Forum » Komputery / Gry

Który dostawca internetu?

  • 17 sie 2010

    ja mam również radiówkę z inetu 2MB/s - 50 zł/miesiąc. Jak ktoś ma zamiar zakładać to radzę od razu założyć antenę panelową. Nie znam się na tym, ale jak miałem taką zwykłą, okrągła to od czasu do czasu były problemy. Teraz jest OK!

    2 1 Cytuj
  • 24 sie 2010

    [quote]FASTERNET w ciągu 30 minut 4 razy ;przerwa; ;ograniczony dostęp; paranoja kasę biorą za abonament czy za przerwy???[/quote]

    jeżeli jesteś klientem fasternet to im to zgłoś, a napewno pomogą rozwiązać problem, może masz starą instalację na 2.4Ghz?. Ja mam od nich internet i jestem bardzo zadowolony, żadnych ograniczeń, szybkie stabilne łącze. Polecam

    11 Cytuj
  • 25 sie 2010

    DO KLIENT-FASTERNET wiekie szczęście masz, że internet jest u ciebie ok!ja poczekam 2 miesiące(kończy mi się umowa) i uciekam jak najdalej! w mojej okolicy to wszyscy na nich narzekają a kontakt telefoniczny polega na tym,ze jak jest jakiś problem to telefon u nich nie odpowiada

    5 Cytuj
  • 25 sie 2010

    DO oki: Nie bronię nikogo,ale jeśli masz jakieś problemy z Netem to dlaczego po prostu tego nie zgłosisz?Zastanawia mnie to tylko psioczysz na forum?To nieprawda, że telefony nie działają u nich,bo działają w tych godzinach które są podane, poza godzinami pracy obowiązuje u nich kontakt SMS (jak u wielu innych lokalnych dostawców) i bardzo mi się ta komunikacja podoba bo chłopaki zawsze odpiszą lub nawet jeśli potrzeba oddzwaniają. Wydaje mi się że coś u Ciebie jest nie tak,jak wcześniej pisałem może stara instalacja,zakłócenia itd., ale to nie powód aby ich obgadywać. Najpierw porozmawiaj z nimi a potem pisz takie bzdury. Klient ma obowiązek zgłosić problem swojemu dostawcy!