Wysłałam odwołanie następnego dnia po podpisaniu tej nieszczęsnej umowy i tu moje pytanie. Kiedy dowiem się, że wszystko już jest załatwione? Chodzi mi o to czy w jakiś sposób skontaktują się ze mną, że sprawa umowy jest zakończona czy co? I w jakim czasie się to odbywa po wysłaniu listu z odstąpieniem? Gdyż na czasie bardzo mi niestety zależy
Nie skontaktują sie z tobą.Odstąpienie od umowy następuje od razu gdy dostają list.
Proponuje wszystkim znawcom energetyki, którzy są przekonani, że w Polsce jest tylko Tauron i kupuje się prąd od elektrowni, zapoznać się z artykułami ze strony rządowej Urzędu Regulacji Energetyki. Czarno na białym "Kalkulator oszczędności" mówi o kwocie za prąd w dziesiątkach firm energetycznych w Polsce.
Jak ktoś nie chce zmieniać sprzedawcy i wspierać rozwijanie monopolu energetycznego w Polsce, a co za tym idzie wyższych cen w przyszłości, proszę bardzo.
Proszę tylko Państwa o 30 sekund myślenia swoim rozumem, a nie rozumem mediów, nagonek, wrzasków sąsiadów. Wtedy wszystko się Państwu wyjaśni!
Pozdrawiam serdecznie, zwłaszcza moich klientów w liczbie około 1500 :)
Kamil
mam pytanie czy ktoś kot odstąpił od umowy z EC w ciągu 10 dni dostał jakieś potwierdzenie na piśmie od EC że umowa zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa została rozwiązana :)
To że masz klientów w liczbie 1500 nie oznacza że Ci klienci faktycznie na tym zyskali.
Czy każdemu wszystko dokładnie wyjaśniłeś?
Czy każdego poinformowałeś o przysługującym mu prawie odstąpienia od umowy wręczając gotowy formularz?
Czy każdy z tych klientów zadzwonił do Taurona informując a zamiarze zmiany dostawcy i pytając o możliwość negocjacji ceny?
Znajoma, która jest księgową mówiła mi że tak naprawdę zmiana dostawcy może się opłacić tylko firmom. nie dotyczy tych najmniejszych.
Witam!
Sama dziś dałam nabić się w butelkę i podpisała z EC umowę sądząc, że są wysłani przez Tauron, który jest i był moim dostawcą energii. Pani sprytnie mnie omotała. Zaraz po jej wyjściu sprawdziłam jednak co to za firma i się przeraziłam. Zdążyłam dogonić tą Panią i poprosiłam o zwrot wszystkich dokumentów jakie podpisałam. Pani grzecznie oddała wszystko. Mam pytanie, czy mimo to grożą mi jakieś konsekwencje i opłaty? Nie mają mojego podpisu na żadnym dokumencie, ale mają mój nr klienta z Tauronu, pesel i odbyła się ze mną rozmowa ich konsultanta przez tel, która podobno była nagrywana.
Wszelkie takie rozmowy które są nagrywane jak tylko ma się taką możliwość radzę samemu również nagrywać informując o tym drugą stronę. Mówię to na podstawie złych doświadczeń z Orange sprzed kilku lat, kiedy to chcąc odsłuchać rozmowę zostałem poinformowany, że mogę to zrobić tylko w Białymstoku
Umowę da się rozwiązać, ale będzie to zerwanie umowy i pewnie naliczą jakąś karę pieniężną. Proszę skontaktować się z dotychczasowym dostawcą prądu oraz najbliższym rzecznikiem praw konsumenta. Tam doradzą Panu/Pani co należy zrobić i jak napisać odpowiednie pismo.
Witam. Prowadzę firmę, która zajmuje się Niezależnym Doradztwem Energetycznym. Jeśli ktoś ma problemy z niekorzystnie podpisaną umową, jestem w stanie w 100% pomóc w wycofaniu takiej umowy. Krótko mówiąc, trzeba znać Prawo Energetyczne. Pozdrawiam Rafał Pawlicki.
wiesz co szkoda słów, to, że Ty masz złe doświadczenia z tą firmą to nie znaczy, że każdy ma je mieć..jednym słowem czyta się co się podpisuje to raz.
