Witam, wydaję mi się że ktoś powinien zainterweniować. Pracę nad tym wiaduktem stoją w miejscu, zła organizacja ruchu, ciągłe korki przy wyjeździe z Myślenic. Przejeżdżam tamtędy kilka razy w tygodniu praktycznie nikogo nie ma. Termin wykonania 14 miesięcy i tak za długo na taką drogę( o takim natężeniu ruchu). Wiem że u nas tak się buduje, ale bez przesady.
Link do filmiku jak się buduję w Holandii
Nasz pan burmistrz nie musi tamtędy jeździć to po co ma interweniować.Ludzi odpowiedzialnych za tę budowę to powinno się skazać na więzienie.Robili projekt bez badań gruntu, teraz robią nowy projekt .Ja osobiście wysyłam pismo do ministra infrastruktury oraz ministra sprawiedliwości(obaj są z małopolski)aby się baczniej przyjrzeć tej budowie,o ile można nazwać to budową jak cały dzień jest tam może 4 pracowników (łącznie z ochroniarzem)i kompletnie nic nie robią,u mnie na budowie domu jednorodzinnego jest więcej robotników
.Po co jest zwężona zakopianka jak się nic nie dzieje,chyba po to żeby ludzi wkurzać.Jeżeli pisma nie pomogą to trzeba zorganizować LEGALNĄ blokadę zakopianki w któryś weekend,to może media się zainteresują.
Nie mówiąc o sytuacji kiedy zator zaczyna się zaraz za zakrętem przed estakadą jadąc w stronę krk. Przy 70tce nawet łatwo o dzwon w stojące w korku samochody.
kiedyś pisalam żeby ludzie nie narzekali bo most byl faktycznie stary... no ale to co sie dzieje teraz to jest naprawde dramat... korki ze to sie w glowie nie miesci do tego zeby wyjechac z polanki musisz wjechac na zakopianke ze tak powiem na chama bo nikt puszczac nie chce jak sie wczesniej tyle w korku wystoi... w dodatku tam sie NIC KOMPLETNIE NIE DZIEJE stoja i gadaja.... a tu juz powinno pol mostu stac wziasc dupe i barac sie do roboty maja za to wkoncu zaplacone... no ale wlasnie kase wzieli to ich to wali czy korki czy bezpiecznie czy wogole sie dla nic cos liczy?;/ z dzieckiem do lekarza 40 min jechac trase 5km no dajcie spokoj... przy wyjezdzie z polanki mozna stac nawet 20 min dopiero chamstwo musi pomuz zeby wyjechac...dramat... Burmistrz chyba ma to w 4 literach na to wyglada soro nic z tym tak naprawde jeszcze nie zrobil...
Co z tego że jest termin na oddanie ,jeżeli już wiadomo że nie oddadzą w terminie 14 miesięcy,i co z tego że zapłacą kary,jak nam nie pomogą stać w korku lub wyjechać od Polanki.
Za przetarg powinien ktoś odpowiedzieć bo widocznie wybrana została najmniej kompetentna firma. Jest jeszcze lato,pogoda jest, wszystko powinno iść do przodu. Nie jestem znawcą budownictwa, według mnie już coś powinno stać, ale jakto w naszym kraju jest ktoś musi zarobić.
"Na czas realizacji nowego obiektu zostanie zbudowana kładka dla pieszych.
- Podczas realizacji zasadniczych robót budowlanych utrzymany będzie ruch po obu jezdniach dwoma pasami, natomiast okresowo będzie ograniczany do jednego pasa ruchu na danej jezdni, dodatkowo podczas budowy kładki dla pieszych oraz rozbiórki starego obiektu ruch odbywać się będzie jedną jezdnią jako dwukierunkowy.
O wprowadzanych zmianach w organizacji ruchu GDDKiA Oddział w Krakowie będzie informować na bieżąco w lokalnych mediach oraz na swojej stronie internetowej.
Pierwsze utrudnienia planowane od połowy maja 2016r."
Wypowiedź przed budową kierownika GDDIA.
Jeżeli dobrze się orientuje to tylko na ŚDM dwa pasy były otwarte. A czemu w weekendy i teraz nie jest utrzymany ruch na dwóch pasach po obu stronach jezdni? I tak się nic nie dzieje, a ludzie stoją w korkach nie tylko na zakopiance ale przy wyjazdach z Myślenic.
A partia rzadzaca jeszcze nie wprowadzila jeszcze swojego kolesiostwa w GDDKiK ze krowka123 tutaj tak lamentuje o zlodziejstwie? -Dziwne.
