Forum » Myślenice

pielgrzymowanie do Kalwarii Zebrzydowskiej

  • 26 sie 2010

    Witam, serdecznie chciałam prosić o pomoc. Jestem studentką i obecnie piszę pracę magisterską na temat pielgrzymowania do Kalwarii Zebrzydowskiej. Dlatego chciałabym abyście wypełnili ankietę w tym właśnie temacie. Ankieta składa się z dwóch części proszę o wypełnienie obu.
    Oto linki do ankiet:
    Moja ankieta
    Moja ankieta
    Dziękuję i pozdrawiam

    Cytuj
  • 26 sie 2010

    Wypełniłam, jednak mam małą uwagę. 1 pytanie brzmi: czy uprawia pan/i turystykę religijną. TAK/NIE. Zaznaczmy odpowiedź NIE, 2 pytanie brzmi: Jaką formą turystyki religijnej Pan/Pani preferuje? Skoro w 1 pytanie odpowiedziałam NIE, nie jestem w stanie dokończyć ankiety, ponieważ w pytaniu 2 nie mam jak odpowiedzieć, a brak odpowiedzi nie zakończy ankiety.

    Cytuj
  • BEata 26 sie 2010

    Majorka ma racje,
    schwepps800 powinnas/es najpierw wybrac próbę na której przeprowadzisz ankietę czyli osoby którzy pielgrzymuja, a co wicej własnie do miejsca które badasz.
    A ze lubię sie czepiać :) to jeszcze kilka moich uwag:

    pytanie nr 2 - powinno być pytanie inne?jakie (może np. ktoś jeździ na wszystkie msze odprawiane przez Papierza ;p) A i właśnie pasowałoby określic dokładnie co rozumiemy pod pojęciem pielgrzymowanie. Jesli każdy ankietowany zrozumie to onaczej calą ankiete wexmie w łeb

    pytanie 9 , zaczyna się od czy, a kafeteria dotyczy juz konkretnych pielgzymek, a jesli ktos nie uczestniczył w żadnej?

    odnosciki ktore przenosza Ci do nastepnego pytania w zalezoci o udzielonej odpowiedzi powinny byc zaraz raczej za pytaniem, a nie w nastepnym

    pytanie 14 - jak długo będzie trwać pielgrzymka? ale jaka? następna, druga z kolei, czy ta na która pojadę za rok?

    Proponuję niestety wydać kilka zl, i koczowac w trakcie trwania pielgrzymki i rozdawać ankiety pielgrzymom poczekać az wypełnią i "cześć pieśni"

    to tak kilka rad od dobrej cioci ;)
    życzę powodzenia :)