Dwa ma własną działalność, więc w Energie2 nie pracuje
Ola36 a ile ty zużywasz tego prądu skoro Ci się opłaca ?
Bo ja mieszkając domku nie zużywam tyle kW aby mi wyszło to na +,
a o mieszkaniu w bloku jak w przypadku mojej mamy to już w ogóle nie ma o czym mówić.
Co do czytania, tego co się podpisuje to wiem ja i wszyscy młodsi, inaczej jest ze starszymi ludźmi którzy inaczej byli wychowani i ufają temu co mówi pracownik jakiejś firmy.
A pracownik żadnej umowy i regulaminu nie dał, dopiero po mojej interwencji dosłano.
Witam, OLA36 si....o jedna, są przypadki że w ogóle nie zostawiają umowy i podstawiają co popadnie 80 letnim osobom do podpisu co oznacza przestępstwo oszustwa art. 286KK, ale nie przejmuj sie islamisci przyjda to Cie na nowo na....ą wsz....ego.
Ja podpisałem umowę w domu z przedstawicielem EC w 2016. Miałem duże wątpliwości jednak pan zostawił mi wzór odstąpienia od umowy oraz swój kontakt. Po 2 miesiacach przyszła faktura z taką ceną za gaz jaka było zawarta w umowie. Nadal mogę odstąpić od umowy ale to skutkuje droższym gazem z pgnig.
Szanowni Państwo cały urok naciągania przez EC tkwi w tym, że rozliczacie się z nimi na podstawie harmonogramów które mają się nijak do odczytów rzeczywistego zużycia energii.W harmonogramach nie są podawane stany licznika z faktury np. Tauronu tylko ilość zużycia prognozowana przez EC przemnożona przez wszystkie składowe i kwota do zapłaty. Z tego jesteście rozliczani przez EC ale Wy nie rozliczacie EC z rzeczywistych kilowatów. I tak u mnie przez rok udało im się "uciułać" ok. 500 kW.Po wielu przepychankach zweryfikowaliśmy ilości i nadpłaty. Przy obniżce prognozy zużycia, do 31.08.2016 znów "uciułali" ponad 300 kW w tym licząc sobie 2 x lipiec (w dwóch oddzielnych prognozach). W związku z tym, że w listopadzie 2016 roku wreszcie kończy mi się umowa usiadłem i posprawdzałem ilości w harmonogramach (stąd zauważyłem 2 x lipiec) z fakturami Tauronu i spisywanymi co miesiąc stanami licznika.
Można sobie wyobrazić, ile można zarobić za cały okres umowy nie ruszając palcem w bucie, mając 1 czy 2 mln klientów?
Raczej nikt z Państwa nie porównuje na bieżąco faktur Tauronu z EC a tym bardziej z faktycznym stanem licznika.
Sprawdzić faktyczne zużycie i podawać dalej.
Pozdrawiam
Zbigniew Stopa
Można także skorzystać z różnych infolinii oraz Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Kilka lat temu byłem u niego na Kazimierza Wielkiego 5.
Szanowni Państwo cały urok naciągania przez EC tkwi w tym, że rozliczacie się z nimi na podstawie harmonogramów które mają się nijak do odczytów rzeczywistego zużycia energii.W harmonogramach nie są podawane stany licznika z faktury np. Tauronu tylko ilość zużycia prognozowana przez EC przemnożona przez wszystkie składowe i kwota do zapłaty. Z tego jesteście rozliczani przez EC ale Wy nie rozliczacie EC z rzeczywistych kilowatów. I tak u mnie przez rok udało im się "uciułać" ok. 500 kW.Po wielu przepychankach zweryfikowaliśmy ilości i nadpłaty. Przy obniżce prognozy zużycia, do 31.08.2016 znów "uciułali" ponad 300 kW w tym licząc sobie 2 x lipiec (w dwóch oddzielnych prognozach). W związku z tym, że w listopadzie 2016 roku wreszcie kończy mi się umowa usiadłem i posprawdzałem ilości w harmonogramach (stąd zauważyłem 2 x lipiec) z fakturami Tauronu i spisywanymi co miesiąc stanami licznika.
Można sobie wyobrazić, ile można zarobić za cały okres umowy nie ruszając palcem w bucie, mając 1 czy 2 mln klientów?
