Ja pikuję!!!
Mógłbym wykrętnie tłumaczyć, że chodziło mi o cały ten blok korespondencji. Nic z tego. Blog powinno być! i basta
"sofistyka etot" powtórzę za Ireną Kwiatkowską.
Daleko do środy popielcowej?
Masz u mnie plus.
profesor napisał/a:Moi kochani. Dla Waszego dobra i w trosce o brak obciachu w Waszym życiu postanowiłem założyć kącik ortograficzny[...]Chciałem tylko zaznaczyć (i przypomnieć) o co wątkodawcy chodziło:
"postanowiłem założyć kącik ortograficzny"
A te Wasze "wywody" mało mają wspólnego w [O R T O G R A F I Ą
Panie Kracy szanowny! Jeśli już to mało mają wspólnego "z ortografią", a nie "w ortografią".
A te Wasze "wywody" mało mają wspólnego w [O R T O G R A F I ĄPanie Kracy szanowny! Jeśli już to mało mają wspólnego "z ortografią", a nie "w ortografią".
Co to znaczy "porady językowe" wg Ciebie?
Przecież wg mnie usłyszysz "regułki", których nie chcesz znać!
Polski język rozwija się, nadążając za techniką, znajomością języków obcych, etc.
A to co było, dawno zostało odkryte, niczym proch przez Chińczyków.
O to chodzi zeby umiec sie przyznac do blendu. Kazdy czasem sie myli.
Ja wciaz czekam na porady jezykowe a nie na gotowe regulki.
Gramatyki za darmo uczono cię w szkole. Nie chciało się popracować, to teraz sam sobie musisz to nadrobić, bo kaleczysz język. Nie oczekuj ode mnie, że będę cię edukował... Zapraszam na lekcje indywidualne :)
Witam posiadam seata cordobe 1.6 8v z LPG ubespieczenie na czły rok przegląd do stycznia samochód posiada alu felgi R15 kierownice sportowom wydech sportowy zawierzenie niskie oleie powymieniane płyny ruwnierz pozostało do zrobienia konserwacia podwozia."
profesor napisal-Gramatyki za darmo uczono cię w szkole. Nie chciało się popracować, to teraz sam sobie musisz to nadrobić, bo kaleczysz język. Nie oczekuj ode mnie, że będę cię edukował... Zapraszam na lekcje indywidualne :)
jak wiec to sie ma do tematu
Profesor radzi: Czyli edukacja na blogu pt. "POLSKA JĘZYKA TRUDNA JĘZYK"
profesor napisal-Gramatyki za darmo uczono cię w szkole. Nie chciało się popracować, to teraz sam sobie musisz to nadrobić, bo kaleczysz język. Nie oczekuj ode mnie, że będę cię edukował... Zapraszam na lekcje indywidualne :)
jak wiec to sie ma do tematu
Profesor radzi: Czyli edukacja na blogu pt. "POLSKA JĘZYKA TRUDNA JĘZYK"
Radzi, co nie oznacza uczy u podstaw. Mogę wam poradzić jakich błędów nie robić, aby nie wyjść na analfabetę.
Edukacja (łac. educatio - wychowanie) – pojęcie związane z rozwojem umysłowym i wiedzą człowieka, stosowane w następujących znaczeniach:
proces zdobywania wiedzy, polega na zdobywaniu wiedzy w szkole lub poza nią. W Polsce edukacja formalna podlega dwóm ministerstwom: Ministerstwu Edukacji Narodowej (MEN) i Ministerstwu Nauki i Szkolnictwa Wyższego (MNiSW).
pojęcie używane dla określenia stanu wiedzy danej osoby, społeczeństwa, narodu. W tym kontekście mówi się o dobrej lub złej edukacji, wystarczającej lub niewystarczającej.
wychowanie (głównie pod względem umysłowym), wykształcenie, nauka
kształcenie, ogół czynności i procesów mających na celu przekazywanie wiedzy, kształtowanie określonych cech i umiejętności
Edukacja ma swoje znaczenie już od wieków. Szczególnie znaczenie miała w starożytności. Zwłaszcza w polis greckich. W XV wieku dzięki wynalazkowi druku przez Jana Gutenberga nastąpił rozwój oświaty, do edukacji używano już wtedy książek drukowanych.
