Forum » Praca

zarobki w myślenicach??

  • 21 gru 2011

    Jak jest z podwyżką płacy minimalnej?Czy od 1. stycznia 2012 płaca minimalna wzrasta do 1500 zł jak obiecywano czy sprawa się odwlecze?Jak to będzie wyglądało w praktyce?Jeżeli faktycznie wzrasta to przed końcem roku powinnam otrzymać aneks do umowy?
    Będę wdzięczna za informację.

    2 Cytuj
  • 21 gru 2011

    [quote=gość: krezuska] Jak jest z podwyżką płacy minimalnej?Czy od 1. stycznia 2012 płaca minimalna wzrasta do 1500 zł jak obiecywano czy sprawa się odwlecze?Jak to będzie wyglądało w praktyce?Jeżeli faktycznie wzrasta to przed końcem roku powinnam otrzymać aneks do umowy?
    Będę wdzięczna za informację. [/quote]
    A ja Ci powiem tak , płaca minimalna to pic na wodę i raj dla pracodawców.
    Dlaczego ?
    Sam od kilku lat (3 z groszami ) jestem zatrudniony na minimalnym zatrudnieniu 1400 zł brutto , w rzeczywistości zarabiam 1700-1800 netto ( na rękę) i tak jest w większości zakładach pracy , u pracodawcy

    2 Cytuj
  • 21 gru 2011

    Mnie chodzi o przepisy czy wchodzą w życie?Co do praktyki to różnie bywa ale mnie interesuje bo jeżeli wchodzi od 1 stycznia to pracownik powinien przed tą datą otrzymać nową umowę lub aneks.
    Będę wdzięczna za rzetelną informację .

    Cytuj
  • 21 gru 2011

    Od nowego roku płaca minimalna to 1500

    Cytuj
  • 21 gru 2011

    Czyli na papierze 1500 - 1111 zł "na rękę". Kupa kasy w sklepie dzięki inflacji można będzie za niedługo kupić za "wypłatę" worek suchych bułek i jeden kefir. Gorzej pracodawcy dostają argument do zawierania innych umów- o dzieło czy umowa zlecenie czyli wykpią się z obowiązku ubezpieczenie pracownika (ha, składka rentowa +2). A kolejny "kryzys" nadchodzi, będziemy harować do 67 lub jak wcześniej nie padniemy. Jedno jest pewne: Bogaci będą się bogacić a biedni biednieć- wiec wszystko w normie.

    6 Cytuj
  • 21 gru 2011

    Podziękujcie Premierowi za podwyżkę wieku emerytalnego- wielu z nas nie doczeka tej emerutury :-/ A młodzi zamiast pracować będą na bezrobociu bo starzy muszą robić do emerytury i zajmowac im miejsca.

    Bardziej opłacałoby się zatrudnić młodych, pełnych planów z ambicją za mniejszą stawkę niż trzymać starych, zmęczonych ludzi którzy chcą przejść już na emeryturę ale takie mamy rządy ... chory kraj ...

    5 1 Cytuj
  • 21 gru 2011

    Dzięki,ciekawe jak to rozwiąże pracodawca bo na razie nie dostałam nic na piśmie.

    4 Cytuj
  • 28 gru 2011

    Co do aneksu w sprawie zwiększenia płacy minimalnej. Tak naprawde w praktyce pracodawca moze wrzyc ci ten aneks 30 stycznia, przed styczniowa wypłątą. Ale na pewno musisz go otrzymać, przynajmniej na papierze, bo czy w praktyce podniesie to jego sprawa

    2 Cytuj
  • 29 gru 2011

    Dzięki za odpowiedź,zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce.

    1 Cytuj
  • 4 sty 2012

    Panowie dobroczyńcy dający innym pracę czym ta lubicie się chwalić bierzcie przykład
    http://www.tvn24.pl/-1,1730202,0,1,fabryka-swiata-podnosi-pensje-do-minimum-240-dol,wiadomosc.html
    Jeżeli u nich płaca minimalna wynosi 240 to u nas powinna wynieść 3 razy tyle a nie jakieś 6 zł na godzinę.

    1 Cytuj
  • 4 sty 2012

    [quote=gość: p%u0142emie%u0142] personel medyczny, średni wykształ- wyższe, szpital 1700zł brutto, nieźle co?
    + dodatek za noce, święta ok. 350 zł
    Chce ktoś, podzielę się kasą, bo nie wiem co z nią robić. Pozdr [/quote]

    Ciesz się ,że dostajesz za nocki i święta , dodatek bo ja np. nie! I 1500 ciężko wyciągnąć.

    1 1 Cytuj
  • 4 sty 2012

    Na tym polega restrukturyzacja według naszych władz,obniża się pensje i etaty w podległych jednostkach a tworzy urzędników dla wybranych.
    http://www.dziennikpolski24.pl/pl/region/region-myslenicki/1201744-zmiany-dla-dyscypliny-pracy-i-lepszej-obslugi-klientow.html
    Kolejne lanie wody że to dla wygody obywateli????
    Krótki cytat z artykułu
    "Już w minionym roku na płacach udało się oszczędzić ponad 200 tys. zł, bo na czas urlopów np. macierzyńskich czy chorobowych nie zatrudnialiśmy nikogo na zastępstwo. "
    To znaczy że te etaty są zbędne ,jeżeli urzędnika nie było dłuższy czas i nikt go nie musiał zastępować to wniosek nasuwa się sam.....
    A może tak wzorem restrukturyzacji np. szpitala urzędy oddać jakiejś spółdzielni i tam pracowano by za płacę minimalną jak ma to miejsce w ZOZie.jak restrukturyzować to wszystko .