Raczej nikt z Państwa nie porównuje na bieżąco faktur Tauronu z EC a tym bardziej z faktycznym stanem licznika.
Sprawdzić faktyczne zużycie i podawać dalej.
Pozdrawiam
Zbigniew Stopa
jeśli nie chcecie mieć takich problemów i jeśli nie chcecie się zastanawiać czy przypadkiem nie zostaliście oszukani i nie podpisaliście jakiegoś bubla to jest proste rozwiązanie. Nazywa się ono firma Axpo. Kilka miesięcy temu za namową kolegi zrezygnowałem z dotychczasowej umowy z innym dostawcą i podpisałem nową właśnie z Axpo. Była to na prawdę dobra decyzja. Proces zmiany dostawcy był szybki i bezproblemowy. Co więcej, już teraz, mimo upływu dopiero kilku miesięcy, widzę korzystną różnice w rachunkach za energię elektryczną. Rachunki są zdecydowanie mniejsze, a co za tymi idzie wzrastają moje oszczędności.
Nie skontaktują sie z tobą.Odstąpienie od umowy następuje od razu gdy dostają list.
Na adres biura obsługi klienta tej firmy.
http://www.ure.gov.pl/pl/multimedia-1/5640,Ponad-230-tys-odbiorcow-zmienilo-dostawce-pradu-Polacy-ucza-sie-oszczedzac-na-ra.html
Proponuje wszystkim znawcom energetyki, którzy są przekonani, że w Polsce jest tylko Tauron i kupuje się prąd od elektrowni, zapoznać się z artykułami ze strony rządowej Urzędu Regulacji Energetyki. Czarno na białym "Kalkulator oszczędności" mówi o kwocie za prąd w dziesiątkach firm energetycznych w Polsce.
Jak ktoś nie chce zmieniać sprzedawcy i wspierać rozwijanie monopolu energetycznego w Polsce, a co za tym idzie wyższych cen w przyszłości, proszę bardzo.
Proszę tylko Państwa o 30 sekund myślenia swoim rozumem, a nie rozumem mediów, nagonek, wrzasków sąsiadów. Wtedy wszystko się Państwu wyjaśni!
Pozdrawiam serdecznie, zwłaszcza moich klientów w liczbie około 1500 :)
Kamil
mam pytanie czy ktoś kot odstąpił od umowy z EC w ciągu 10 dni dostał jakieś potwierdzenie na piśmie od EC że umowa zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa została rozwiązana :)
Moi krewni dostali potwierdzenie smsem
To że masz klientów w liczbie 1500 nie oznacza że Ci klienci faktycznie na tym zyskali.
Czy każdemu wszystko dokładnie wyjaśniłeś?
Czy każdego poinformowałeś o przysługującym mu prawie odstąpienia od umowy wręczając gotowy formularz?
Czy każdy z tych klientów zadzwonił do Taurona informując a zamiarze zmiany dostawcy i pytając o możliwość negocjacji ceny?
Znajoma, która jest księgową mówiła mi że tak naprawdę zmiana dostawcy może się opłacić tylko firmom. nie dotyczy tych najmniejszych.
Witam!
Sama dziś dałam nabić się w butelkę i podpisała z EC umowę sądząc, że są wysłani przez Tauron, który jest i był moim dostawcą energii. Pani sprytnie mnie omotała. Zaraz po jej wyjściu sprawdziłam jednak co to za firma i się przeraziłam. Zdążyłam dogonić tą Panią i poprosiłam o zwrot wszystkich dokumentów jakie podpisałam. Pani grzecznie oddała wszystko. Mam pytanie, czy mimo to grożą mi jakieś konsekwencje i opłaty? Nie mają mojego podpisu na żadnym dokumencie, ale mają mój nr klienta z Tauronu, pesel i odbyła się ze mną rozmowa ich konsultanta przez tel, która podobno była nagrywana.
Wszelkie takie rozmowy które są nagrywane jak tylko ma się taką możliwość radzę samemu również nagrywać informując o tym drugą stronę. Mówię to na podstawie złych doświadczeń z Orange sprzed kilku lat, kiedy to chcąc odsłuchać rozmowę zostałem poinformowany, że mogę to zrobić tylko w Białymstoku
co zrobić w przypadku gdy o oszustwie dowiadujemy sie po 3 miesiącach ?
czy da sie rozwiązac umowe ?