W procesie uczenia się można wyróżnić cztery formy edukacji:
Edukację formalną albo (szkolną), która ma miejsce na etapie edukacji szkolnej, w trakcie studiów oraz w ramach różnego typu szkoleń. Zazwyczaj jest to proces prowadzący do uzyskania dyplomów, certyfikatów czy zaświadczeń, oparty na określonej strukturze i organizacji nauki i jej metodologii i metodyki.
Edukację nieoficjalną, która zazwyczaj ma miejsce obok oficjalnego procesu nauczania bądź szkolenia, ale zazwyczaj nie prowadzi do uzyskania w sposób sformalizowany certyfikatów i dyplomów. Tego typu uczenie się obecne jest w miejscu pracy albo w ramach aktywności organizacji społeczeństwa obywatelskiego (np. organizacji pozarządowych, młodzieżowych, związków zawodowych, klubów sportowych). Tego typu aktywności edukacyjne mogą kreować także same osoby uczące.
Edukację nieformalną, którą można ogólnie opisać jako trwający przez całe życie proces kształtowania się postaw, wartości, umiejętności i wiedzy na podstawie różnych doświadczeń oraz wpływu edukacyjnego otoczenia (rodziny, znajomych, środowiska pracy, zabaw, rynku) oraz oddziaływania mass mediów. Przykładem mogą tu być m.in. różnego rodzaju edukacyjne konkursy, projekty, filmy, słuchowiska, gry multimedialne i symulacyjne, a także edukacja rozrywkowa, w które angażuje się konkretna osoba.
Edukację akcydentalną (ad hoc), wynikającą z codziennych sytuacji, które wydarzyły się niespodziewanie i nie były zaplanowane, ale były źródłem cennej wiedzy lub doświadczenia.
Edukacja (łac. educatio - wychowanie) – pojęcie związane z rozwojem umysłowym i wiedzą człowieka, stosowane w następujących znaczeniach:
proces zdobywania wiedzy, polega na zdobywaniu wiedzy w szkole lub poza nią. W Polsce edukacja formalna podlega dwóm ministerstwom: Ministerstwu Edukacji Narodowej (MEN) i Ministerstwu Nauki i Szkolnictwa Wyższego (MNiSW).
pojęcie używane dla określenia stanu wiedzy danej osoby, społeczeństwa, narodu. W tym kontekście mówi się o dobrej lub złej edukacji, wystarczającej lub niewystarczającej.
wychowanie (głównie pod względem umysłowym), wykształcenie, nauka
kształcenie, ogół czynności i procesów mających na celu przekazywanie wiedzy, kształtowanie określonych cech i umiejętności
Edukacja ma swoje znaczenie już od wieków. Szczególnie znaczenie miała w starożytności. Zwłaszcza w polis greckich. W XV wieku dzięki wynalazkowi druku przez Jana Gutenberga nastąpił rozwój oświaty, do edukacji używano już wtedy książek drukowanych.
W procesie uczenia się można wyróżnić cztery formy edukacji:
Edukację formalną albo (szkolną), która ma miejsce na etapie edukacji szkolnej, w trakcie studiów oraz w ramach różnego typu szkoleń. Zazwyczaj jest to proces prowadzący do uzyskania dyplomów, certyfikatów czy zaświadczeń, oparty na określonej strukturze i organizacji nauki i jej metodologii i metodyki.
Edukację nieoficjalną, która zazwyczaj ma miejsce obok oficjalnego procesu nauczania bądź szkolenia, ale zazwyczaj nie prowadzi do uzyskania w sposób sformalizowany certyfikatów i dyplomów. Tego typu uczenie się obecne jest w miejscu pracy albo w ramach aktywności organizacji społeczeństwa obywatelskiego (np. organizacji pozarządowych, młodzieżowych, związków zawodowych, klubów sportowych). Tego typu aktywności edukacyjne mogą kreować także same osoby uczące.
Edukację nieformalną, którą można ogólnie opisać jako trwający przez całe życie proces kształtowania się postaw, wartości, umiejętności i wiedzy na podstawie różnych doświadczeń oraz wpływu edukacyjnego otoczenia (rodziny, znajomych, środowiska pracy, zabaw, rynku) oraz oddziaływania mass mediów. Przykładem mogą tu być m.in. różnego rodzaju edukacyjne konkursy, projekty, filmy, słuchowiska, gry multimedialne i symulacyjne, a także edukacja rozrywkowa, w które angażuje się konkretna osoba.
