Forum » Wolne Myśli

Samochód z sekwencją LPG

  • 10 gru 2013

    Witam mam problem otóż po odpaleniu samochodu czuję gaz w samochodzie i to nie mało ... , czy mam się obawiać wybuchu czy jakieś poważnej usterki ? , wybaczcie ale nie znam się kompletnie na LPG zawsze miałem diesla :)

    3 7 Cytuj
  • 10 gru 2013

    Podejrzewam,że powinieneś się z powrotem przesiąść na diesla

    7 6 Cytuj
  • 10 gru 2013
    ziomal1 napisał/a:

    Podejrzewam,że powinieneś się z powrotem przesiąść na diesla

    raczej nie , oszczędność pomiędzy dieslem a lpg jest kolosalna a diesel w zimie to jedna wielka porażka zwłaszcza w samochodach starszych .
    Ja tylko pytam czy mam się czego obawiać jakieś usterki poważnej ? , gdzie w Myślenicach jest jakiś mechanik , Gazownik dobry który robi wszystko tak jak należy , będę wdzięczny za pomoc .

    5 1 Cytuj
  • 10 gru 2013
    Assassin napisał/a:

    Witam mam problem otóż po odpaleniu samochodu czuję gaz w samochodzie i to nie mało ... , czy mam się obawiać wybuchu czy jakieś poważnej usterki ? , wybaczcie ale nie znam się kompletnie na LPG zawsze miałem diesla :)

    polecam sprint gaz w Dobczycach. Zarabie za Bedronką. miałem to samo i wymienili tylko filtr gazu w reduktorze+ szczelność 70zeta bodajże

    8 4 Cytuj
  • 10 gru 2013

    ksgrzes - dziękuję bardzo , właśnie na taką odpowiedź czekałem .

    4 2 Cytuj
  • 10 gru 2013

    Jak masz starą instalację, to mogą być "koszta"(reduktor do wymiany)
    PS.nie jestem fachowcem

    4 4 Cytuj
  • 10 gru 2013

    400 zł reduktor z robotą już , coś mi mechanik mówił że prawdopodobnie będę musiał wymienić reduktor sekwencyjny , podjadę tam gdzie mi kolega wyżej napisał do Sprint gaz w Dobczycach , mam nadzieję że koszta do 600 zł to będą maksymalne koszta ... biedny student jestem he he

    5 3 Cytuj
  • 10 gru 2013