Umowę da się rozwiązać, ale będzie to zerwanie umowy i pewnie naliczą jakąś karę pieniężną. Proszę skontaktować się z dotychczasowym dostawcą prądu oraz najbliższym rzecznikiem praw konsumenta. Tam doradzą Panu/Pani co należy zrobić i jak napisać odpowiednie pismo.
sam zostalem nabity w butelke i teraz oprocz centrum mam rachunek axa i taurona za przesyl nie wiem nie bylo o tym mowy a rachunki przychodza
Witam. Prowadzę firmę, która zajmuje się Niezależnym Doradztwem Energetycznym. Jeśli ktoś ma problemy z niekorzystnie podpisaną umową, jestem w stanie w 100% pomóc w wycofaniu takiej umowy. Krótko mówiąc, trzeba znać Prawo Energetyczne. Pozdrawiam Rafał Pawlicki.
ja zmieniłem sprzedawcę na Energie2 i osobiście każdemu polecam tą firmę. Są solidni i wszystko dokładnie zostało mi wytłumaczone.
Jako firma, czy osoba prywatna? Jak duże rachunki za prąd i jak długo masz z nimi umowę
Ściemiasz bo tam pracujesz
Właśnie z krętaczami walczę, którzy naciągnęli moją mamę i teraz płaci o ok 22zł/mc więcej i to umowa na 3 lata - OSZUŚCI starszych ludzi naciągają.
Póki co energia tańsza o 0,012zł/kw ale doliczają sobie
opłatę handlową w wysokości 11,07zł/mc
za spóźnienie z zapłatą o 6 dni naliczyli 20zł za upomnienie.
cennik poniżej
http://www1.smartweb.eu/core/system/pdf_viewer/index.php?Li4vLi4vLi4vZGF0YS9lbmVyZ2llMi5wbC9kb2N1bWVudHMvMDEuMDcuMjAxNS0tRW5lcmdpZTItLUNlbm5pay1lbmVyZ2lhLWVsZWt0cnljem5hLW9zb2JhLWZpenljem5hLnBkZg==&1&energie2.pl
są porównywarki to zobacz gdzie ta twoja Enerie2 jest
http://enerad.pl/porownywarka-kalkulator/
http://ure.gov.pl/ftp/ure-kalkulator/ure/formularz_kalkulator_html.php
https://optimalenergy.pl/energia-dla-domu/tani-prad/
wiesz co szkoda słów, to, że Ty masz złe doświadczenia z tą firmą to nie znaczy, że każdy ma je mieć..jednym słowem czyta się co się podpisuje to raz.
Dwa ma własną działalność, więc w Energie2 nie pracuje
Ola36 a ile ty zużywasz tego prądu skoro Ci się opłaca ?
Bo ja mieszkając domku nie zużywam tyle kW aby mi wyszło to na +,
a o mieszkaniu w bloku jak w przypadku mojej mamy to już w ogóle nie ma o czym mówić.
Co do czytania, tego co się podpisuje to wiem ja i wszyscy młodsi, inaczej jest ze starszymi ludźmi którzy inaczej byli wychowani i ufają temu co mówi pracownik jakiejś firmy.
A pracownik żadnej umowy i regulaminu nie dał, dopiero po mojej interwencji dosłano.
A ja nadal czekam na odpowiedz od Ola36
PS. Przypuszczam, ze większość firm w Polsce to są jedno osobowi podwykonawcy.
Witam, OLA36 si....o jedna, są przypadki że w ogóle nie zostawiają umowy i podstawiają co popadnie 80 letnim osobom do podpisu co oznacza przestępstwo oszustwa art. 286KK, ale nie przejmuj sie islamisci przyjda to Cie na nowo na....ą wsz....ego.
sh_ma mam podpisaną z nimi umowę jako firma. Rachunki płacę przyzwoite, tzn. spadły mi w granicach 10zł ms., ale dla firmy to dużo
haahaa, co ty masz za firmę że 10 zł to dużo i za to musisz mieć więcej dodatkowej roboty.
