Na Zarabiu od paru godzin nie ma wody. Nie wiedzieć czemu nigdzie nie ma żadnej informacji na temat planowanej przerwy.Na stronie Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji BRAK jakiejkolwiek informacji. Od znajomego wiem że przerwa potrwa do 7 rano- ona ma takie wiadomości tylko dlatego że osoba z jego rodziny pracuje na wodociągach, więc rozumiem że ta tajemna wiedza jest dostępna tylko dla uprzywilejowanych? Ciekawe że w regulaminie spółki można przeczytać: "O planowanych przerwach w dostawie wody, Spółka powinna powiadomić odbiorcę usług najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem." Ale kto by się tym przejmował, ważne ze pieniądze za wodę się weźmie. Witamy w Polsce.
dokładnie, wystarczy się zarejestrować i wszystko na bieżąco, więc HEXE nie siej plotek - nie trzeba mieć znajomego w wodociągach a ni być jakąś szychą
Mhmh ciekawe, czyli jeśli ktoś nie posiada telefonu komórkowego to nie nie ma prawa do informacji???? Zastanawia mnie według jakiego prawa to jest ustalone? i jeszcze jedno: "już o 14:50 dostałam powiadomienie z systemu" jak się ma to do zapisu w regulaminie który zakład wodociągów sam sobie ustanowił mówię o 3-dniowym uprzedzeniu o planowanej przerwie. Mózg mam i używam. Nie lubię jak się ludzi nie szanuje i traktuje byle jak.
HEXE o czym ty piszesz - brak telefonu? kto go teraz nie ma? jedynie mogą to być osoby starsze - jednak oni w porównaniu do osób młodych zawsze są świetnie przygotowani - dla nich to nie tragedia a TY chyba szukasz dziury w całym
Chodzi o zasady i traktowanie ludzi, o ile wiem prawo polskie po pierwsze nie nakłada obowiązku posiadania telefonu komórkowego przez każdego obywatela, po drugie nie gwarantuje każdemu obywatelowi takiegoż urządzenia, więc NIE WSZYSCY maja telefon, natomiast zakład MA OBOWIĄZEK powiadomić o przerwie w dostawie co SAM sobie zapisał w regulaminie, moje pytanie jest następujące: w jakim celu sporządzany jest regulamin skoro się go nie przestrzega? To w takim razie ja tez nie będę przestrzegać regulaminu i zapłacę za wodę kiedy chce a nie kiedy mam termin wpłaty, jeśli bawimy się w wolnąamerykanke to niech to będzie obustronne, tylko że mnie za to spotka zapewne jakaś sankcja np. w postaci odcięcia wody, a czy zakład ponosi odpowiedzialność za nietrzymanie się regulaminu? nie, i robi z ludźmi co chce. A wypowiedź "taki_gość" najlepiej pokazuje że nawet zarejestrowanie się w systemie nie gwarantuje uzyskania informacji. Szkoda słów na polemikę, bo jak ktoś lubi byle jakość to nic mu nie będzie przeszkadzać.
Hexe masz internet a nie masz telefonu? Żałosne. Opowiadaj takie bajki gdzie indziej bo tu nikt Ci nie uwierzy. A pianę zawsze możesz pobic w łazience, a nie zaśmiecać swoimi pierdołami tego forum.
wielkie halo bo przez kilka godzin nie było wody-ja też jej nie miałam ale to przecież nie tragedia-ludzie żyja czaasmi miesiącami bez wody bo nie ma ciśnienia itp zwłaszcza na wsi- pozatym jakie powiadomienie na 3 dni wcześniej-awarie każecie przewidywać-w głowach wam się przewraca:)))
Mhmh ciekawe, czyli jeśli ktoś nie posiada telefonu komórkowego to nie nie ma prawa do informacji???? Zastanawia mnie według jakiego prawa to jest ustalone? i jeszcze jedno: "już o 14:50 dostałam powiadomienie z systemu" jak się ma to do zapisu w regulaminie który zakład wodociągów sam sobie ustanowił mówię o 3-dniowym uprzedzeniu o planowanej przerwie. Mózg mam i używam. Nie lubię jak się ludzi nie szanuje i traktuje byle jak.