Edukację akcydentalną (ad hoc), wynikającą z codziennych sytuacji, które wydarzyły się niespodziewanie i nie były zaplanowane, ale były źródłem cennej wiedzy lub doświadczenia.
jest wyraźnie podana wskazówka co powinno się przeczytać
zresztą czytanie wypowiedzi na forum miasto-info nie jest jeszcze w naszym mieście obowiązkowe;)
Trudno mi zrozumieć skąd u ciebie tyle nienawiści kierowanej w moją stronę. Może to wynika z pseudonimu jaki sobie wybrałaś. Domagasz się porady, zatem chętnie ci jej udzielę.
Moja droga, moja miła zdanie kropką się kończy, a wielką literą rozpoczyna.
Z pelnym szacunkiem Panie Profesorze-ja nie pałam do Ciebie nienawiścią.
Skłoniła mnie jedynie jak już wcześniej napisałam Twoja sprzeczna wypowiedź z tematem głównym,który zresztą sam zaproponowałeś skierowana do ponufcego
cyt:pafnucy napisał/a:
O to chodzi zeby umiec sie przyznac do blendu. Kazdy czasem sie myli.
Ja wciaz czekam na porady jezykowe a nie na gotowe regulki.
Profesor odpisał:
Gramatyki za darmo uczono cię w szkole. Nie chciało się popracować, to teraz sam sobie musisz to nadrobić, bo kaleczysz język. Nie oczekuj ode mnie, że będę cię edukował... Zapraszam na lekcje indywidualne :)
ot-wszystko w temacie
pozdrawiam cieplutko ,wcale nie plując jadem;))hahaha
A Tobie zabrakło interpunkcji po zwrocie "mój drogi", co zresztą zdarza Ci się często ponieważ interpunkcja nie jest Twoją mocną stroną.
To trochę ironia losu popełniać błędy w obwieszczeniach dla "analfabetów" jak Ty to określasz adresatów swojego "bloga"...
I na blogu i w tym temacie maż ten sam błąd.
To też karygodne.
Pozdrawiam.
A Tobie zabrakło interpunkcji po zwrocie "mój drogi", co zresztą zdarza Ci się często ponieważ interpunkcja nie jest Twoją mocną stroną.
To trochę ironia losu popełniać błędy w obwieszczeniach dla "analfabetów" jak Ty to określasz adresatów swojego "bloga"...
I na blogu i w tym temacie maż ten sam błąd.
To też karygodne.
Pozdrawiam.
Masz rację. Wszyscy musimy pracować nad swoimi umiejętnościami. Dziękuję, że zwróciłeś mi uwagę. Poszukaj również w swoim wpisie miejsc, gdzie mogłyby zamieszkać znaki interpunkcyjne i będziemy kwita. :)
Zanim "zatrybisz" ten zapewne niezrozumiały dla Ciebie wywód przypominam, że zgodnie z zasadami polskiej pisowni, wołacz należy oddzielić od reszty zdania przecinkiem, jeśli w konsekwencji zastosowanego wołacza nie stawiamy wykrzyknika.
Zwrot "mój drogi" jest wołaczem.
Zanim "zatrybisz" ten zapewne niezrozumiały dla Ciebie wywód przypominam, że zgodnie z zasadami polskiej pisowni, wołacz należy oddzielić od reszty zdania przecinkiem, jeśli w konsekwencji zastosowanego wołacza nie stawiamy wykrzyknika.
Zwrot "mój drogi" jest wołaczem.
To wspaniale, że o tym wołasz! Coraz więcej ludzi interesuje się ortografią, a ty jesteś dowodem na to, że nawet świadomie. To dopiero początek, a moje działania już zaczynają przynosić rezultaty. Jestem z ciebie dumny. Nadaję ci odznaczenie honorowego G - od gramatyki rzecz jasna.
Ja pikuję!!!
Mógłbym wykrętnie tłumaczyć, że chodziło mi o cały ten blok korespondencji. Nic z tego. Blog powinno być! i basta
"sofistyka etot" powtórzę za Ireną Kwiatkowską.
Daleko do środy popielcowej?
Masz u mnie plus.
[quote=profesor]Moi kochani. Dla Waszego dobra i w trosce o brak obciachu w Waszym życiu postanowiłem założyć kącik ortograficzny[...][/quote]
Chciałem tylko zaznaczyć (i przypomnieć) o co wątkodawcy chodziło:
[i]"postanowiłem założyć kącik ortograficzny"[/i]
A te Wasze "wywody" mało mają wspólnego w [[u]O R T O G R A F I Ą[/u]
Panie Kracy szanowny! Jeśli już to mało mają wspólnego "z ortografią", a nie "w ortografią".