Omijam jak sie da te miejsca,to co sie dzieje na tak bardzo waznej drodze pewni jednej z najruchliwszych w kraju to organizacyjne nieporozumienie.Wystarczylo wzmocnic i zmodernizowac stara konstrukcje a nie robic paralizu komunikacyjnego na 2 lata.Tragicznie rozwiazanie co do kierowania ruchu,obcy jadacy z Zakopca na polnoc powinni byc kierowani w strone Borzety dla udroznuenia ruchu a tak nikt niczego nie koordynuje to blokuja nam miasto.
Tak uciazliwe dla mieszkancow i przejezdnych roboty powinny byc prowadzone noca a w dzien nie paralizowac Zakopianki,,,,
Na mapie utrudnień GDDKiA to miejsce jest oznaczone jako budowa prawoskrętu.A co do przebudowy tego skrzyżowania i budowę wiaduktu,to chyba nie ma nawet projektu na niego.
Czyli zostanie przywrócony lewoskręt jadąc od strony Zakopanego w stronę Orlenu? Dawniej tak było zanim przebudowali to skrzyżowanie i postawili światła.
Czyli zostanie przywrócony lewoskręt jadąc od strony Zakopanego w stronę Orlenu? Dawniej tak było zanim przebudowali to skrzyżowanie i postawili światła.
Nie pamiętam tam lewoskrętu. Ale cóż moja pamięć w tym temacie sięga zaledwie 20 lat wstecz, więc może kiedyś był. Mam tylko pytanie, po co tam lewoskręt skoro tyle lat sie obyło bez niego? To tymczasowe rozwiązanie czy już na stałe? Wiaduktu nad Zakopianką już nie będzie nigdy i tak do Myślenic mają wjeżdżać mieszkańcy Polanki?
Patrząc na postęp prac przy wiadukcie i widząc te nowoczesne rusztowania zastanawia w jakiej to nowoczesnej technologii jest ta operacja przeprowadzana.Gdzie na świecie jeszcze tak się buduje?
Jak długo jeszcze będzie trwał remont mostu o długości około 100 metrów?
Przecież to jakiś kabaret.
Patrząc na postęp prac przy wiadukcie i widząc te nowoczesne rusztowania zastanawia w jakiej to nowoczesnej technologii jest ta operacja przeprowadzana.Gdzie na świecie jeszcze tak się buduje?
Jak długo jeszcze będzie trwał remont mostu o długości około 100 metrów?
Przecież to jakiś kabaret.
To nie remont. To wyburzenie starego obiektu i budowa nowego.
Ale faktycznie sytuacja jest nieciekawa, jednak w moim przekonaniu wykonawca wyceniając roboty, a w tym również czas wykonania, z całą pewnością wykonał to na podstawie projektu. Jeśli nie było uwag dotyczących badań gruntu, to się nad tym nie zastanawiał. Założył, że grunt przebadany, a on ma tylko wykonać robotę. I zaczął działać... Natrafił na widoczne problemy i na szczęście "nie kombinował" tylko od razu zgłosił to gdzie gdzie trzeba. Pewnie dobrze na tym wyjdzie finansowo bo to są roboty dodatkowe... i dodatkowo płatne.
Trudno jednak jednoznacznie oceniać kto zawinił bez szczegółowego sprawdzenia zapisów z projektu oraz samej umowy z Wykonawcą. Samo przypatrywanie się postępom prac nie pomoże. Z drugiej strony ktoś jednak powinien zgłębić ten temat bo przecież nawet same opłaty za zajęcia pasa na "siódemce" jest przecież sporym wydatkiem. O innych kosztach to nawet nie wspomnę...
A może dlatego wygrał przetarg wystawiając tak niską cenę że wszystko było od początku ukartowane?Na tym forum wielu pisało że coś tu śmierdzi gdy rozbiórka wiaduktu,budowa tymczasowej kładki i budowa nowego ma kosztować 1/3 ceny kładki w Jaworniku?
A może dlatego wygrał przetarg wystawiając tak niską cenę że wszystko było od początku ukartowane?Na tym forum wielu pisało że coś tu śmierdzi gdy rozbiórka wiaduktu,budowa tymczasowej kładki i budowa nowego ma kosztować 1/3 ceny kładki w Jaworniku?
Niestety nie umiem odpowiedzieć... Nie widziałem projektu, a myślę, że to by rozwiało wiele wątpliwości... Z drugiej strony nie wydaje mi się dobrym pomysłem we wszystkim doszukiwać się przekrętu. W tym przypadku myślę, że to właśnie ktoś chciał "wydutkać" potencjalnego wykonawcę. Ale jak pisałem, nie oceniam jednoznacznie, bo nie wiem co było w pierwotnym projekcie...
Witam, wydaję mi się że ktoś powinien zainterweniować. Pracę nad tym wiaduktem stoją w miejscu, zła organizacja ruchu, ciągłe korki przy wyjeździe z Myślenic. Przejeżdżam tamtędy kilka razy w tygodniu praktycznie nikogo nie ma. Termin wykonania 14 miesięcy i tak za długo na taką drogę( o takim natężeniu ruchu). Wiem że u nas tak się buduje, ale bez przesady.
