewczyny to mają tam przerąbane. Nie dość że tyle roboty to kierownicy wydzierają się na pół sklepu. Wygląd kierowników to porażka. Opierdolki pracownic powinny odbywac się w biurze a nie wśród klientów. Widać że nie maja profesjonalnego wykształcenia w tym kierunku.
    Następny temat to ochrona. Śmierdziel i nierób. Jak można trzymać takiego pracownika. Tylko soczki, cukiereczki i koledzy żule. Jednym słowem DRAMAT!!!
    Współczuje dziewczynom pracować w tym sklepie. Chociaż urobione to zawsze uśmiechnięte i miłe.
    Poza tym jest OK. Zakupy idą sprawnie, dziewczyny zawsze służą pomocą.
    Trzymajcie się dziewczyny i nie dajcie się:)
    Pozdrawia wierny klient:)))
    13 7 Cytuj Zgłoś
  • 05.01.2012 - 17:18
    wszyscy tak na tą biedronke najeżdzacie a dzwiami i jakby można było to oknami lecicie do niej szmieszni jesteście,,,jak nie pasuje to zmiencie kierunek każdy kupuje gdzie chce i nic nikomu do tego jest tam jak jest wkońcu to tylko biedronka,,,,,,,,,,,
    4 4 Cytuj Zgłoś
  • 05.01.2012 - 17:29
    Normalnie stach sie wypowiadac na tym naszym myślenickim forum..
    Coś napiszesz i odrazu, bach-MINUUUSIK!! :-)
    Potem człowiek głowi się godzinami, analizuje.. za co ten minus..???
    Kurczę chodzi wam o kota że nie lubi biedronkowej karmy z groszkiem?No taki jest wybredny skurczybyk, co mam zrobić?:-D
    O Max Agenta, że niby nie jest tak dobry jak Domestos?A może o to że pojemność wcale nie taka duża..?
    No nie dowiesz się! Coś czuję że mam dziś po spaniu przez was...:-)
    7 6 Cytuj Zgłoś
  • 05.01.2012 - 18:00
    no chyba tak ale weż koteczka do siebie i napewno bendzie Ci rażniej he he he ...........]
    1 4 Cytuj Zgłoś
  • 05.01.2012 - 20:24
    Kasiaaaa, wszystkich tak minusują. Jedno słówko się nie spodoba i.. bach ;-)
    1 7 Cytuj Zgłoś
  • 05.01.2012 - 20:46
    ok
    2 7 Cytuj Zgłoś
  • adzygmunt 05.01.2012 - 22:33
    ok
    2 7 Cytuj Zgłoś
  • 06.01.2012 - 17:38
    trekku ciekawe które słówko nie spodobało się w Twojej wypowiedzi, bo widzę że masz już dwa minusiki..:-) hmmm nie wiem czemu ale ja stawiam na "bach". Swoją drogą też mnie ono tak lekko drażni...
    :-D
    1 6 Cytuj Zgłoś
  • 06.01.2012 - 22:11
    Ja raz kupiłem rybę w puszce - postanowiłem się przekonać od Biedrony... Niestety wylądowała w koszu - nie do zjedzenia. Może była dla kotów? ;-)))
    2 2 Cytuj Zgłoś
  • 06.01.2012 - 23:46
    kasiaaaa napisał/a:
    trekku ciekawe które słówko nie spodobało się w Twojej wypowiedzi, bo widzę że masz już dwa minusiki..:-) hmmm nie wiem czemu ale ja stawiam na "bach". Swoją drogą też mnie ono tak lekko drażni...
    :-D
    "Bach" jest "ok" :-)
    Ja Biedronkę z roku na rok odwiedzam coraz rzadziej, ale faktycznie mam jeszcze z zakupów 2011 cytrusowego Agenta Maxa i mleczko do czyszczenia a la Cif (Tim). Jak dla mnie - sprawdziły się:).
    Artykuły spożywcze biorę sporadycznie, z kolei lubię zajrzeć co leży w koszyczkach - ostatni zakup to 5l kanisterek i tu powtórnie wesoła minka:).
    2 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o odpowiedziach

Odpowiedz