Forum » Edukacja

LO na Zarabiu

  • 26 lut 2011

    Czy ktoś z Was może słyszał jakieś opinie o tej szkole? Jaki jest tam poziom nauczania? Ile punktów trzeba mieć by się tam dostać?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

    10 3 Cytuj
  • Krystian 27 lut 2011

    Zawsze się zastanawiam czemu dzieciaki mają taki "hype" na tą szkołę, szkoła jak szkoła.

    9 2 Cytuj
  • 27 lut 2011

    Bo jest lepsza od kosciuszki!

    27 12 Cytuj
  • 27 lut 2011

    Buahahahaha, na pewno lepsza, widać zresztą po losach absolwentów

    13 19 Cytuj
  • 27 lut 2011

    Ja tam chodzilem i jestem prawnikiem... zle skończylem?

    35 9 Cytuj
  • Jakub 27 lut 2011

    Klimat ok, jedzenia na stołówce mega dobre, nauczyciele ok (przynajmniej za moich czasów, a było to z 8 lat temu), poziom za moich czasów był taki że zbyt wiele nie trzeba się było przykładać, no ale to zależało też od własnego podejścia, jak belfer obczaił żeś leser to odpowiednio motywował do nauki:D osobiście, polecam!

    14 2 Cytuj
  • 27 lut 2011

    Polecam jak najbardziej tą szkołę :) Hmm nauczyciele jak nauczyciele wymagają i tyle , system punktowy.. Ale uważam ją za dobrą szkołę. Jej wystrój na zewnątrz i w środku mówi sam za siebie ;)

    12 2 Cytuj
  • 27 lut 2011

    prawnikiem po ksw!!

    5 15 Cytuj
  • 27 lut 2011

    może i po ksw ale ze zdaną aplikacją kolego z coopera

    9 3 Cytuj
  • 27 lut 2011

    Chodziłam do tej szkoły i gdybym miła poraz drugi wybrac szkołę na pewno było by to LO na Zarabiu, nauczyciele są "ludzcy", otwarci i zawsze chcą pomóc, a co do nauki jest duzo nauki ale to jak w kazdej szkole... a jak dla mnie system pkt jest sprawiedliwszy niz oceny..

    17 Cytuj
  • 28 lut 2011