Link do filmiku jak się buduję w Holandii
http://www.wykop.pl/link/3220259/jak-zrobic-tunel-pod-autostrada-w-3-dni-holandia-film-43-sekundy/
ale w Polsce też się da
http://zmid.waw.pl/fileadmin/user_upload/zadania/Trasa_Swietokrzyska/wideo/tts_ok.mp4
Maszyny powoli zarastają trawą ale w ciągu 14 miesięcy można więcej "ukraść" niż w 3 dni
a tak sie to robi w Chinach
https://www.youtube.com/watch?v=X6bQIEJ5eIM
Nasz pan burmistrz nie musi tamtędy jeździć to po co ma interweniować.Ludzi odpowiedzialnych za tę budowę to powinno się skazać na więzienie.Robili projekt bez badań gruntu, teraz robią nowy projekt .Ja osobiście wysyłam pismo do ministra infrastruktury oraz ministra sprawiedliwości(obaj są z małopolski)aby się baczniej przyjrzeć tej budowie,o ile można nazwać to budową jak cały dzień jest tam może 4 pracowników (łącznie z ochroniarzem)i kompletnie nic nie robią,u mnie na budowie domu jednorodzinnego jest więcej robotników
.Po co jest zwężona zakopianka jak się nic nie dzieje,chyba po to żeby ludzi wkurzać.Jeżeli pisma nie pomogą to trzeba zorganizować LEGALNĄ blokadę zakopianki w któryś weekend,to może media się zainteresują.
Zwężka jest po to zrobiona aby mogła pani skręcić na Polankę. Wszak odbywa się to bardzo trudno i niebezpiecznie.
No właśnie niebezpiecznie.
Nie mówiąc o sytuacji kiedy zator zaczyna się zaraz za zakrętem przed estakadą jadąc w stronę krk. Przy 70tce nawet łatwo o dzwon w stojące w korku samochody.
kiedyś pisalam żeby ludzie nie narzekali bo most byl faktycznie stary... no ale to co sie dzieje teraz to jest naprawde dramat... korki ze to sie w glowie nie miesci do tego zeby wyjechac z polanki musisz wjechac na zakopianke ze tak powiem na chama bo nikt puszczac nie chce jak sie wczesniej tyle w korku wystoi... w dodatku tam sie NIC KOMPLETNIE NIE DZIEJE stoja i gadaja.... a tu juz powinno pol mostu stac wziasc dupe i barac sie do roboty maja za to wkoncu zaplacone... no ale wlasnie kase wzieli to ich to wali czy korki czy bezpiecznie czy wogole sie dla nic cos liczy?;/ z dzieckiem do lekarza 40 min jechac trase 5km no dajcie spokoj... przy wyjezdzie z polanki mozna stac nawet 20 min dopiero chamstwo musi pomuz zeby wyjechac...dramat... Burmistrz chyba ma to w 4 literach na to wyglada soro nic z tym tak naprawde jeszcze nie zrobil...
Co z tego że jest termin na oddanie ,jeżeli już wiadomo że nie oddadzą w terminie 14 miesięcy,i co z tego że zapłacą kary,jak nam nie pomogą stać w korku lub wyjechać od Polanki.
Za przetarg powinien ktoś odpowiedzieć bo widocznie wybrana została najmniej kompetentna firma. Jest jeszcze lato,pogoda jest, wszystko powinno iść do przodu. Nie jestem znawcą budownictwa, według mnie już coś powinno stać, ale jakto w naszym kraju jest ktoś musi zarobić.
Wygrała pewnie najtańsza, a premie polecą tam gdzie trzeba.
Faktycznie mało się dzieje. Zbrojenie zalane betonem w ziemi i nic się nie pnie w górę.
"Na czas realizacji nowego obiektu zostanie zbudowana kładka dla pieszych.
- Podczas realizacji zasadniczych robót budowlanych utrzymany będzie ruch po obu jezdniach dwoma pasami, natomiast okresowo będzie ograniczany do jednego pasa ruchu na danej jezdni, dodatkowo podczas budowy kładki dla pieszych oraz rozbiórki starego obiektu ruch odbywać się będzie jedną jezdnią jako dwukierunkowy.
O wprowadzanych zmianach w organizacji ruchu GDDKiA Oddział w Krakowie będzie informować na bieżąco w lokalnych mediach oraz na swojej stronie internetowej.
Pierwsze utrudnienia planowane od połowy maja 2016r."
Wypowiedź przed budową kierownika GDDIA.
