Hmm, jak mam odczytać komunikat toofiber?
" kontakt telefoniczny będzie utrudniony do końca prac aktualizacyjnych".
A więc, dostawca Internetu nie będzie odbierał telefonów ze skargami do zakończenie aktualizacji ? Brawo za pro klienckie podejście. A co jeśli ktoś chce się dodzwonić w innej sprawie niż awaria?
Trzeba było napisać wprost: skarg nie przyjmujemy.
Gadacie głupoty o wirusie UBNT, sam pracuje w firmie ISP i mamy ok 9 tyś klientów (nie wszyscy na radiówce) i też mamy dużo urządzeń Ubiquiti... Szkielet sieci nie działał tylko przez ok 2 godziny (i to ledwie dwa nadajniki) a klientów załatwiliśmy w dwa dni, trzeci dzień to uruchomienie skryptu który zdalnie aktualizuje wszystkie urządzenia Ubiquiti i zmienia porty zarządzania i temat zamknięty. A to wszystko przez przemyślaną budowę sieci... A jak ktoś nie wie na czym to polega to się potem bawi któryś tydzień...
Zrobić test 10Mb i napisać że to ma być 15 każdy może. Nie rozumiem ludzi nie czytających ze zrozumieniem, a potrzebujących tylko kogoś krytykować.
Może przeczytajcie o wirusach na sprzęt ubnt i ile jest pracy, żeby odzyskać sprawność sieci w tak krótkim czasie. Nikt nie wspomnie że arkada, netmar i szydlak też leżą.
Gadacie głupoty o wirusie UBNT, sam pracuje w firmie ISP i mamy ok 9 tyś klientów (nie wszyscy na radiówce) i też mamy dużo urządzeń Ubiquiti... Szkielet sieci nie działał tylko przez ok 2 godziny (i to ledwie dwa nadajniki) a klientów załatwiliśmy w dwa dni, trzeci dzień to uruchomienie skryptu który zdalnie aktualizuje wszystkie urządzenia Ubiquiti i zmienia porty zarządzania i temat zamknięty. A to wszystko przez przemyślaną budowę sieci... A jak ktoś nie wie na czym to polega to się potem bawi któryś tydzień...
To naprawdę w InetCentrum takie rzeczy aż dwa nadajniki i dwa dni na aktualizacje klientów. i trzy dni na skrypt. Oj Oj. Widać od razu, że to jednak nieruchawy moloch.
To naprawdę w InetCentrum takie rzeczy aż dwa nadajniki i dwa dni na aktualizacje klientów. i trzy dni na skrypt. Oj Oj. Widać od razu, że to jednak nieruchawy moloch.
No to sorki. Ale się chyba nie obraziłeś ? Inet coś tam ma na UB-kach. Tak się tylko chciałem pochwalić.
Cóż my mamy prawie połowę sieci na sprzęcie UB ale tylko na końcówkach klienckich. To nie jest sprzęt nadający się do budowy struktury sieci zresztą nigdy nam specjalnie nie leżał. I cieszymy się , iż problemy z wirusikiem na UB-ki nas całkowicie nie dotyczył. Trochę szczęścia, trochę zapobiegliwości wcześniej i troszkę pracy zapobiegawczej po pozyskaniu informacji o tym problemie. I naprawdę nie było żadnego dygnięcia nawet.
Dlaczego za kilka lat. Jest już działający kawałek "światła "na 3-go Maja i Średniawskiego nasz. A "Inet" także buduje na "Piłsudskiego" , "Szpitalnej" i okolicznych ulicach. To nie kwestia lat tylko raczej kwestia przeskoczenia oporu głównie urzędniczego. To jest główny hamulcowy. TAURON czy ORANGE opóźniają z przyczyn zupełnie zrozumiałych natomiast Starostwo czy Burmistrz to z nawyku / przyzwyczajenia oraz tradycji mającej wiele dziesiątek lat.
wlodek1960
ten sam problem, probowałem wczoraj sie dodzwonic do goscia ktory jeździ i zakłada sieci w ich firmie, ale nie odbiera.
Dzisiaj internet w Trzemeśni jest, ale prędkość to jakieś 100kb albo go nie ma.
Zastanawiam się nad tym co by ich olać. Fakturę za ten miesiąc zapłace proporcjonalnie do dni w których był internet, a co.
