Sprawa wygląda tak MZWiK wprowadziło umowy z dniem 01.07.2015 ale wycofało się z możliwości podawania odczytu przez telefon lub w Biurze Obsługi klienta, tylko i wyłącznie inkasenta przynajmniej mnie tak informowano, teraz pytanie.
Jak podać im odczyt bez inkasenta? Może miał ktoś podobną sprawę
Swoją drogą ciekawe dlaczego tak zrobili?
Proszę o porady
Bill mądralo,wyraźnie jest powiedziane że nie ma możliwości podania odczytu tylko dokonuje tego inkasent.A co gdy ktoś pracuje np. w Krakowie i nie ma go w domu do np. 17?Ma dzwonić kiedy będzie inkasent i brać urlop?To ma być ułatwienie dla klienta?
To jak mądry człowieku mam podać odczyt licznika gdy przez kilka miesięcy nie zastał mnie inkasent w domu???
Czy jesteś d....m czy udajesz?Żyjesz dzięki władzy to oglądaj TVN a nie pouczaj innych bo gdyby nie ta władza to byłbyś co najwyżej cieciem.Pozdrowienia od kolegi z Transbudu.
Ja dostałem taką informacje wraz z dwoma egzemplarzami umowy ale chyba reszta z gminy Myślenice która pobiera wodę miejską też?Bo tak po komentarzach widzę że nie?
Szanowni Państwo!
Informujemy, iż z dniem 1 lipca 2015 r. tut. zakład dodatkowo wprowadza nowe sposoby rozliczeń z odbiorcami naszych usług. Zmiany dotyczą częstotliwości wystawiania faktur oraz sposobu ich wysyłania do Państwa.
Wszystkim odbiorcom zainteresowanym otrzymywaniem faktur raz w miesiącu
-(a nie jak do tej pory raz na trzy miesiące)
proponujemy przesyłanie faktur proforma w okresach pomiędzy właściwym rozliczeniem rzeczywistej ilości pobranej wody i/lub odprowadzonych ścieków. W przypadku zainteresowania taką formą rozliczenia prosimy o wypełnienie i dostarczenie do tut. zakładu otrzymanego wniosku. Wobec powyższego - w związku z wprowadzeniem rozliczenia miesięcznego -
wystawianie faktur na bazie odczytu podawanego przez telefon lub w Biurze Obsługi Klienta od 1 lipca 2015 r. nie będzie możliwe.
Tut. zakład wprowadza też możliwość elektronicznego otrzymywania faktur, które będą wysyłane na wskazany przez Państwa adres e-mail. Zainteresowanych tym sposobem rozliczania prosimy o wypełnienie i dostarczenie do tut. zakładu otrzymanego oświadczenia o akceptacji faktur przesyłanych drogą elektroniczną.
Jednocześnie w celu dostosowania umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków do obecnie obowiązujących przepisów oraz doprecyzowania zawartych w nich praw i obowiązków stron umowy tut. zakład rozpoczął proces ich wymiany. W najbliższym czasie zostaną Państwu przesłane nowe umowy z prośbą o ich podpisanie i dostarczenie do tut. zakładu.
Wniosek, oświadczenie oraz umowy należy przesłać na adres tut. zakładu lub złożyć w Biurze Obsługi Klienta (ul. Piłsudskiego 47, 32-400 Myślenice). Można je także przekazać inkasentowi dokonującego u Państwa odczytu wskazań wodomierza.
Z poważaniem:
Prezes Zarządu
mgr inż. Andrzej Urbański http://www.mzwikmyslenice.com.pl/index.php?id=69
Zadzwoń do MZWiK , Panie które tam pracują są naprawdę ok. Poproś o numer do inkasenta i podaj odczyt. Ja tak zrobiłem i jest OK.
Umowy , przepisy ale na końcu jest człowiek a obsługa z MZWiK nie robi problemu z podawaniem numeru do inkasenta.
Niektórzy to szukają problemów wszędzie gdzie się tylko da. Ja podobnie jak BartekA dostałem numer od pań z MZWIK, dogadałem się z inkasentem i na drugi dzień się z nim umówiłem, zrobił odczyt i po sprawie.
I wcale nie było to takie trudne.