Masz rację [u]NIEOMYLNY[/u] panie Profesorze..
O to chodzi zeby umiec sie przyznac do blendu. Kazdy czasem sie myli.
Ja wciaz czekam na porady jezykowe a nie na gotowe regulki.
Co to znaczy "porady językowe" wg Ciebie?
Przecież wg mnie usłyszysz "regułki", których nie chcesz znać!
Polski język rozwija się, nadążając za techniką, znajomością języków obcych, etc.
A to co było, dawno zostało odkryte, niczym proch przez Chińczyków.
Gramatyki za darmo uczono cię w szkole. Nie chciało się popracować, to teraz sam sobie musisz to nadrobić, bo kaleczysz język. Nie oczekuj ode mnie, że będę cię edukował... Zapraszam na lekcje indywidualne :)
Przepraszam, że zapytam: a co to jest "blendu"
Obstawiam, że to z angielskiego i ma coś wspólnego z mieszaniem. Pafnucy zapewne pisze nam, iż przyznaje, że był zmieszany...
Jakieś j*ja ??
"sprzedam seata cordobe
Witam posiadam seata cordobe 1.6 8v z LPG ubespieczenie na czły rok przegląd do stycznia samochód posiada alu felgi R15 kierownice sportowom wydech sportowy zawierzenie niskie oleie powymieniane płyny ruwnierz pozostało do zrobienia konserwacia podwozia."
http://ogloszenia.miasto-info.pl/motoryzacja/12356,sprzedam-seata-cordobe.html
faktycznie mamy "trudna" język...
profesor napisal-Gramatyki za darmo uczono cię w szkole. Nie chciało się popracować, to teraz sam sobie musisz to nadrobić, bo kaleczysz język. Nie oczekuj ode mnie, że będę cię edukował... Zapraszam na lekcje indywidualne :)
jak wiec to sie ma do tematu
Profesor radzi: Czyli edukacja na blogu pt. "POLSKA JĘZYKA TRUDNA JĘZYK"
Radzi, co nie oznacza uczy u podstaw. Mogę wam poradzić jakich błędów nie robić, aby nie wyjść na analfabetę.
Edukacja (łac. educatio - wychowanie) – pojęcie związane z rozwojem umysłowym i wiedzą człowieka, stosowane w następujących znaczeniach:
proces zdobywania wiedzy, polega na zdobywaniu wiedzy w szkole lub poza nią. W Polsce edukacja formalna podlega dwóm ministerstwom: Ministerstwu Edukacji Narodowej (MEN) i Ministerstwu Nauki i Szkolnictwa Wyższego (MNiSW).
pojęcie używane dla określenia stanu wiedzy danej osoby, społeczeństwa, narodu. W tym kontekście mówi się o dobrej lub złej edukacji, wystarczającej lub niewystarczającej.
wychowanie (głównie pod względem umysłowym), wykształcenie, nauka
kształcenie, ogół czynności i procesów mających na celu przekazywanie wiedzy, kształtowanie określonych cech i umiejętności
Edukacja ma swoje znaczenie już od wieków. Szczególnie znaczenie miała w starożytności. Zwłaszcza w polis greckich. W XV wieku dzięki wynalazkowi druku przez Jana Gutenberga nastąpił rozwój oświaty, do edukacji używano już wtedy książek drukowanych.
W procesie uczenia się można wyróżnić cztery formy edukacji:
Edukację formalną albo (szkolną), która ma miejsce na etapie edukacji szkolnej, w trakcie studiów oraz w ramach różnego typu szkoleń. Zazwyczaj jest to proces prowadzący do uzyskania dyplomów, certyfikatów czy zaświadczeń, oparty na określonej strukturze i organizacji nauki i jej metodologii i metodyki.
Edukację nieoficjalną, która zazwyczaj ma miejsce obok oficjalnego procesu nauczania bądź szkolenia, ale zazwyczaj nie prowadzi do uzyskania w sposób sformalizowany certyfikatów i dyplomów. Tego typu uczenie się obecne jest w miejscu pracy albo w ramach aktywności organizacji społeczeństwa obywatelskiego (np. organizacji pozarządowych, młodzieżowych, związków zawodowych, klubów sportowych). Tego typu aktywności edukacyjne mogą kreować także same osoby uczące.
