Forum » Edukacja

Wybór szkoły Rej vs. Kościuszki

  • 18 lut 2013

    Jestem uczniem gimnazjum i zastanawiam się nad wyborem szkoły miedzy LO im. Tadeusza Kościuszki a Technikum im Mikołaja Reja .(piszcie plusy i minusy szkół na tym mi bardzo zależy )!!!

    7 5 Cytuj
  • Wacek SIemka 18 lut 2013

    Proponuje Wybrać Ci Witold zs im.Andrzeja Średniawskiego.

    6 19 Cytuj
  • 18 lut 2013

    proponuje technikum na reja!!!

    14 7 Cytuj
  • 18 lut 2013

    Tego roku zdaję maturę i 3 lata spędziłam z LO Kościuszki. Nie mam nic do zarzucenia. Trafiłam na świetną kadrę nauczycielską i naprawdę czuję się dobrze przygotowana do matury;) Poza tym atmosfera to jest coś niezapomnianego. Dodatkowe zajęcia prowadzone przez szkoły wyższe (UJ, AGH), możliwość zaliczenia zerowych roków studiów, gruntowne przygotowanie pod studia. Wyrażam swoją opinię: Dla mnie rewelka ;) Ale decyzja należy do Ciebie. Czy wystarczy ci tytuł technika? Czy chcesz iść na studia? Jak tak to jakie? Co Ci będzie potrzebne, matura z jakich przedmiotów? patrz też pod tym kątem. Kościuch ma co roku blisko 100% zdawalności matury. Popatrz też troszkę w przyszłość choć nawet wstępnie. Zastanów się, co chcesz robić i która szkoła spełni twoje wymagania. Pozdrawiam ;) Jak chcesz dodatkowych innformacji jak to wygląda już pod koniec to napisz;)

    16 21 Cytuj
  • 19 lut 2013

    Ja też polecam I LO im. Tadeusza Kościuszki ponieważ w tej szkole jest super atmosfera są dobrzy nauczyciele nie wszyscy ale większość.

    8 11 Cytuj
  • 19 lut 2013
    Alkoholik napisał/a:

    Jestem uczniem gimnazjum i zastanawiam się nad wyborem szkoły miedzy LO im. Tadeusza Kościuszki a Technikum im Mikołaja Reja .(piszcie plusy i minusy szkół na tym mi bardzo zależy )!!!

    Jeśli masz tak debilną ksywę to proponuję przede wszystkim odwyk anie szkołę

    13 5 Cytuj
  • 20 lut 2013