Jeżeli dobrze się orientuje to tylko na ŚDM dwa pasy były otwarte. A czemu w weekendy i teraz nie jest utrzymany ruch na dwóch pasach po obu stronach jezdni? I tak się nic nie dzieje, a ludzie stoją w korkach nie tylko na zakopiance ale przy wyjazdach z Myślenic.
A partia rzadzaca jeszcze nie wprowadzila jeszcze swojego kolesiostwa w GDDKiK ze krowka123 tutaj tak lamentuje o zlodziejstwie? -Dziwne.
Omijam jak sie da te miejsca,to co sie dzieje na tak bardzo waznej drodze pewni jednej z najruchliwszych w kraju to organizacyjne nieporozumienie.Wystarczylo wzmocnic i zmodernizowac stara konstrukcje a nie robic paralizu komunikacyjnego na 2 lata.Tragicznie rozwiazanie co do kierowania ruchu,obcy jadacy z Zakopca na polnoc powinni byc kierowani w strone Borzety dla udroznuenia ruchu a tak nikt niczego nie koordynuje to blokuja nam miasto.
Tak uciazliwe dla mieszkancow i przejezdnych roboty powinny byc prowadzone noca a w dzien nie paralizowac Zakopianki,,,,
Krówka nie lamentuje ale jeżeli jest tak dobrze to dlaczego narzekacie?
No i stanęła robota bo jakiś matoł nie sprawdził gruntu
Orientuje się ktoś może co to za przebudowa powyżej na światłach koło Marimexu?
Może przebudowa skrzyżowania w celu dołączenia Obwodnicy Zachodniej Myślenic..
a ta obwodnica to skąd przecież to padło skrzyżowanie bezkolizyjne będze robione
Na mapie utrudnień GDDKiA to miejsce jest oznaczone jako budowa prawoskrętu.A co do przebudowy tego skrzyżowania i budowę wiaduktu,to chyba nie ma nawet projektu na niego.
Raczej to będzie lewoskręt z tego co widać
Czyli zostanie przywrócony lewoskręt jadąc od strony Zakopanego w stronę Orlenu? Dawniej tak było zanim przebudowali to skrzyżowanie i postawili światła.
Nie pamiętam tam lewoskrętu. Ale cóż moja pamięć w tym temacie sięga zaledwie 20 lat wstecz, więc może kiedyś był. Mam tylko pytanie, po co tam lewoskręt skoro tyle lat sie obyło bez niego? To tymczasowe rozwiązanie czy już na stałe? Wiaduktu nad Zakopianką już nie będzie nigdy i tak do Myślenic mają wjeżdżać mieszkańcy Polanki?
Patrząc na postęp prac przy wiadukcie i widząc te nowoczesne rusztowania zastanawia w jakiej to nowoczesnej technologii jest ta operacja przeprowadzana.Gdzie na świecie jeszcze tak się buduje?
Jak długo jeszcze będzie trwał remont mostu o długości około 100 metrów?
Przecież to jakiś kabaret.
To nie remont. To wyburzenie starego obiektu i budowa nowego.
Ale faktycznie sytuacja jest nieciekawa, jednak w moim przekonaniu wykonawca wyceniając roboty, a w tym również czas wykonania, z całą pewnością wykonał to na podstawie projektu. Jeśli nie było uwag dotyczących badań gruntu, to się nad tym nie zastanawiał. Założył, że grunt przebadany, a on ma tylko wykonać robotę. I zaczął działać... Natrafił na widoczne problemy i na szczęście "nie kombinował" tylko od razu zgłosił to gdzie gdzie trzeba. Pewnie dobrze na tym wyjdzie finansowo bo to są roboty dodatkowe... i dodatkowo płatne.
Trudno jednak jednoznacznie oceniać kto zawinił bez szczegółowego sprawdzenia zapisów z projektu oraz samej umowy z Wykonawcą. Samo przypatrywanie się postępom prac nie pomoże. Z drugiej strony ktoś jednak powinien zgłębić ten temat bo przecież nawet same opłaty za zajęcia pasa na "siódemce" jest przecież sporym wydatkiem. O innych kosztach to nawet nie wspomnę...
A może dlatego wygrał przetarg wystawiając tak niską cenę że wszystko było od początku ukartowane?Na tym forum wielu pisało że coś tu śmierdzi gdy rozbiórka wiaduktu,budowa tymczasowej kładki i budowa nowego ma kosztować 1/3 ceny kładki w Jaworniku?
Niestety nie umiem odpowiedzieć... Nie widziałem projektu, a myślę, że to by rozwiało wiele wątpliwości... Z drugiej strony nie wydaje mi się dobrym pomysłem we wszystkim doszukiwać się przekrętu. W tym przypadku myślę, że to właśnie ktoś chciał "wydutkać" potencjalnego wykonawcę. Ale jak pisałem, nie oceniam jednoznacznie, bo nie wiem co było w pierwotnym projekcie...