witam, ja mam ten sam problem już od tygodnia. Sygnał w telefonie jest normalny ale nie mogę zrealizować żadnego połączenia i do mnie tez nikt nie może się dodzwonić. Obiecano mi że usterka zostanie usunięta w ciągu 60 godzin a minęło już 6 dni.
Wejdź w menu telefonu i zaznacz, żeby twój telefon nie działał dwu zakresowo tylko samo gsm, i powinno być git. Swoją drogą nie podoba mi się to że T-mobile "niszczy heyah", kiedyś to była super sieć, a teraz ... teraz to trzeba przejść do play niestety.
Ja na Górnym Przedmieściu mam ten problem już od dłuższego czasu. Najpierw myślałam, że to zasługa starego telefonu, no ale niestety nie. Po podpisaniu nowej umowy problem pozostał i tak się ciągnie, a wcześniej go nie było. Zasięg chwilami jest taki do bani, że po wyjściu z domu nie słychać co ktoś mówi, albo są dwie kreski, a dostaję sms, że ktoś się do mnie dodzwonić nie może. Problem zgłosiłam do Tmobile, jak na razie potrafili wysłać smsa "przepraszamy, ale zgłoszony problem techniczny jest nadal rozwiązywany.Skontaktujemy się niezwłocznie po rozwiązaniu problemu", co jest ponoć ich starą śpiewką.Wkurza mnie to bo przy abonamencie 150 zł oczekuję zasięgu takiego jaki miałam wcześniej, gdy tymczasem muszę korzystać z słuchawki bezprzewodowej bo inaczej się nie da.
przełączenie z 3g na 2g w jabkofonie nic nie daje, kobieta z tmobile powiedziała że "prace cały czas się przesuwają" dała mi jednorazowy rabat na abonament 25 %. Potrzeba żeby więcej osób zgłaszało problem z zasięgiem w biurze obsługi i straszyło że się przeniesie. Nie można problemu zgłosić dwa razy. Np drugi raz za miesiąc , czy pół roku, że nic się nie poprawiło, bo jedno zgłoszenie jest usuwane.
jak w temacie. niby zasięg na telefonie jest ale nigdzie i nikt się nie może dodzwonić? macie coś takiego?
wyłacz i włacz telefon
witam, ja mam ten sam problem już od tygodnia. Sygnał w telefonie jest normalny ale nie mogę zrealizować żadnego połączenia i do mnie tez nikt nie może się dodzwonić. Obiecano mi że usterka zostanie usunięta w ciągu 60 godzin a minęło już 6 dni.
proszę o dalsze informacje
takie rzeczy tylko w erze !
Wejdź w menu telefonu i zaznacz, żeby twój telefon nie działał dwu zakresowo tylko samo gsm, i powinno być git. Swoją drogą nie podoba mi się to że T-mobile "niszczy heyah", kiedyś to była super sieć, a teraz ... teraz to trzeba przejść do play niestety.
Ja na Górnym Przedmieściu mam ten problem już od dłuższego czasu. Najpierw myślałam, że to zasługa starego telefonu, no ale niestety nie. Po podpisaniu nowej umowy problem pozostał i tak się ciągnie, a wcześniej go nie było. Zasięg chwilami jest taki do bani, że po wyjściu z domu nie słychać co ktoś mówi, albo są dwie kreski, a dostaję sms, że ktoś się do mnie dodzwonić nie może. Problem zgłosiłam do Tmobile, jak na razie potrafili wysłać smsa "przepraszamy, ale zgłoszony problem techniczny jest nadal rozwiązywany.Skontaktujemy się niezwłocznie po rozwiązaniu problemu", co jest ponoć ich starą śpiewką.Wkurza mnie to bo przy abonamencie 150 zł oczekuję zasięgu takiego jaki miałam wcześniej, gdy tymczasem muszę korzystać z słuchawki bezprzewodowej bo inaczej się nie da.
Przebudowują infrastrukturę w naszej okolicy. Miejmy nadzieję że niebawem będzie lepiej.
ponoć przebudowują tylko czy to prawda rzeczywiście?
przełączenie z 3g na 2g w jabkofonie nic nie daje, kobieta z tmobile powiedziała że "prace cały czas się przesuwają" dała mi jednorazowy rabat na abonament 25 %. Potrzeba żeby więcej osób zgłaszało problem z zasięgiem w biurze obsługi i straszyło że się przeniesie. Nie można problemu zgłosić dwa razy. Np drugi raz za miesiąc , czy pół roku, że nic się nie poprawiło, bo jedno zgłoszenie jest usuwane.
f a k e n.... znowu to samo z zasięgiem. czy jest jakaś możliwość rozwiązania umowy przez te właśnie utraty zasięgu? proszę o info..
http://www.kurierlubelski.pl/artykul/967132,problemy-z-uslugami-tmobile-nie-ma-zasiegu-ale-umowy-zerwac-nie-mozna,id,t.html?cookie=1 a może tak zrobić jak jest to w tym artykule?