Forum » Wolne Myśli

Problem z potencją w młodym wieku

  • Janek Sal 21 mar 2023
    Prawicowiec napisał/a:

    Z tych samych
    Lekarz zapisał na potencję mleko z gipsem.

    dołożył bym jeszcze cięte szprychy

    2 Cytuj
  • 21 mar 2023

    Nie ponieważ skład jest ziołowy. Wiadomo,że nikt nie da gwarancji czy efekty uboczne nie wystąpią jak weźmiesz tych tabltek kilkadziesiąt ale jeśli będziesz brał tak jak jest w instrukcji to na pewno nie będziesz miał żadnych efektów ubocznych. Poza tym( również z własnego doświadczenia) mogę Ci napisać,ze taki man power w większości przypadków wystarcza w pierwszych problemach z erekcją.

    1 Cytuj
  • 22 mar 2023

    Zbadaj sobie poziom prolaktyny i wynikiem do endokrynologa ;)

    3 Cytuj
  • jeden język a dwoje uszu 26 mar 2023

    Oj nie znam się, ale sądzę, że są ziółka po których ma się niezłe odloty. Tak więc nie zakładałbym, że ziołowe lekarstwa nie mają skutków ubocznych, choć przypuszczam, ze jest ich dużo mniej.

    1 Cytuj
  • 30 mar 2023

    Badanie poziomu testosteronu

    1 Cytuj
  • 30 mar 2023
    Dorota_S napisał/a:

    Badanie poziomu testosteronu

    No... proszę... wreszcie ktoś potraktował temat poważnie :-)))

    2 Cytuj
  • 19 paź 2023

    zawsze warto się przebadać pewnie. Ale czasami jest tak że wyniki wychodzą doskonale a problem z erekcja nadal jest. Ja na przykład tak miałem. Teraz biorę takie tabletki na libido Prosent 600 no i z erekcją już jest całkiem dobrze. Czasami trudno określić co jest przyczyną. Tak już bywa.

    1 1 Cytuj
  • 20 paź 2023
    fenicjan napisał/a:

    zawsze warto się przebadać pewnie. Ale czasami jest tak że wyniki wychodzą doskonale a problem z erekcja nadal jest. Ja na przykład tak miałem. Teraz biorę takie tabletki na libido Prosent 600 no i z erekcją już jest całkiem dobrze. Czasami trudno określić co jest przyczyną. Tak już bywa.