Korzysta ktoś może z Inet radiowego lącza w okolicy Trzemeśni, Łęk? chętnie usłyszę opinie na ich temat, tudzież, prędkość realną jaką można mieć po wykupieniu abonamentu na 10mb download.
Z góry dzięki
Od jakiegoś czasu zauważyłem pewną tendencje w firmie Inet Centrum, otóż co weekend zmniejszają prędkość internetu, u mnie jest to z podpisanych w umowie 25 mb/s do NIECAŁEGO 1 mb/s! Po pierwszym takim przypadku nie dzwoniłem bo w weekendy ciężko się do nich dodzwonić, ale to już trzecia taka sytuacja, a ja nie mam jak się z nimi skontaktować do końca weekendu. Nie polecam tego dostawcy!
W mojej ocenie Inet działa pozytywnie. Z podpisanych radiowo max u mnie (10/2) jest 10/2 bez żadnych strat nawet w weekend. Ostatnio mieli co prawda dwie awarie (w tym jedna poza ich wpływem - dostawca sygnału) ale relatywnie szybko rozwiązane. Generalnie reagują. Na tle konkurencji wydają się rzetelną firmą. Zobaczymy jak światłowód ograną. Ponoć już w grudniu.
A w Twoim temacie nie możesz mieć bez przyczyny takich spadków 25 do 1 i to tylko w weekend. Wiadomo sygnał jest dzielony ale taki spadek i tylko w weekend wygląda na włam na router. Po prostu prawdopodobnie ktoś Ci lewiznę ssa z Twojego transferu. W innym przypadku robisz zdjęcia pingów i prędkości, wysyłasz do Inetu i nie płacisz za usługę dostarczoną niezgodnie z deklarowaną umową, ale w ich przypadku zapewne zareagują dość szybko. Wg mnie to ich zaleta, na problem reagują prawie natychmiast.
W Trzemeśni śmiga (póki co), jak stacja bazowa bedzie obciążona bardziej, nie będzie już takiej rewelacji. Poza tym, jak ktoś zużywa dużo danych, Plus przycina transfer do 32kbps - znam takie przypadki osobiście.
D12/U2. W końcu działa. Oby chłopakom udało się ogarnąć do końca efekt działań wirusa.
Hmm, jak mam odczytać komunikat toofiber?
" kontakt telefoniczny będzie utrudniony do końca prac aktualizacyjnych".
A więc, dostawca Internetu nie będzie odbierał telefonów ze skargami do zakończenie aktualizacji ? Brawo za pro klienckie podejście. A co jeśli ktoś chce się dodzwonić w innej sprawie niż awaria?
Trzeba było napisać wprost: skarg nie przyjmujemy.
Pełen profesjonalizm.
Gadacie głupoty o wirusie UBNT, sam pracuje w firmie ISP i mamy ok 9 tyś klientów (nie wszyscy na radiówce) i też mamy dużo urządzeń Ubiquiti... Szkielet sieci nie działał tylko przez ok 2 godziny (i to ledwie dwa nadajniki) a klientów załatwiliśmy w dwa dni, trzeci dzień to uruchomienie skryptu który zdalnie aktualizuje wszystkie urządzenia Ubiquiti i zmienia porty zarządzania i temat zamknięty. A to wszystko przez przemyślaną budowę sieci... A jak ktoś nie wie na czym to polega to się potem bawi któryś tydzień...
Ale nie my.
OLIMPLAN
Prawdę prawi dać mu piwa.
To naprawdę w InetCentrum takie rzeczy aż dwa nadajniki i dwa dni na aktualizacje klientów. i trzy dni na skrypt. Oj Oj. Widać od razu, że to jednak nieruchawy moloch.
ale i tak szacun
Nie pracuje w InetCentrum... Zupełnie w innym powiecie pracuje, a Inet przecież nie robi na Ubiquiti hahaha
No to sorki. Ale się chyba nie obraziłeś ? Inet coś tam ma na UB-kach. Tak się tylko chciałem pochwalić.
Cóż my mamy prawie połowę sieci na sprzęcie UB ale tylko na końcówkach klienckich. To nie jest sprzęt nadający się do budowy struktury sieci zresztą nigdy nam specjalnie nie leżał. I cieszymy się , iż problemy z wirusikiem na UB-ki nas całkowicie nie dotyczył. Trochę szczęścia, trochę zapobiegliwości wcześniej i troszkę pracy zapobiegawczej po pozyskaniu informacji o tym problemie. I naprawdę nie było żadnego dygnięcia nawet.