Przecież im chodzi tylko o to żeby faktury wystawiać na tej zasadzie co za prąd lub gaz według prognoz a odczyt raz czy dwa razy na rok i wtedy ewenualne wyrównanie
Zdanie z pisma podpisanego przez Prezesa MZWIK
"wystawianie faktur na bazie odczytu podawanego przez telefon lub w Biurze Obsługi Klienta od 1 lipca 2015 r. nie będzie możliwe."
to w czym krówka nakłamała???
Dotychczas gdy inkasent nie zastał mnie w domu mogłam podać odczyt telefonicznie lub na miejscu w MZWIK teraz nie ma takiej ożliwości co przeczytałam w piśmie i wytłumaczono mi przez telefon..
BartekA napisał/a:
Zadzwoń do MZWiK , Panie które tam pracują są naprawdę ok. Poproś o numer do inkasenta i podaj odczyt. Ja tak zrobiłem i jest OK.
Umowy , przepisy ale na końcu jest człowiek a obsługa z MZWiK nie robi problemu z podawaniem numeru do inkasenta.
Czy ja nie mam innego zajęcia jak szukanie telefonu do inkasenta?A po drugie jeżeli inkasent może przyjąć odczyt przez telefon???(co na to Prezes który wyraźnie pisze że nie ma możliwości podania odczytu telefonicznie)to dlaczego nie można tego zrobić jak dotychczas?
Bill co ty byś biedaku robił gdyby władza nie podała pomocnej dłoni?
krówka jeżeli tylko tyle to jednak kłamałeś. Gdzie tam jest napisane że masz dzwonić do inkasenta? Dalej oczekuję że mi to pokażesz. No chyba że to tylko twoje kłamstwa.
Bill a gdzie ja napisała że mam dzwonić do inkasenta???
krowka123 napisał/a:
Bill mądralo,wyraźnie jest powiedziane że nie ma możliwości podania odczytu tylko dokonuje tego inkasent.A co gdy ktoś pracuje np. w Krakowie i nie ma go w domu do np. 17?Ma dzwonić kiedy będzie inkasent i brać urlop?To ma być ułatwienie dla klienta?
Z dzwonieniem kiedy będzie inkasent to chyba logiczne bo jak inaczej umozliwić mu odczyt licznika jeżeli zawsze pracujemy do 17 a urlop spędzamy poza domem .To jak MZWIK wystawi fakturę jak nie można telefonicznie podać a nie zastanie nas w domu???Czy to tak trudno zrozumieć?
Krówko 123, nie przejmuj się bilem bo to takie tempe narzędzie MZWiK. Ja odczytuje licznik jak nie ma inkasenta obliczam kwotę i odkładam do skarbonki, tak przez pół roku czy dłużej. W ostateczności jechałem na koniec roku podać ilość i tyle w temacie. Odnośnie przysłanego pisma o nazwie ,,umowa", użyłem w odpowiednim miejscu. Dla mnie pismo nie podpisane przez MZWik nie jest żadnym pismem.
krówka dalej czekam i dalej nie podałeś gdzie masz napisane o dzwonieniu do inkasenta. Póki co skłamałeś.
aaa ja używam papieru, no ale ty musisz odkładać do skarbonki więc cię nie stać. I kto tu jest tempy?
A ja wplacam sobie na konto które bylo podane na fakturach. Bo jak zadzwonilem z pytaniem co z moja faktura bo deklarowalem co miesiąc to zostalm zapytany kiedy byl inkasent. No wiec inkasent byl akurat w czerwcu na co pani z OBSLUGI mówi to kolejny raz będzie we wrześniu i dopiero wtedy będzie PAN otrzymywal faktury miesięczne. Pytam wiec kto zaplaci za 3 miesiące bo ja nie po to dzwonilem co miesiąc i podawalem stan, nie po to wypelnialem i deklarowalem ze chce co miesiąc żeby teraz dostać fakturę za 3 miesiące. Przecież maja dane jakie jest zużycie i można na podstawie tego z dniem 01.07 wyslac faktury a po zaluzmy 6 miesiącach podsumowanie,nadplata bądź doplata. Nie rozumiem zasadności tego, czemu mialo śluzy to cale zamieszanie , a teraz te panie się za kogoś tlumacza...kpina z klientów.
Sprawa wygląda tak MZWiK wprowadziło umowy z dniem 01.07.2015 ale wycofało się z możliwości podawania odczytu przez telefon lub w Biurze Obsługi klienta, tylko i wyłącznie inkasenta przynajmniej mnie tak informowano, teraz pytanie.
