Z grubsza wygląda to tak iż trzy miesiące temu chciałem wypłacić 800 zł i wszystko było ok aż po wbiciu pinu wyskoczył komunikat " transakcja nie może być zrealizowana " oddało kartę i tyle. Po tygodniu sprawdzając konto okazało się iż brakuje właśnie tych ośmiuset złotych.
Teraz jestem już po 3 odwołaniu ponieważ firma obsługująca bankomat czyli Euronet twierdzi iż pieniądze zostały wypłacone.
Najśmieszniejsze jest to iż przy tym bankomacie nie ma kamer i chyba już kasy nie odzyskam :(
Pamiętaj, że każdy bankomat ma historię błędów. Jeżeli taki błąd faktycznie Ci wyskoczył, to domagaj się, żeby sprawdzili system w bankomacie. Jeżeli błąd jest w systemie, to nie mogą przyjąć za pewnik, że w tym momencie był sprawny.
800zł niektórzy mają na cały miesiąc, nie wiem co bym zrobiła w takiej sytuacji, ale na pewno się nie poddawaj. Napisz na forum jak sprawa się roztrzygnie, z jakim skutkiem.
Mnie taki sam numer wywinął bankomat w rynku rok temu. Zgłaszasz reklamację do swojego banku i czekasz 60 dni. Takie zgłoszenie jest podstawą do wszczęcia procedury sprawdzania historii błędów w bankomacie; na tej podstawie uznają albo odrzucają reklamację. W takiej sytuacji jaką opisałeś zawsze uznają... tak w 59 dniu.
takie problemy zgłasza się do banku, który wydał Ci kartę. każda zasadna reklamacja jest rozpatrywana i jeżeli transakcja nie doszła do skutku bank zwraca kasę na konto, zapraszam zatem do swojego banku by tam wyjaśnić sprawę.
Miałem to samo, tylko, że z bankomatem przy dekadzie. Ja nawet nie zdążyłem wybrać kwoty, wybrałem tylko "wypłata" i już wyskoczył komunikat, że "brak srodkow do zrealizowania transakcji" Wróciłem do domu, sprawdziłem konto i zauwazylem w historii wyplate 50 zlotych w tym bankomacie.Zglosiłem to w banku, początkowo zostało zwrócone mi to 50, ale potem jednak euronet uznał, ze im kasa w bankomacie sie zgadza i wzieli mi te 50 zlotych ktore wczesniej mi zwrocili :) W banku zaproponowali mi pojscie na policje ale szkoda nerwow na pajacow :)
Witam,
tu była taka akcja "nie bądź jeleń bierz paragon".
Ja zawsze biorę potwierdzenie transakcji i sprawdzam przy bankomacie, ile mi dało kasy, żeby w razie czego reklamować od zaraz !
Jagienka50, mi osobiście się zdarzyło wypłacić kasę z bankomatu i wydruk z bankomatu nie mógł być wydrukowany i co w takiej sytuacji?
Robisz fotkę telefonem i masz potwierdzenie. Załączona do zdjęcia meta data (lokacja/data) bardzo przy tym pomagają. Dziwię się że przy dostępie do najnowocześniejszych telefonów nie umiecie z nich korzystać.
Witam,
tu była taka akcja "nie bądź jeleń bierz paragon".
Ja zawsze biorę potwierdzenie transakcji i sprawdzam przy bankomacie, ile mi dało kasy, żeby w razie czego reklamować od zaraz !
No jasne tylko na bankomacie pojawił się komunikat " transakcja nie może być zrealizowana " po czym wydało kartę i tyle trwało to 2 sekundy.
Witam uwaga na bankomat przy biedronce.
Z grubsza wygląda to tak iż trzy miesiące temu chciałem wypłacić 800 zł i wszystko było ok aż po wbiciu pinu wyskoczył komunikat " transakcja nie może być zrealizowana " oddało kartę i tyle. Po tygodniu sprawdzając konto okazało się iż brakuje właśnie tych ośmiuset złotych.
Teraz jestem już po 3 odwołaniu ponieważ firma obsługująca bankomat czyli Euronet twierdzi iż pieniądze zostały wypłacone.
Najśmieszniejsze jest to iż przy tym bankomacie nie ma kamer i chyba już kasy nie odzyskam :(
Jak ktoś miał podobne zajścia to proszę pisać.
nie dawaj zw wygrana,zgłoś do jakiejś instytucji,może urzad ochrony konsumenta by sie tym zajął...
Pamiętaj, że każdy bankomat ma historię błędów. Jeżeli taki błąd faktycznie Ci wyskoczył, to domagaj się, żeby sprawdzili system w bankomacie. Jeżeli błąd jest w systemie, to nie mogą przyjąć za pewnik, że w tym momencie był sprawny.
800zł niektórzy mają na cały miesiąc, nie wiem co bym zrobiła w takiej sytuacji, ale na pewno się nie poddawaj. Napisz na forum jak sprawa się roztrzygnie, z jakim skutkiem.
Internet szeroko rozpisuje się na ten temat:
https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&es_th=1&ie=UTF-8#q=bankomat+nie+wyp%C5%82aci%C5%82+pieni%C4%99dzy
Mnie taki sam numer wywinął bankomat w rynku rok temu. Zgłaszasz reklamację do swojego banku i czekasz 60 dni. Takie zgłoszenie jest podstawą do wszczęcia procedury sprawdzania historii błędów w bankomacie; na tej podstawie uznają albo odrzucają reklamację. W takiej sytuacji jaką opisałeś zawsze uznają... tak w 59 dniu.
takie problemy zgłasza się do banku, który wydał Ci kartę. każda zasadna reklamacja jest rozpatrywana i jeżeli transakcja nie doszła do skutku bank zwraca kasę na konto, zapraszam zatem do swojego banku by tam wyjaśnić sprawę.
Miałem to samo, tylko, że z bankomatem przy dekadzie. Ja nawet nie zdążyłem wybrać kwoty, wybrałem tylko "wypłata" i już wyskoczył komunikat, że "brak srodkow do zrealizowania transakcji" Wróciłem do domu, sprawdziłem konto i zauwazylem w historii wyplate 50 zlotych w tym bankomacie.Zglosiłem to w banku, początkowo zostało zwrócone mi to 50, ale potem jednak euronet uznał, ze im kasa w bankomacie sie zgadza i wzieli mi te 50 zlotych ktore wczesniej mi zwrocili :) W banku zaproponowali mi pojscie na policje ale szkoda nerwow na pajacow :)
Witam,
tu była taka akcja "nie bądź jeleń bierz paragon".
Ja zawsze biorę potwierdzenie transakcji i sprawdzam przy bankomacie, ile mi dało kasy, żeby w razie czego reklamować od zaraz !
Jagienka50, mi osobiście się zdarzyło wypłacić kasę z bankomatu i wydruk z bankomatu nie mógł być wydrukowany i co w takiej sytuacji?
Robisz fotkę telefonem i masz potwierdzenie. Załączona do zdjęcia meta data (lokacja/data) bardzo przy tym pomagają. Dziwię się że przy dostępie do najnowocześniejszych telefonów nie umiecie z nich korzystać.
Mysleniczanin007, głupio mi, że nie wpadłam na pomysł ze zdjęciem z telefonu, faktycznie jest to jakieś rozsądne rozwiązanie.
No jasne tylko na bankomacie pojawił się komunikat " transakcja nie może być zrealizowana " po czym wydało kartę i tyle trwało to 2 sekundy.