Forum » Muzyka / Imprezy

Mój kawałek ;) Instant Ticket - Gimme Love (South Boyzz! Remix)

  • 11 lip 2009

    "Critz robi to co kocha, i robi to jak najlepiej umie"

    robiac sniadanie nie nazywam siebie kucharzem...
    mam nie komentowac? ale chyba od tego jest to forum... dla mnie smieszne jest uzywanie stwierdzenia:
    "jestem producentem muzyki klubowej i komercyjnej "

    nie wiem czy to mialo byc dowodem lansu i w ogole jaki to elo nie jestes, ale chyba nie wyszlo... bo nazywanie siebie PRODUCENTEM odstawiajac taka chale jest troche nie na miejscu...

    "w takich klubach jak tu wymieniliście grają muzykę tylko czołowych producentów"
    i chwile pozniej:
    "Te kluby co tu wymieniliście to nie klub"

    to kluby czy nie kluby? :]

    Cytuj
  • 11 lip 2009

    Teea o co Ci chodzi człowieku masz cos do mojej ortografi, co ztego ze nie jestem mondry i napisalem to co sondze o tej piosence, tak jak zem ci juz mowił ja grałem w klubie z sukcesami, tak piosenka mi sie nie podoba a powiem ci ze znam sie na tym. Teraz pracuje wienc nie mam czasu robic dobrej muzyki ale tak jak zem wam juz godoł grałem z dj Tiesto.

    Cytuj
  • Euzebiusz Konstantynopolitanczykiewicz 11 lip 2009

    QLIMAX !! UKŁA UKŁA UKŁA UKŁA UNC UNC UNC UNC TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUTUTUTUTUTUTUTU UKŁA UKŁA UKŁA UKŁA TRATATATATATATA

    Cytuj
  • 11 lip 2009

    techno amfa amfa techno

    Cytuj
  • 11 lip 2009

    Moze jestem juz stary, moze nie nadazam za dzisiejszymi czasami, jednak co nie co Wam powiem drogie dzieci...

    za moich czasow jak ktos mowil: Jestem producentem, to pierwsze pytanie bylo: coo? jestes konfidentem?
    moze dlatego ze w moich czasach konfidentow bylo znacznie wiecej niz producentow...