Forum » Wolne Myśli

Kocie sprawy

  • 1 mar 2016

    Chcemy kupić małego kotka, będzie to nasze pierwsze wspólne zwierzątko. Nie mam doświadczenia jeśli chodzi o kocie sprawy, jakiej rasy koty są nieco spokojniejsze. Wiem, że nie ma zasady i każdy jest inny, ale na pewno mają jakieś cechy ogólne. Proszę o radę, wskazówki dotyczące karmienia, pielęgnacji itp:

    3 3 Cytuj
  • Def Ibrylator 2 mar 2016

    Jeżeli poszukujesz kota o bardzo łagodnym charakterze, który woli towarzystwo ludzi niż innych kotów, bardzo lubi dzieci, jest spokojny i piekielnie inteligenty to proponuję rasę Ragdoll. Na dodatek to bardzo śliczne kocięta.

    Oczywiście tylko z hodowli. Wtedy kociak jest odrobaczony, zaszczepiony, zdrowy i co najważniejsze - umie posługiwać się kuwetą. Nie ma z nim żadnych problemów. Asymiluje się po 2, 3 dniach, potem jest zakochany we właścicielach. Nie odstawia ich na krok (jeżeli chce nawet wejść za właścicielem pod prysznic, to uwierz, jego miłość jest nieobliczalna). Jedzenie - 80% sucha karma, bezproblemowa. 20% mięsko, kurczak. Tyle. Cena od 1500 zł, chociaż widziałem też za 1000 zł (ale trzeba uważać na gorsze hodowle, które oszczędzają na szczepionkach i ich jakości).

    Kot od małego umie się zająć sobą, gdy człowiek wychodzi na 10 godzin do pracy, ale trzeba z nim ten czas "odbawić" później. Mój kot ma np. psi charakter, tzn. wita nas przy wejściu do domu, każe sobie aportować, łazi między nogami, bardzo dużo "mówi" (to nie jest miałczenie, tylko bardzo specyficzna artykulacja głosem, trochę jak R2-D2).

    Polecam w szczególności do małych mieszkań. Kot ten nie przepada za dużymi przestrzeniami.

    zdjecie
    Zdjęcie z internetu, nie jest moje.

    6 2 Cytuj
  • 14 sie 2016

    Co do karmienia, to chyba karma RoyalCanin jest jedną z lepszych. Poczytaj opinie i pooglądaj fotki chyba warto. Właściciele psów i kotów obserwują swoje zwierzaki i oceniają karmę wysoko.

    1 8 Cytuj
  • 15 sie 2016