    2 Cytuj
  • 4 sty 2012

    Spytajcie Obajtka w Pcimiu - prawie 13 tys. na miesiąc. Niezłe obławianie się, co?

    1 3 Cytuj
  • 11 sty 2012

    [quote=Malatesta] Czyli na papierze 1500 - 1111 zł "na rękę". Kupa kasy w sklepie dzięki inflacji można będzie za niedługo kupić za "wypłatę" worek suchych bułek i jeden kefir. Gorzej pracodawcy dostają argument do zawierania innych umów- o dzieło czy umowa zlecenie czyli wykpią się z obowiązku ubezpieczenie pracownika (ha, składka rentowa +2). A kolejny "kryzys" nadchodzi, będziemy harować do 67 lub jak wcześniej nie padniemy. Jedno jest pewne: Bogaci będą się bogacić a biedni biednieć- wiec wszystko w normie. [/quote]
    co ty sie kolego najadłes marichuany pleciesz od zeczy na kazdy temat nic ci niepasoje i wszystko jest zle!zaczni cos wreszcie robic sam!lub zmien dilera!!!!!!!!

    1 7 Cytuj
  • 11 sty 2012

    Po pierwsze : Jak coś ci nie pasuje to albo przedstaw jakieś Rzeczowe argumenty albo nie pisz w ogóle.
    Po drugie : Kolegami nie jesteśmy bo ani my razem wódki nie pili ani w piaskownicy się nie bawili a że byle kim się nie zadaje to jestem tego pewien.
    Po trzecie : Jadł ktoś kiedyś marihuanę ?

    6 2 Cytuj
  • 25 sty 2012

    [quote=Malatesta] Po pierwsze : Jak coś ci nie pasuje to albo przedstaw jakieś Rzeczowe argumenty albo nie pisz w ogóle.
    Po drugie : Kolegami nie jesteśmy bo ani my razem wódki nie pili ani w piaskownicy się nie bawili a że byle kim się nie zadaje to jestem tego pewien.
    Po trzecie : Jadł ktoś kiedyś marihuanę ? [/quote]
    ciekawe ile ty zarabiasz?moze mnie przyjmiesz bo ja zarabiam 1500złw.srednie.bo na kazdym portalu tylko narzekasz,

    1 1 Cytuj
  • 25 sty 2012

    1) Jestem budowlańcem i pracuje głównie w Krakowie .Zarabiam około 2000- 2500 zł czasami w sezonie uda się wyciagnać 3000 - nie da się dokładnie napisać- mam płacone od tzw. "metra" czyli na akord (zależy od pogody, danej roboty, szybkości transportu materiału, wysiłku wkładanego przez moich współpracowników itp.).
    2) Nie przyjmę cię bo sam jestem pracownikiem i nie mam takich praw. A nawet jakbym je posiadał to i tak nie byłoby mnie stać na godną zapłatę dla ciebie. Więc muszę się utrzymywać z pracy własnych rąk.
    3) Mylisz się - nie narzekam a wyrażam swoje zdanie do którego : mam prawo a choćby mi je odebrano to i tak bym je wyrażał.
    4) Nie rozszyfrowałem "w.srednie" - domyślam się że wykształcenie średnie ale nie chcę sie czepiać- Ja mam zawodowe, bez matury plus kilka kursów zawodowych (blacharz, cieśla szalunkowy i alpinista) tylko nie wiem po co komu taka wiedza.

    5 1 Cytuj
  • 10 lut 2012

    Może nie na temat ale ?
    Według pakietu antykryzysowego w Grecji płaca minimalna ma zostać obniżona do....599 Euro,u nas podniesiono ostatnio płacę minimalną do 1500 złotych i był wielki szum ze strony pracodawców że wywoła to kryzys na rynku pracy.Nasuwa się pytanie -gdzie jest kryzys w Grecji czy u nas????
    Kiedy w zarobkach dogonimy pogrążoną w kryzysie Grecję nie mówiąc o "normalnych"krajach Unii?

    7 3 Cytuj
  • 26 lut 2012

    Coś w tym temacie,na końcu tabelka z wysokością płacy minimalnej w poszczególnych krajach
    http://biznes.interia.pl/praca/news/skonczcie-z-wyzyskiem,1763691

    2 1 Cytuj
  • 8 maj 2012

    dorabiam w internecie klikając w reklamy naprawde sie opłaca nie wielkie zarobki ale za darmo super sprawa polecam

    4 Cytuj
  • 24 lip 2012

    kurcze jeśli chodzi o temat pracy- to cięzko mi go ugryść:( jakoś tak zawsze myslałam że cieżką pracą podpartą wykształceniem uda mi sie do czegoś dojśc w życiu. Czytając Wasze posty przekonuję sie do obrania kierunku na Kraków jednak tu z kolei trzymają mnie języki ( co prawda mam podstawy angielskiego i niemieckiego ale to wszystko za mało- a niestety utrzymuję sie sama i ze swojej pensji myślenickiego bankowca- 2000netto nie zostaje mi już nic by zapisac sie na jakiś kurs). Jak myslicie czy mimo braków językowych są szanse na dobra pracę w Krakowie? a jak tak to gdzie jej szukać? bo z ogłoszeń jakie znajduje to nikt nie proponuje dobrych (lepszych) zarobków niżeli moja obecna "jałmużna" :)

    1 1 Cytuj

Odpowiedz