Forum » Muzyka / Imprezy

Mój kawałek ;) Instant Ticket - Gimme Love (South Boyzz! Remix)

  • Kamil Szymoniak 20 maj 2009

    Jako, że jestem producentem muzyki klubowej i komercyjnej postanowiłem umieścić swój ostatni kawałek :) Wykonany razem z kolegą :) Jestem ciekaw co o nim myśleniczanie sądzą :P

    Będę wdzięczny za opinie ;)

    Instant Ticket - Gimme Love (South Boyzz! Remix)

    1 Cytuj
  • 21 maj 2009

    Człowieku, jesteś......"niepowtarzalny" wróże Ci kariere na miare Timbalanda czy też duetu The Neptuns. Dzięki moim znajomością w światku muzycznym moge Ci załatwić kontakt z promotorami z takich klubów jak KILIMANDZARO w Sieprawiu czy też KAPITOL w Wiśniowej, kto wie może nawet kiedyś wystąpisz U STACHA w Pcimiu. Życze Ci tego z całego serca. PZDR.

    Cytuj
  • 21 maj 2009

    No i wyszła słoma z butów :D
    Oczywiście to buty JB.Jeżeli utwór Ci się nie podobał,wystarczyło zwyczajnie napisać-nie podoba mi się.Ale Ty musiałeś gościa zgnoić.Brawo.
    Do Critza-prawdę mówiąc,to nie jest mój klimat,ale podoba mi się,że tworzysz coś swojego i chcesz się tym dzielić z innymi.I tak trzymaj.
    Sukces najczęściej odnoszą ci,którzy grają dla siebie,nie licząc na ewentualne korzyści.Ludzie(nie wszyscy),potrafią to docenić.

    Cytuj
  • 22 maj 2009

    Wybaczcie ale jestem w szkole a hasła nie pamiętam :P

    JB nie wiem czy to jest napisane ironicznie (nie mogę tego wprost stwierdzić :P )

    Ja robię to co lubię :) A czy to komuś się podoba czy nie podoba to już kwestia gustu :)

    Każdy lubi inny styl :)

    A powiem wam, żeby stworzyć nawet taki chłam jak ten to naprawdę trzeba się cieżko napracować :)

    Cytuj
  • 22 maj 2009

    Całkiem fajny kawałek, chociaż na co dzień nie słucham takiej muzyki:)

    Cytuj
  • 22 maj 2009

    [quote]

    A powiem wam, żeby stworzyć nawet taki chłam jak ten to naprawdę trzeba się cieżko napracować :)[/quote]

    Sam się przyznajesz, że zrobiłeś "chłam" ?

    Cytuj
  • Kamil Szymoniak 25 maj 2009