Forum » Edukacja

Szkoła Średnia 2024/205

  • 15 lip

    Witam moi drodzy ;) mam pytania do uczniów lub też absolwentów Szkoły na Sredniawskiego oraz Szkoły na Zarabiu tzw Tytus ;) jak według was wypada Technik Reklamy co możecie powiedzieć czy warto iść na ten kierunek -chodzi czy dużo nauki ? Jak nauczyciele ?? Bo mam przeróżne opinie i jestem w kropce a druga to Technikum hotelarskie na Tytusa jak z nauka czy ciężko jest ?jak nauczyciele w tej szkole ? Proszę o szczere opinie bo dostałam się do obydwóch szkół i jestem w kropce którą wybrać 😐😐liczę na Was 😊

    2 3 Cytuj
  • mknp@o2.pl 16 lip

    Ja chodziłem na Średniawskiego tak ze 12 lat temu na informatykę i wtedy szczerze nikomu bym nie polecił tej szkoły. Tak porównując podstawówkę, gimnazju, to technikum na Średniawskiego i studia, to zdecydowanie nagorzej wspominam właśnie technikum.

    Jednak od tego czasu mogło się sporo zmienić, z tego co teraz patrzę sporo kadry jest nowej, ale chyba wszyscy nauczyciele których źle wspominam nadal tam uczą, widzę że też kilku takich których naprawdę dobrze wspominam nadal tam jest. Lecz to jest 12 lat, człowiek przez taki okres czasu również może się zmienić, więc niewykluczone że nauczyciele których źle wspominam, dzisiaj są lepsi :)

    Jeśli byłoby dużo nauki to chyba dobrze :) na Średniawskiego było wręcz przeciwnie, chyba nie dało się tam nie przejść do następnej klasy. Było tam też dużo innych problemów, ale to było 12 lat temu, nie ma co ich teraz wspominać, może wypowie się ktoś kto jest na bieżąco.

    Na Zarabiu nie chodziłem, ale słyszałem że bardzo się rozwinęli i sporo zainwestowali w szkołę. Jednak mogę ocenić tylko to co widzę na ich stronie www i w sumie wygląda to imponująco.
    Natomiast strona Średniawskiego jak z poprzedniej epoki przy czym mają tam technikum informatyczne, programistyczne i reklamy, więc teoretycznie powinien mieć kto zająć się stroną :D

    4 3 Cytuj
  • 17 lip