Forum » Okolice

stróża; a ja mam pytanie

  • 31 sie 2010

    w stróży :) zrobili(?) drogę !
    w ciągu kilku godzin wylali asfalt i już :)
    fajnie no nie ? tylko ja się pytam jak długo ten asfalt wytrzyma ?!

    nie znam się na robotach drogowych, ale wiem ,że jeśli chcę lakier położyć na paznokcie to muszę je odpowiednio przygotować inaczej lakier zejdzie z nich bardzo szybko !

    Bardzo proszę aby osoby,które wiedzą coś na temat asfaltowania wypowiedziały się.
    Ja odnoszę wrażenie,że nasze pieniądze zostały źle zainwestowane i zamierzam to dokładnie sprawdzić

    2 Cytuj
  • 2 wrz 2010

    Ja też mam pytanie; "Co ten temat ma wspólnego z Myślenicami? Przecież istnieje zakładka "Okolice".
    Tak sie tylko zastanawiam...

    1 Cytuj
  • adzygmunt 2 wrz 2010

    Helcia a ten Twój piesek ... co on robi. Uciekło mu "cóś", że szuka na ziemi?

    Cytuj
  • 2 wrz 2010

    ^ nie na temat.
    Helcia, taka nawierzchnia nie wytrzyma długo.

    Cytuj
  • waligóra ogrodowy 2 wrz 2010

    Asfalt ma to do siebie, że po coś się go wylewa. Marcin i jego koledzy z Discovery oszacowali, że przeciętna nawierzchnia, która jest użytkowana w sposób właściwy, może wytrzymać około trzech lat, bez żadnych poprawek.

    Teraz rodzi się pytanie na co wylewano ten asfalt. Kobieto, czy Ty zdajesz sobie sprawę, że przykrywana nawierzchnia ma olbrzymie znaczenie!? Jeśli byłby to less (co w naszej okolicy jest mało prawdopodobne), to taka warstwa bitumiczna może wytrzymać ledwie sześc miesięcy! Struktura asfaltu jest bardzo prosta, ogranicza się do wiązań węglowych o wartościowości IV, co i tak gwarantuje wielką trwałość.

    Podsumowując, chciałbym zaznaczyć, że przeciętnej jakości asfalt jest trwalszy niż produkty z Wędzonki.

    Cytuj
  • adzygmunt 2 wrz 2010

    I tutaj się mylisz! Wędzonka pędzi swoje wędliny na wywarze WMB, sąsiada za miedzą!

    Cytuj
  • 3 wrz 2010