To się nazywa szukanie problemu na siłę - czyli narodowa cecha polaków.
W swoim drugim poscie tego tematu - Hexe ubolewa nad brakiem informacji o awariach na www. Gdy dowiedzial się o serwisie sms, znalazł kolejny problem - brak telefonu. RĘCE OPADAJĄ
Napisz zażalenie, poinformuj ich także żeby do Ciebie 3 dni wcześniej na koniu przyjeżdżali i wręczali osobiście pismo zapieczętowane i podpisane przez burmistrza i prezesa MZWiK. Jak ktoś już tam wyżej wspomniał, oczywiście w ich obowiązku jest także przewidzieć co będzie za 3 dni tak żeby żadna awaria ich/Ciebie nie zaskoczyła. Zarejestruj się chłopie w systemie a nie wylewaj żalów że w nocy nie ma wody a Ty nic nie wiedziałeś.
taki_gość- skoro nie dostałeś powiadomienia to może nie mieszkasz na terenie którego awaria dotyczyła ??
Ehhh tu chodzi o ZASADY które powinny być w normalnym państwie w 21. wieku przestrzegane, zasady dodam które zakład wodociągów sam sobie wymyślił!! Przecież ja nie wymagam cudów, ja wymagam żeby realizował to co SAM sobie napisał w regulaminie, serwis powiadamiania nie zawsze działa i to jest fakt. A to NIE BYŁA awaria gdyż pracownik wyżej wymienionej instytucji powiadomił swoja rodzinę mieszkająca na Zarabiu że będzie problem z woda bo będą realizowane zaplanowane prace. Przecież oczywiste jest że w przypadku nagłej awarii nikt nie będzie miał pretensji. Moim zamiarem było zwrócić uwagę na byle jakie i lekceważące traktowanie ludzi w podobnych instytucjach. Mi to przeszkadza, Państwu piszącym tu nie, trudno. Żegnam i miłego popołudnia.
Hexe przeczytałem ten regulamin i tam nigdzie nie ma że za zwrotnym potwierdzeniem odbioru mają Cię powiadomić trzy dni wcześniej o awarii wodociągu. Ale widzę że jest tu trochu również mądrych ludzi, którzy nie poddali się Twojej manipulacji. No i bicie piany sie nie udało. Co za pech!
"O planowanych przerwach w dostawie wody, Spółka powinna powiadomić odbiorcę usług najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem" ( Rozdział VII) Planowane prace to nie awaria wodociągu, w mojej czasoprzestrzeni SMS o 14.50 (wzięte z wypowiedzi powyżej) tego samego dnia to nie jest termin określony w regulaminie "najpóźniej na 3 dni przed". Jeśli informacja była przekazana TYLKO za pomocą SMS (na stronie zakładu informacji brak, na tablicy ogłoszeń informacji brak, na stronie miasto info informacji brak) a ten SMS nie do wszystkich nawet zarejestrowanych dotarł to ja mam pytanie za 100 pkt.: Czy spółka wywiązała się z regulaminu? i czy zrobiła to w czasie jaki został określony w regulaminie? Cena za wodę jaka płacimy jest wystarczająco duża że powinno chyba coś zostać na "obsługę klienta" i zadbanie o niego. Tym razem moje żegnam już naprawdę:) spokojnie,nie napisze tu nic więcej.
Hexe a skąd Ty wiesz że była to planowa przerwa a nie awaria. Znowu piszesz bez sensu. Gdzie jest napisane że informacja ma się pojawić jeszcze we wszystkich gazetach, telewizji ogólnopolskiej i Radiu Kraków? Ciekawe, kto za takie ogłoszenia zapłaci?
