Forum » Fotografia

Fotografia Przyrodnicza

  • 15 maj 2011

    Witam,
    Jestem ciekaw, czy zagląda tutaj ktoś, kto fotografuje przyrodę.
    Nie mam wielkiego doświadczenia, ale razem można więcej. Chciałbym zbudować czatownię i gdyby znalazł się ktoś gotowy pomóc by razem z niej korzystać byłoby miło.
    Chętnie podzielę się wrażeniami, doświadczeniem lub zaplanuje jakiś wspólny wypad na foto-łowy. Chciałbym także dowiedzieć się więcej o okolicy i gdzie warto spędzić kilka godzin "w krzakach".
    Pozdrawiam

    3 1 Cytuj
  • 28 cze 2011

    Słyszałem kiedyś, że w okolicach Osieczan na Rabie można spotkać bobry- czy ktoś może wie coś więcej na ten temat? zna miejsce itp?
    Będe wdzięczny za każde info.
    Pozdro

    3 1 Cytuj
  • 28 cze 2011

    kłusownik się znalazł i chce bobery wszystkie wystrzelać .

    6 Cytuj
  • 28 cze 2011

    Cześć. Rozumiem, że chodzi Ci o fotografowanie zwierząt, bo na kwiatki czatować nie trzeba :D
    Najlepszy byłby mały namiot okryty siatką maskującą.
    Jaki masz teleobiektyw?

    Cytuj
  • 3 lip 2011

    Hej,
    Właśnie kupilem siatkę maskującą, Obiektyw to Sigma 50-500.

    Cytuj
  • Michał 18 lip 2011

    ostatnio jeździłem na rowerze w okolicach wału w Drogini, widziałem chyba ze dwadzieścia czapli siwych, jedną biała i parę kormoranów.

    Cytuj
  • 18 lip 2011

    w zasadzie przy samych stawach w osieczanach widać ślady bobrów tzn poscinane drzewa ;) wystarczy pochodzić dookoła nich. a żeby bylo ciekawiej jest nawet zrobiona ambona, więc można kombinować z przyczajaniem się na różnego rodzaju "gady" :)

    Cytuj
  • 24 lip 2011

    Dzięki za odpowiedzi.
    Do PaticPL- Byłem ostatnio na terenie żwirownie o której pisałeś- rzeczywiście wygląda obiecująco- znalazłem dobre miejsce i w tym tygodniu się tam zasadzę- efekty na pewno zamieszczę na stronie. Mam nadzieje na kilka dobrych ujęć.

    Pozdrawiam Wszystkich.

    Cytuj
  • Michał 19 wrz 2011

    [quote=Bradzia]