Jak podać im odczyt bez inkasenta? Może miał ktoś podobną sprawę
Swoją drogą ciekawe dlaczego tak zrobili?
Proszę o porady
Nie umiesz pisać? Wyślij pismo.
Bill mądralo,wyraźnie jest powiedziane że nie ma możliwości podania odczytu tylko dokonuje tego inkasent.A co gdy ktoś pracuje np. w Krakowie i nie ma go w domu do np. 17?Ma dzwonić kiedy będzie inkasent i brać urlop?To ma być ułatwienie dla klienta?
A gdzie jest powiedziane że trzeba dzwonić do inkasenta? Możesz nam dać namiary, czy to tylko twoja pusta wypowiedź.
To jak mądry człowieku mam podać odczyt licznika gdy przez kilka miesięcy nie zastał mnie inkasent w domu???
Czy jesteś d....m czy udajesz?Żyjesz dzięki władzy to oglądaj TVN a nie pouczaj innych bo gdyby nie ta władza to byłbyś co najwyżej cieciem.Pozdrowienia od kolegi z Transbudu.
No i co się tak irytujesz. Dasz nam te namiary gdzie to jest powiedziane czy sam to wymyśliłeś a teraz ci łyso bo cię przyłapano na kłamstwie?
Ja dostałem taką informacje wraz z dwoma egzemplarzami umowy ale chyba reszta z gminy Myślenice która pobiera wodę miejską też?Bo tak po komentarzach widzę że nie?
Szanowni Państwo!
Informujemy, iż z dniem 1 lipca 2015 r. tut. zakład dodatkowo wprowadza nowe sposoby rozliczeń z odbiorcami naszych usług. Zmiany dotyczą częstotliwości wystawiania faktur oraz sposobu ich wysyłania do Państwa.
Wszystkim odbiorcom zainteresowanym otrzymywaniem faktur raz w miesiącu
-(a nie jak do tej pory raz na trzy miesiące)
proponujemy przesyłanie faktur proforma w okresach pomiędzy właściwym rozliczeniem rzeczywistej ilości pobranej wody i/lub odprowadzonych ścieków. W przypadku zainteresowania taką formą rozliczenia prosimy o wypełnienie i dostarczenie do tut. zakładu otrzymanego wniosku. Wobec powyższego - w związku z wprowadzeniem rozliczenia miesięcznego -
wystawianie faktur na bazie odczytu podawanego przez telefon lub w Biurze Obsługi Klienta od 1 lipca 2015 r. nie będzie możliwe.
Tut. zakład wprowadza też możliwość elektronicznego otrzymywania faktur, które będą wysyłane na wskazany przez Państwa adres e-mail. Zainteresowanych tym sposobem rozliczania prosimy o wypełnienie i dostarczenie do tut. zakładu otrzymanego oświadczenia o akceptacji faktur przesyłanych drogą elektroniczną.
Jednocześnie w celu dostosowania umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków do obecnie obowiązujących przepisów oraz doprecyzowania zawartych w nich praw i obowiązków stron umowy tut. zakład rozpoczął proces ich wymiany. W najbliższym czasie zostaną Państwu przesłane nowe umowy z prośbą o ich podpisanie i dostarczenie do tut. zakładu.
Wniosek, oświadczenie oraz umowy należy przesłać na adres tut. zakładu lub złożyć w Biurze Obsługi Klienta (ul. Piłsudskiego 47, 32-400 Myślenice). Można je także przekazać inkasentowi dokonującego u Państwa odczytu wskazań wodomierza.
Z poważaniem:
Prezes Zarządu
mgr inż. Andrzej Urbański
http://www.mzwikmyslenice.com.pl/index.php?id=69
Zadzwoń do MZWiK , Panie które tam pracują są naprawdę ok. Poproś o numer do inkasenta i podaj odczyt. Ja tak zrobiłem i jest OK.
Umowy , przepisy ale na końcu jest człowiek a obsługa z MZWiK nie robi problemu z podawaniem numeru do inkasenta.
skipper no i gdzie tam jest napisane że masz dzwonić do inkasenta. Czyżby takiej informacji nie było, a krówka okazał się kłamcą?
Niektórzy to szukają problemów wszędzie gdzie się tylko da. Ja podobnie jak BartekA dostałem numer od pań z MZWIK, dogadałem się z inkasentem i na drugi dzień się z nim umówiłem, zrobił odczyt i po sprawie.