Na Zarabiu od paru godzin nie ma wody. Nie wiedzieć czemu nigdzie nie ma żadnej informacji na temat planowanej przerwy.Na stronie Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji BRAK jakiejkolwiek informacji. Od znajomego wiem że przerwa potrwa do 7 rano- ona ma takie wiadomości tylko dlatego że osoba z jego rodziny pracuje na wodociągach, więc rozumiem że ta tajemna wiedza jest dostępna tylko dla uprzywilejowanych? Ciekawe że w regulaminie spółki można przeczytać: "O planowanych przerwach w dostawie wody, Spółka powinna powiadomić odbiorcę usług najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem." Ale kto by się tym przejmował, ważne ze pieniądze za wodę się weźmie. Witamy w Polsce.
A tak z ciekawości zapraszam na stronę http://www.mpwik.krakow.pl/planowane_prace da się??? da!! Tylko trzeba chcieć, a co lepsze strona myślenickiego zakładu- dział ogłoszenia : http://mzwikmyslenice.wkraj.pl/#/22434/0 - BEZ KOMENTARZA.
Hexe jakis Ty biedny. Jakbyś się zarejestrował w systemie UMiG to byś wszystko wiedział. Ale do tego potrzeba trochę mózgu.
dokładnie, wystarczy się zarejestrować i wszystko na bieżąco, więc HEXE nie siej plotek - nie trzeba mieć znajomego w wodociągach a ni być jakąś szychą
Zgadzam się - już o 14:50 dostałam powiadomienie z systemu. Polecam się zarejestrować :)
Mhmh ciekawe, czyli jeśli ktoś nie posiada telefonu komórkowego to nie nie ma prawa do informacji???? Zastanawia mnie według jakiego prawa to jest ustalone? i jeszcze jedno: "już o 14:50 dostałam powiadomienie z systemu" jak się ma to do zapisu w regulaminie który zakład wodociągów sam sobie ustanowił mówię o 3-dniowym uprzedzeniu o planowanej przerwie. Mózg mam i używam. Nie lubię jak się ludzi nie szanuje i traktuje byle jak.
HEXE o czym ty piszesz - brak telefonu? kto go teraz nie ma? jedynie mogą to być osoby starsze - jednak oni w porównaniu do osób młodych zawsze są świetnie przygotowani - dla nich to nie tragedia a TY chyba szukasz dziury w całym
Ja mam telefon, jestem zarejestrowany w systemie, a powiadomienia nie otrzymałem :(
Chodzi o zasady i traktowanie ludzi, o ile wiem prawo polskie po pierwsze nie nakłada obowiązku posiadania telefonu komórkowego przez każdego obywatela, po drugie nie gwarantuje każdemu obywatelowi takiegoż urządzenia, więc NIE WSZYSCY maja telefon, natomiast zakład MA OBOWIĄZEK powiadomić o przerwie w dostawie co SAM sobie zapisał w regulaminie, moje pytanie jest następujące: w jakim celu sporządzany jest regulamin skoro się go nie przestrzega? To w takim razie ja tez nie będę przestrzegać regulaminu i zapłacę za wodę kiedy chce a nie kiedy mam termin wpłaty, jeśli bawimy się w wolnąamerykanke to niech to będzie obustronne, tylko że mnie za to spotka zapewne jakaś sankcja np. w postaci odcięcia wody, a czy zakład ponosi odpowiedzialność za nietrzymanie się regulaminu? nie, i robi z ludźmi co chce. A wypowiedź "taki_gość" najlepiej pokazuje że nawet zarejestrowanie się w systemie nie gwarantuje uzyskania informacji. Szkoda słów na polemikę, bo jak ktoś lubi byle jakość to nic mu nie będzie przeszkadzać.
Hexe masz internet a nie masz telefonu? Żałosne. Opowiadaj takie bajki gdzie indziej bo tu nikt Ci nie uwierzy. A pianę zawsze możesz pobic w łazience, a nie zaśmiecać swoimi pierdołami tego forum.
wielkie halo bo przez kilka godzin nie było wody-ja też jej nie miałam ale to przecież nie tragedia-ludzie żyja czaasmi miesiącami bez wody bo nie ma ciśnienia itp zwłaszcza na wsi- pozatym jakie powiadomienie na 3 dni wcześniej-awarie każecie przewidywać-w głowach wam się przewraca:)))
To się nazywa szukanie problemu na siłę - czyli narodowa cecha polaków.
