TideTelco Infolinia to usługa online, która umożliwia:
- założenie infolinii z numerem stacjonarnym/komórkowym/800/801
- wstawienie przygotowanego nagrania powitalnego lub odtworzenie powitania przez syntezator mowy/lektora IVONA (dzięki temu, dla każdego rozpoznanego klienta powitanie będzie spersonalizowane)
- nagrywanie rozmów (zaleca GIODO), archiwizowanie i szybkie wyszukiwanie
Numer infolinii może być numerem do obustronnego kontaktu, z którego infolinia oddzwania (np. danego problemu nie da się rozwiązać od razu, po jego rozwiązaniu infolinia oddzwania). Jeśli klient w danym momencie nie odbierze telefonu, będzie mógł oddzwonić.
Przekierowania można dokonywać na telefony komórkowe/stacjonarne lub do call center.
Co o takiej Infolinii myślicie? Czy to dobre rozwiązanie?
TideTelco Infolinia to usługa online, która umożliwia:
- założenie infolinii z numerem stacjonarnym/komórkowym/800/801
- wstawienie przygotowanego nagrania powitalnego lub odtworzenie powitania przez syntezator mowy/lektora IVONA (dzięki temu, dla każdego rozpoznanego klienta powitanie będzie spersonalizowane)
- nagrywanie rozmów (zaleca GIODO), archiwizowanie i szybkie wyszukiwanie
Numer infolinii może być numerem do obustronnego kontaktu, z którego infolinia oddzwania (np. danego problemu nie da się rozwiązać od razu, po jego rozwiązaniu infolinia oddzwania). Jeśli klient w danym momencie nie odbierze telefonu, będzie mógł oddzwonić.
Przekierowania można dokonywać na telefony komórkowe/stacjonarne lub do call center.
Co o takiej Infolinii myślicie? Czy to dobre rozwiązanie?