Forum » Okolice

Gdzie można wędkować w okolicy?

  • Grzegorz 3 maj 2011

    Każdy świeżo upieczony wędkarz zadaje sobie to pytanie - gdzie można w okolicy Myślenic wędkować?
    Jestem początkującym wędkarzem, ale dużo słyszałem o tzw. "Stawach w Osieczanach" gdzie można sobie wykupić zezwolenie i zarzucić wędkę... Z tego co również zasłyszałem (choć nie jestem tego pewien) to również można na Rabie - odcinek od Pcimia do Zalewu - ale tam zezwolenie daje jakiś prywatny ... "ktoś". Czy to prawda - nie wiem - może mi ktoś pomoże.
    Innych miejsc niestety nie znam. Są one co prawda określone w zezwoleniu na zasadzie "od ... do ...", ale potrzebuje fachowej porady. Może któryś z forumowiczów byłby tak łaskawy i podzielił się swym doświadczeniem.

    4 2 Cytuj
  • 3 maj 2011

    "odcinek od Pcimia do Zalewu "
    na pewno nie do Zalewu.Tak się składa że nad to szambo nie ma wstępu wędkarz bo mógłby zrobić siku na brzegu a to zaszkodziłoby jakości wody.Brak oczyszczalni ścieków i kanalizacji w zlewni Raby czy asfaltownia nad brzegiem jakoś nie szkodzi jakości wód ujmowanych.(to cytat z tablic rozmieszczanych w okolicy zalewu autorstwa nieznanego poety.
    "Teren ochrony pośredniej ujęcia wód powierzchniowych
    ustanowiony w celu poprawy jakości wód ujmowanych" czy jakoś tak,czyż nie piękne ?

    4 Cytuj
  • 3 maj 2011

    Myślę, że powinieneś podejść do sklepu "Loluś" na pl. Kilińskiego. Właściciel p. Karol Świebocki jest działaczem Polskiego Związku Wędkarskiego i na pewno udzieli Ci wyczerpujących informacji.

    3 Cytuj
  • Grzegorz 5 maj 2011

    Znalazłem kilka informacji z najbliższych miejsc:
    Stawy w Osieczanach - http://www.wedkuje.pl/lowisko,stawy-osieczany-lowisko-kola-pzw-myslenice,27363
    Łowisko komercyjne w Krzyszkowicach - http://krzyszkowice.eu/joomla/content/view/141/254/

    2 Cytuj
  • Andrzej 7 maj 2011

    W Krzyszkowicach łowiłem to na pewno można.Przy stawach jest sklep spożywczy gdzie kupuje się zezwolenia.

    2 2 Cytuj