Zastanawiałam sie nad wprowadzeniem takiego udogodnienia do swojej firmy ale szczerze to nie wiem czy się sprawdzi, w czym tak naprawdę ma pomóc. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Podczas zakupu należy pamiętac, aby podpis elektroniczny był zgodny z zapisami ustawy o certyfikatach kwalifikowanych i podpisach elektronicznych.
W naszej firmie korzystamy z pakietu eurocertclassic, czyli coś takiego jak to tutaj https://www.eurocert.pl/podpis-elektroniczny,100.html
Jest prosty w obsłudze. Pozwala na kontakt z urzędami, podpisywanie umów itp.
Podpisy elektroniczne to przyszłość :) Coraz więcej instytucji z nich korzysta i rzeczywiście do Jednolitego Pliku Kontrolnego jest to wymagane. Zresztą o samych zmianach w przepisach jeszcze możecie poczytać http://www.yuma.pl/produkty/jpk - jeśli prowadzicie własną działalność to zainteresujcie się tym, póki czas na wprowadzenie zmian.
Wszystko na ten temat masz na forum biznesowym http://forumdlabiznesu.pl/ więc tam poczytaj i pytaj o szczegóły. Trochę jest zamieszania, ale potem wygoda :)
Mają pojęcie o podpisie elektronicznym w Netvet, ich mogę polecić. Fachowo, uczciwie, w dobrej cenie, polecam zwłaszcza zestaw Classic z czytnikiem USB. Korzysta się szybko, wygodnie, bezawaryjnie.
Zastanawiałam sie nad wprowadzeniem takiego udogodnienia do swojej firmy ale szczerze to nie wiem czy się sprawdzi, w czym tak naprawdę ma pomóc. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Wydaje mi się że wcześniej czy później będzie każdemu przedsiębiorcy będzie potrzebny. Np. do przesyłania "jednolitego pliku kontrolnego".
http://ksiegowosc.infor.pl/podatki/urzad-skarbowy/jednolity-plik-kontrolny/743745,Jednolity-Plik-Kontrolny-potrzebny-podpis-elektroniczny.html
Podczas zakupu należy pamiętac, aby podpis elektroniczny był zgodny z zapisami ustawy o certyfikatach kwalifikowanych i podpisach elektronicznych.
W naszej firmie korzystamy z pakietu eurocertclassic, czyli coś takiego jak to tutaj https://www.eurocert.pl/podpis-elektroniczny,100.html
Jest prosty w obsłudze. Pozwala na kontakt z urzędami, podpisywanie umów itp.
Podpisy elektroniczne to przyszłość :) Coraz więcej instytucji z nich korzysta i rzeczywiście do Jednolitego Pliku Kontrolnego jest to wymagane. Zresztą o samych zmianach w przepisach jeszcze możecie poczytać http://www.yuma.pl/produkty/jpk - jeśli prowadzicie własną działalność to zainteresujcie się tym, póki czas na wprowadzenie zmian.
My wprowadziliśmy kilka lat temu z https://netvet.pl/podpis-elektroniczny
Wszystko na ten temat masz na forum biznesowym http://forumdlabiznesu.pl/ więc tam poczytaj i pytaj o szczegóły. Trochę jest zamieszania, ale potem wygoda :)
Zestawy do składania podpisu elektronicznego ma w swojej ofercie także KIR, tutaj znajduje się więcej informacji dotyczących tego, jak zamówić podpis elektroniczny - https://www.elektronicznypodpis.pl/informacje/jak-zamowic-podpis-elektroniczny/
Mają pojęcie o podpisie elektronicznym w Netvet, ich mogę polecić. Fachowo, uczciwie, w dobrej cenie, polecam zwłaszcza zestaw Classic z czytnikiem USB. Korzysta się szybko, wygodnie, bezawaryjnie.
Unizeto posiada ta zaletę iż działa również na Linuksie
Oczywiście, że każdemu przedsiębiorcy będzie z czasem potrzebny. Wszystko zmierza w kierunku cyfryzacji i globalizacji póki co ;)
super sprawa ja mam prywatnie nie na firmę i korzystam z tego a do firmy tym bardziej