Myślę, że warto pomyśleć o światłowodach. Najszybszy internet teraz.
Szkoda że nie mamy takiego internetu jak w UK, za 13 funtów 180 mb/s , stałego łącza.
Wszyscy rozgarnięci o tym myślą, niestety tylko garstka ma fizyczną możliwość podłączenia się do tego.
tak :) ale to się zmieni z kilka lat :)
Dlaczego za kilka lat. Jest już działający kawałek "światła "na 3-go Maja i Średniawskiego nasz. A "Inet" także buduje na "Piłsudskiego" , "Szpitalnej" i okolicznych ulicach. To nie kwestia lat tylko raczej kwestia przeskoczenia oporu głównie urzędniczego. To jest główny hamulcowy. TAURON czy ORANGE opóźniają z przyczyn zupełnie zrozumiałych natomiast Starostwo czy Burmistrz to z nawyku / przyzwyczajenia oraz tradycji mającej wiele dziesiątek lat.
Co z tego jak III wojna idzie i zdmuchnie to wszystko
Czy ktoś jeszcze ma internet z Arkady? Od 2 dni nie ma internetu, telefon wyłączony, zastanawiam się czy firma zbankrutowała.
wlodek1960
ten sam problem, probowałem wczoraj sie dodzwonic do goscia ktory jeździ i zakłada sieci w ich firmie, ale nie odbiera.
Dzisiaj internet w Trzemeśni jest, ale prędkość to jakieś 100kb albo go nie ma.
Zastanawiam się nad tym co by ich olać. Fakturę za ten miesiąc zapłace proporcjonalnie do dni w których był internet, a co.
To samo z fasternetem ( slownet ) Robią sobie jaja z klienta. W poniedziałek idę z wypowiedzeniem umowy :)
ja tam polecam UPC, nie mam z nimi żadnych problemów już od roku. Wcześniej miałem neostrade skuszony fajną cene i jednym słowem PORAŻKA.
Korzysta ktoś może z Inet radiowego lącza w okolicy Trzemeśni, Łęk? chętnie usłyszę opinie na ich temat, tudzież, prędkość realną jaką można mieć po wykupieniu abonamentu na 10mb download.
Z góry dzięki
Od jakiegoś czasu zauważyłem pewną tendencje w firmie Inet Centrum, otóż co weekend zmniejszają prędkość internetu, u mnie jest to z podpisanych w umowie 25 mb/s do NIECAŁEGO 1 mb/s! Po pierwszym takim przypadku nie dzwoniłem bo w weekendy ciężko się do nich dodzwonić, ale to już trzecia taka sytuacja, a ja nie mam jak się z nimi skontaktować do końca weekendu. Nie polecam tego dostawcy!
W mojej ocenie Inet działa pozytywnie. Z podpisanych radiowo max u mnie (10/2) jest 10/2 bez żadnych strat nawet w weekend. Ostatnio mieli co prawda dwie awarie (w tym jedna poza ich wpływem - dostawca sygnału) ale relatywnie szybko rozwiązane. Generalnie reagują. Na tle konkurencji wydają się rzetelną firmą. Zobaczymy jak światłowód ograną. Ponoć już w grudniu.
A w Twoim temacie nie możesz mieć bez przyczyny takich spadków 25 do 1 i to tylko w weekend. Wiadomo sygnał jest dzielony ale taki spadek i tylko w weekend wygląda na włam na router. Po prostu prawdopodobnie ktoś Ci lewiznę ssa z Twojego transferu. W innym przypadku robisz zdjęcia pingów i prędkości, wysyłasz do Inetu i nie płacisz za usługę dostarczoną niezgodnie z deklarowaną umową, ale w ich przypadku zapewne zareagują dość szybko. Wg mnie to ich zaleta, na problem reagują prawie natychmiast.
Oszukany0 : a może to jest problem z zakłóceniami sieci bezprzewodowej próbowałeś może na kablu się podłączyć.
POLECAM PLUS LTE W RAMACH SMARTDOM!
Śmiga 100 razy lepiej niż normalne WiFi.
Za 39 złociszy w ramach Smarto dom.
I bez limitu danych.
Dla mnie rewela!
W Trzemeśni śmiga (póki co), jak stacja bazowa bedzie obciążona bardziej, nie będzie już takiej rewelacji. Poza tym, jak ktoś zużywa dużo danych, Plus przycina transfer do 32kbps - znam takie przypadki osobiście.