W swoim drugim poscie tego tematu - Hexe ubolewa nad brakiem informacji o awariach na www. Gdy dowiedzial się o serwisie sms, znalazł kolejny problem - brak telefonu. RĘCE OPADAJĄ
Napisz zażalenie, poinformuj ich także żeby do Ciebie 3 dni wcześniej na koniu przyjeżdżali i wręczali osobiście pismo zapieczętowane i podpisane przez burmistrza i prezesa MZWiK. Jak ktoś już tam wyżej wspomniał, oczywiście w ich obowiązku jest także przewidzieć co będzie za 3 dni tak żeby żadna awaria ich/Ciebie nie zaskoczyła. Zarejestruj się chłopie w systemie a nie wylewaj żalów że w nocy nie ma wody a Ty nic nie wiedziałeś.
taki_gość- skoro nie dostałeś powiadomienia to może nie mieszkasz na terenie którego awaria dotyczyła ??
Mieszkam na Zarabiu, a przerwa w dostawie wody dotyczyła min, Zarabia.
Ehhh tu chodzi o ZASADY które powinny być w normalnym państwie w 21. wieku przestrzegane, zasady dodam które zakład wodociągów sam sobie wymyślił!! Przecież ja nie wymagam cudów, ja wymagam żeby realizował to co SAM sobie napisał w regulaminie, serwis powiadamiania nie zawsze działa i to jest fakt. A to NIE BYŁA awaria gdyż pracownik wyżej wymienionej instytucji powiadomił swoja rodzinę mieszkająca na Zarabiu że będzie problem z woda bo będą realizowane zaplanowane prace. Przecież oczywiste jest że w przypadku nagłej awarii nikt nie będzie miał pretensji. Moim zamiarem było zwrócić uwagę na byle jakie i lekceważące traktowanie ludzi w podobnych instytucjach. Mi to przeszkadza, Państwu piszącym tu nie, trudno. Żegnam i miłego popołudnia.
Hexe przeczytałem ten regulamin i tam nigdzie nie ma że za zwrotnym potwierdzeniem odbioru mają Cię powiadomić trzy dni wcześniej o awarii wodociągu. Ale widzę że jest tu trochu również mądrych ludzi, którzy nie poddali się Twojej manipulacji. No i bicie piany sie nie udało. Co za pech!
"O planowanych przerwach w dostawie wody, Spółka powinna powiadomić odbiorcę usług najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem" ( Rozdział VII) Planowane prace to nie awaria wodociągu, w mojej czasoprzestrzeni SMS o 14.50 (wzięte z wypowiedzi powyżej) tego samego dnia to nie jest termin określony w regulaminie "najpóźniej na 3 dni przed". Jeśli informacja była przekazana TYLKO za pomocą SMS (na stronie zakładu informacji brak, na tablicy ogłoszeń informacji brak, na stronie miasto info informacji brak) a ten SMS nie do wszystkich nawet zarejestrowanych dotarł to ja mam pytanie za 100 pkt.: Czy spółka wywiązała się z regulaminu? i czy zrobiła to w czasie jaki został określony w regulaminie? Cena za wodę jaka płacimy jest wystarczająco duża że powinno chyba coś zostać na "obsługę klienta" i zadbanie o niego. Tym razem moje żegnam już naprawdę:) spokojnie,nie napisze tu nic więcej.
Hexe a skąd Ty wiesz że była to planowa przerwa a nie awaria. Znowu piszesz bez sensu. Gdzie jest napisane że informacja ma się pojawić jeszcze we wszystkich gazetach, telewizji ogólnopolskiej i Radiu Kraków? Ciekawe, kto za takie ogłoszenia zapłaci?
A co się dzieje dzisiaj z wodą na Zarabiu