I wcale nie było to takie trudne.
Przecież im chodzi tylko o to żeby faktury wystawiać na tej zasadzie co za prąd lub gaz według prognoz a odczyt raz czy dwa razy na rok i wtedy ewenualne wyrównanie
Zdanie z pisma podpisanego przez Prezesa MZWIK
"wystawianie faktur na bazie odczytu podawanego przez telefon lub w Biurze Obsługi Klienta od 1 lipca 2015 r. nie będzie możliwe."
to w czym krówka nakłamała???
Dotychczas gdy inkasent nie zastał mnie w domu mogłam podać odczyt telefonicznie lub na miejscu w MZWIK teraz nie ma takiej ożliwości co przeczytałam w piśmie i wytłumaczono mi przez telefon..
Czy ja nie mam innego zajęcia jak szukanie telefonu do inkasenta?A po drugie jeżeli inkasent może przyjąć odczyt przez telefon???(co na to Prezes który wyraźnie pisze że nie ma możliwości podania odczytu telefonicznie)to dlaczego nie można tego zrobić jak dotychczas?
Bill co ty byś biedaku robił gdyby władza nie podała pomocnej dłoni?
krówka jeżeli tylko tyle to jednak kłamałeś. Gdzie tam jest napisane że masz dzwonić do inkasenta? Dalej oczekuję że mi to pokażesz. No chyba że to tylko twoje kłamstwa.
Bill a gdzie ja napisała że mam dzwonić do inkasenta???
Z dzwonieniem kiedy będzie inkasent to chyba logiczne bo jak inaczej umozliwić mu odczyt licznika jeżeli zawsze pracujemy do 17 a urlop spędzamy poza domem .To jak MZWIK wystawi fakturę jak nie można telefonicznie podać a nie zastanie nas w domu???Czy to tak trudno zrozumieć?
Krówko 123, nie przejmuj się bilem bo to takie tempe narzędzie MZWiK. Ja odczytuje licznik jak nie ma inkasenta obliczam kwotę i odkładam do skarbonki, tak przez pół roku czy dłużej. W ostateczności jechałem na koniec roku podać ilość i tyle w temacie. Odnośnie przysłanego pisma o nazwie ,,umowa", użyłem w odpowiednim miejscu. Dla mnie pismo nie podpisane przez MZWik nie jest żadnym pismem.
krówka dalej czekam i dalej nie podałeś gdzie masz napisane o dzwonieniu do inkasenta. Póki co skłamałeś.
aaa ja używam papieru, no ale ty musisz odkładać do skarbonki więc cię nie stać. I kto tu jest tempy?
A ja napisałem coś o dzwonieniu???
Bill jak zwykle BMW,bierny mierny ale wierny władzy i trudno mu się dziwić-wszystko jej zawdzięcza,bez niej zginie.
krówka co z twoim kłamstwem? Kiedy się wytłumaczysz i przeprosisz za swoje kłamstwa?
A ja wplacam sobie na konto które bylo podane na fakturach. Bo jak zadzwonilem z pytaniem co z moja faktura bo deklarowalem co miesiąc to zostalm zapytany kiedy byl inkasent. No wiec inkasent byl akurat w czerwcu na co pani z OBSLUGI mówi to kolejny raz będzie we wrześniu i dopiero wtedy będzie PAN otrzymywal faktury miesięczne. Pytam wiec kto zaplaci za 3 miesiące bo ja nie po to dzwonilem co miesiąc i podawalem stan, nie po to wypelnialem i deklarowalem ze chce co miesiąc żeby teraz dostać fakturę za 3 miesiące. Przecież maja dane jakie jest zużycie i można na podstawie tego z dniem 01.07 wyslac faktury a po zaluzmy 6 miesiącach podsumowanie,nadplata bądź doplata. Nie rozumiem zasadności tego, czemu mialo śluzy to cale zamieszanie , a teraz te panie się za kogoś tlumacza...kpina z klientów.
Chcieli być trendy i prokonsumenccy, a wyszło... jak zawsze.
ja zapytalem jaka jest kwota skladowych z rachunku i co miesiac przeliczam i wysylam na rachunek-po sprawie.
Zygi... Niezłego kotleta z lamusowni wykopałeś... :-)