Forum » Edukacja

Studia WSETINS

  • 18 cze 2012

    [quote=gość: kinga ollo] a dzonienie nic nie daje bo jak mam wątpliwość typu czy wliczyć męża jak ma inny adres zameldowana niż zamieszkania to sami mają problem co odpow. i dalej nic nie wiem koło się zatacza, pozd [/quote]

    jeżeli rozliczacie się wspólnie lub pozostajecie we wspólnym gospodarstwie domowym po zawarciu związku małżeńskiego wliczacie swój wspólny dochód. chyba że posiadacie rozdzielnośc majątkową. adres zameldowania nie ma tu nic do rzeczy , no chyba że separacja wchodzi w grę ale nic z twojej wypowiedzi na to nie wskazuje

    Cytuj
  • 18 cze 2012

    Szkoda że koleżanka już naukę kończy, bo ja dopiero zaczynam więc szanse na osobiste podziękowanie są znikome, dlategoż czynię to teraz i przy okazji powodzenia na egzaminie życzę.

    1 Cytuj
  • 10 lip 2012

    a czy ktoś wie jak poszły obrony w kielcach studentom pedagogiki?

    3 Cytuj
  • 11 lut 2013

    Witam! Jestem studentką I roku studiów magisterskich EWIP czy ktoś kto już studiował może mi powiedzieć czy coś na tej uczelni się zmieniło. Po po przeczytaniu wszystkich postów mam mieszane uczucia. Po zapoznaniu paru wykładowców też.

    3 1 Cytuj
  • 12 lut 2013

    Pewno , ze się zmieniło! Na gorsze! Ta pseudo uczelnia straciła prawo do prowadzenia magistra w Myślenicach i studenci chcąc uzyskać dyplom muszą jeździć do Kielc.
    Studenci studiów magisterskich na pierwszym roku mogą zrezygnować i na szczęście oddadzą im pieniądze , ale na drugim roku już tak łatwo nie jest.
    Radzę się trzymać od tego dziadostwa jak najdalej. Szkoda czasu i kasy!

    19 1 Cytuj
  • 19 lut 2014