Pewnie zbierasz makulaturę elektrycznym wózkiem :)
Ja podpisałem umowę w domu z przedstawicielem EC w 2016. Miałem duże wątpliwości jednak pan zostawił mi wzór odstąpienia od umowy oraz swój kontakt. Po 2 miesiacach przyszła faktura z taką ceną za gaz jaka było zawarta w umowie. Nadal mogę odstąpić od umowy ale to skutkuje droższym gazem z pgnig.
Odstąpić od umowy można do 14 dni, a potem (jeżeli była zawarta zgodnie z prawem) co najwyżej rozwiązać umowę.
Pragnę zauważyć ze powyżej znajduje się pierwszy post użytkownika menzyl na tym forum
Szanowni Państwo cały urok naciągania przez EC tkwi w tym, że rozliczacie się z nimi na podstawie harmonogramów które mają się nijak do odczytów rzeczywistego zużycia energii.W harmonogramach nie są podawane stany licznika z faktury np. Tauronu tylko ilość zużycia prognozowana przez EC przemnożona przez wszystkie składowe i kwota do zapłaty. Z tego jesteście rozliczani przez EC ale Wy nie rozliczacie EC z rzeczywistych kilowatów. I tak u mnie przez rok udało im się "uciułać" ok. 500 kW.Po wielu przepychankach zweryfikowaliśmy ilości i nadpłaty. Przy obniżce prognozy zużycia, do 31.08.2016 znów "uciułali" ponad 300 kW w tym licząc sobie 2 x lipiec (w dwóch oddzielnych prognozach). W związku z tym, że w listopadzie 2016 roku wreszcie kończy mi się umowa usiadłem i posprawdzałem ilości w harmonogramach (stąd zauważyłem 2 x lipiec) z fakturami Tauronu i spisywanymi co miesiąc stanami licznika.
Można sobie wyobrazić, ile można zarobić za cały okres umowy nie ruszając palcem w bucie, mając 1 czy 2 mln klientów?
Raczej nikt z Państwa nie porównuje na bieżąco faktur Tauronu z EC a tym bardziej z faktycznym stanem licznika.
Sprawdzić faktyczne zużycie i podawać dalej.
Pozdrawiam
Zbigniew Stopa
Szanowni Państwo cały urok naciągania przez EC tkwi w tym, że rozliczacie się z nimi na podstawie harmonogramów które mają się nijak do odczytów rzeczywistego zużycia energii.W harmonogramach nie są podawane stany licznika z faktury np. Tauronu tylko ilość zużycia prognozowana przez EC przemnożona przez wszystkie składowe i kwota do zapłaty. Z tego jesteście rozliczani przez EC ale Wy nie rozliczacie EC z rzeczywistych kilowatów. I tak u mnie przez rok udało im się "uciułać" ok. 500 kW.Po wielu przepychankach zweryfikowaliśmy ilości i nadpłaty. Przy obniżce prognozy zużycia, do 31.08.2016 znów "uciułali" ponad 300 kW w tym licząc sobie 2 x lipiec (w dwóch oddzielnych prognozach). W związku z tym, że w listopadzie 2016 roku wreszcie kończy mi się umowa usiadłem i posprawdzałem ilości w harmonogramach (stąd zauważyłem 2 x lipiec) z fakturami Tauronu i spisywanymi co miesiąc stanami licznika.
Można sobie wyobrazić, ile można zarobić za cały okres umowy nie ruszając palcem w bucie, mając 1 czy 2 mln klientów?
Raczej nikt z Państwa nie porównuje na bieżąco faktur Tauronu z EC a tym bardziej z faktycznym stanem licznika.
Sprawdzić faktyczne zużycie i podawać dalej.
Pozdrawiam
Zbigniew Stopa
jeśli nie chcecie mieć takich problemów i jeśli nie chcecie się zastanawiać czy przypadkiem nie zostaliście oszukani i nie podpisaliście jakiegoś bubla to jest proste rozwiązanie. Nazywa się ono firma Axpo. Kilka miesięcy temu za namową kolegi zrezygnowałem z dotychczasowej umowy z innym dostawcą i podpisałem nową właśnie z Axpo. Była to na prawdę dobra decyzja. Proces zmiany dostawcy był szybki i bezproblemowy. Co więcej, już teraz, mimo upływu dopiero kilku miesięcy, widzę korzystną różnice w rachunkach za energię elektryczną. Rachunki są zdecydowanie mniejsze, a co za tymi idzie wzrastają moje oszczędności.