Edukację nieformalną, którą można ogólnie opisać jako trwający przez całe życie proces kształtowania się postaw, wartości, umiejętności i wiedzy na podstawie różnych doświadczeń oraz wpływu edukacyjnego otoczenia (rodziny, znajomych, środowiska pracy, zabaw, rynku) oraz oddziaływania mass mediów. Przykładem mogą tu być m.in. różnego rodzaju edukacyjne konkursy, projekty, filmy, słuchowiska, gry multimedialne i symulacyjne, a także edukacja rozrywkowa, w które angażuje się konkretna osoba.
Edukację akcydentalną (ad hoc), wynikającą z codziennych sytuacji, które wydarzyły się niespodziewanie i nie były zaplanowane, ale były źródłem cennej wiedzy lub doświadczenia.
rozumiem,że profesor prowadzi tą nieformalną;)))
myślisz, że ktoś to przeczyta w całości??
jest wyraźnie podana wskazówka co powinno się przeczytać
zresztą czytanie wypowiedzi na forum miasto-info nie jest jeszcze w naszym mieście obowiązkowe;)
Trudno mi zrozumieć skąd u ciebie tyle nienawiści kierowanej w moją stronę. Może to wynika z pseudonimu jaki sobie wybrałaś. Domagasz się porady, zatem chętnie ci jej udzielę.
Moja droga, moja miła zdanie kropką się kończy, a wielką literą rozpoczyna.
Z ortograficznym pozdrowieniem
Profesor;)
haha miażdzysz system człowieku! http://polskajezyka.miasto-info.pl/960,pamietaj-w-chwili-gdy-mnie-nienawidzisz-nie-zapominaj-o-ortografii.html
Z pelnym szacunkiem Panie Profesorze-ja nie pałam do Ciebie nienawiścią.
Skłoniła mnie jedynie jak już wcześniej napisałam Twoja sprzeczna wypowiedź z tematem głównym,który zresztą sam zaproponowałeś skierowana do ponufcego
cyt:pafnucy napisał/a:
O to chodzi zeby umiec sie przyznac do blendu. Kazdy czasem sie myli.
Ja wciaz czekam na porady jezykowe a nie na gotowe regulki.
Profesor odpisał:
Gramatyki za darmo uczono cię w szkole. Nie chciało się popracować, to teraz sam sobie musisz to nadrobić, bo kaleczysz język. Nie oczekuj ode mnie, że będę cię edukował... Zapraszam na lekcje indywidualne :)
ot-wszystko w temacie
pozdrawiam cieplutko ,wcale nie plując jadem;))hahaha
Mój drogi zabrakło ci wielkiej litery na początku zdania oraz kropki nad ż. Zwracałem uwagę na to pod moim blogiem, a tu te same błędy. To karygodne!
A Tobie zabrakło interpunkcji po zwrocie "mój drogi", co zresztą zdarza Ci się często ponieważ interpunkcja nie jest Twoją mocną stroną.
To trochę ironia losu popełniać błędy w obwieszczeniach dla "analfabetów" jak Ty to określasz adresatów swojego "bloga"...
I na blogu i w tym temacie maż ten sam błąd.
To też karygodne.
Pozdrawiam.
Masz rację. Wszyscy musimy pracować nad swoimi umiejętnościami. Dziękuję, że zwróciłeś mi uwagę. Poszukaj również w swoim wpisie miejsc, gdzie mogłyby zamieszkać znaki interpunkcyjne i będziemy kwita. :)
Zanim "zatrybisz" ten zapewne niezrozumiały dla Ciebie wywód przypominam, że zgodnie z zasadami polskiej pisowni, wołacz należy oddzielić od reszty zdania przecinkiem, jeśli w konsekwencji zastosowanego wołacza nie stawiamy wykrzyknika.
Zwrot "mój drogi" jest wołaczem.
To wspaniale, że o tym wołasz! Coraz więcej ludzi interesuje się ortografią, a ty jesteś dowodem na to, że nawet świadomie. To dopiero początek, a moje działania już zaczynają przynosić rezultaty. Jestem z ciebie dumny. Nadaję ci odznaczenie honorowego G - od gramatyki rzecz jasna.
Zwracałem uwagę już dużo wcześniej, że błędy może popełnić każdy ale nazywanie ludzi analfabetami to największy błąd.