Często nagłe utrudnienia w odbiorze zasięgu są spowodowane uszkodzeniem nadajnika na najbliższej wieży. Radziłabym zadzwonić na infolinię T-mobile i to zgłosić podając dokładną lokalizację dzięki czemu konsultant będzie mógł sprawdzić czy na danej wieży jest jakaś awaria.
Miałam taką sytuację z mobilnym orange ( nagle internet i telefony potraciły zasięg) i nawet nie byli świadomi tego, że nadajnik jest uszkodzony. Po moim zgłoszeniu naprawili to w ciągu jakichś kilku dni.
Witam.
Dzwonienie do T-mobile nic nie daje. Oni mają słaby zasięg. Internet "muli". % MB ściągam ok 1 minuty! A w Plusie śmiga. I dlatego przeniosłam się do Plusa.
W Radzyniu Podlaskim jest taki sam problem z zasiegiem T-mobile .Kilka razy słyszę "abonent jest czasowo niedostępny" za którymś razem łączy normalnie . Kiedy ostatnio około miesiąca temu dzwoniłem zgłaszając problem z siecią od konsultantki usłyszałem ... żebym ustawił swój telefon , a gdy nie ustępowałem przekazała sprawę do działu technicznego . Ci po dwóch tygodniach przysłali sms za swoją stałą wersją"nie stwierdziliśmy problemów po stronie sieci" sic! . Gdy pytałem o to w punkcie sprzedaży uprzejme panie potwierdziły , że w tym dniu co najmniej 20 osób zgłaszało ten problem , a one również nie mogły połączyć się z siecią. Ja też "nie stwierdzę problemów "rozwiązując z nimi umowę w odpowiednim czasie . To chyba jedyny sposób na lekceważenie i kpinę z klienta . Żal jak traktują ludzi
T-Mobile to chyba najgorsza sieć komórkowa. Przez 3 Tygodnie występowały zakłócenia i kłopoty w połączeniu się w tej sieci na naszym terenie. Oczywiście komunikat był informujący o utrudnieniach. Jeśli ktoś prowadzi firmę lub musi codziennie mieć pełną dyspozycyjność i nie możesz korzystać z komórki bo zasięgu brak. Czy ktoś to bierze pod uwagę?. Co mi z tego ,że mi zwrócą za te niedogodności jak bez telefonu w tych czasach to jak bez ręki.
Obecnie w t-mobie trwa modernizacja wszystkich nadajników (tak po kolei w całej Polsce). Ostatnio przeczytałam w necie, że Orange też rozpoczyna tę modernizację. W jej wyniku ma być lepszy zasięg 3G i szybszy net.
Najpierw trzeba poczytać, a później "psioczyć" ;)
Miałam taką sytuację z mobilnym orange ( nagle internet i telefony potraciły zasięg) i nawet nie byli świadomi tego, że nadajnik jest uszkodzony. Po moim zgłoszeniu naprawili to w ciągu jakichś kilku dni.
Nie bardzo wierzę, aby nie byli w stanie tak komputerów zaprogramować, aby z automatu wykrywały problemy z którymś nadajnikiem. O ile te problemy to nie tylko minimalnie słabszy zasięg
Faktem jest, że nierzadko t-mobile u nas zachowuje się tak, jak by po prostu nie wyrabiał się sprzęt z łączeniem wszystkich rozmów i to nie tylko w sylwestra
Czy tylko ja to zaobserwowałem? W Mce od kilku dni jest dużo słabszy zasięg internetu mobilnego T-mobile. Ktoś coś wie na ten temat?
Często nagłe utrudnienia w odbiorze zasięgu są spowodowane uszkodzeniem nadajnika na najbliższej wieży. Radziłabym zadzwonić na infolinię T-mobile i to zgłosić podając dokładną lokalizację dzięki czemu konsultant będzie mógł sprawdzić czy na danej wieży jest jakaś awaria.
Miałam taką sytuację z mobilnym orange ( nagle internet i telefony potraciły zasięg) i nawet nie byli świadomi tego, że nadajnik jest uszkodzony. Po moim zgłoszeniu naprawili to w ciągu jakichś kilku dni.
z telefonami w t-mobile jest tak samo co jakiś czas brak zasięgu!!
Witam.
Dzwonienie do T-mobile nic nie daje. Oni mają słaby zasięg. Internet "muli". % MB ściągam ok 1 minuty! A w Plusie śmiga. I dlatego przeniosłam się do Plusa.
W Radzyniu Podlaskim jest taki sam problem z zasiegiem T-mobile .Kilka razy słyszę "abonent jest czasowo niedostępny" za którymś razem łączy normalnie . Kiedy ostatnio około miesiąca temu dzwoniłem zgłaszając problem z siecią od konsultantki usłyszałem ... żebym ustawił swój telefon , a gdy nie ustępowałem przekazała sprawę do działu technicznego . Ci po dwóch tygodniach przysłali sms za swoją stałą wersją"nie stwierdziliśmy problemów po stronie sieci" sic! . Gdy pytałem o to w punkcie sprzedaży uprzejme panie potwierdziły , że w tym dniu co najmniej 20 osób zgłaszało ten problem , a one również nie mogły połączyć się z siecią. Ja też "nie stwierdzę problemów "rozwiązując z nimi umowę w odpowiednim czasie . To chyba jedyny sposób na lekceważenie i kpinę z klienta . Żal jak traktują ludzi
T-Mobile to chyba najgorsza sieć komórkowa. Przez 3 Tygodnie występowały zakłócenia i kłopoty w połączeniu się w tej sieci na naszym terenie. Oczywiście komunikat był informujący o utrudnieniach. Jeśli ktoś prowadzi firmę lub musi codziennie mieć pełną dyspozycyjność i nie możesz korzystać z komórki bo zasięgu brak. Czy ktoś to bierze pod uwagę?. Co mi z tego ,że mi zwrócą za te niedogodności jak bez telefonu w tych czasach to jak bez ręki.
Obecnie w t-mobie trwa modernizacja wszystkich nadajników (tak po kolei w całej Polsce). Ostatnio przeczytałam w necie, że Orange też rozpoczyna tę modernizację. W jej wyniku ma być lepszy zasięg 3G i szybszy net.
Najpierw trzeba poczytać, a później "psioczyć" ;)
Nie bardzo wierzę, aby nie byli w stanie tak komputerów zaprogramować, aby z automatu wykrywały problemy z którymś nadajnikiem. O ile te problemy to nie tylko minimalnie słabszy zasięg
Faktem jest, że nierzadko t-mobile u nas zachowuje się tak, jak by po prostu nie wyrabiał się sprzęt z łączeniem wszystkich rozmów i to nie tylko w sylwestra