Ja nie pisałem o formalnym, czyli prawnym obowiazku.
W trosce o swojego klienta, mogliby dac widoczna informacje, że Słowackiego na ten czas jest jednokierukową
Na swojej posesji mogą ustawić jakis nieformalny znak skręć w lewo /po stronie z BP w prawo/ To wydatek 20zł.
90% tych co jada pod prad, dobrze o tym wie, robia to z wlasnej glupoty, chcac zaoszczedzic, jada zatankowac, czy tez zrobic zakupy, a pozniej juz sie nie chce jechac na swiatla i jechac objazdem, lepiej pojechac pod prad. Tutaj mandat nie pomoze, pałką po plecach i sie jeden z drugim nauczy. 9% to osoby, ktore maja w d.... znaki drogowe i nie zwracaja uwagi na to ze wjezdzaja na droge jednokierunkowa. 1% to osoby, ktore maja problemy z pamiecia i zapominaja po zrobionych zakupach o tym ze droga jest jednokierunkowa:)
[quote=Czesiek_z_Polanki] 9% to osoby, ktore maja w d.... znaki drogowe i nie zwracaja uwagi na to ze wjezdzaja na droge jednokierunkowa. 1% to osoby, ktore maja problemy z pamiecia i zapominaja po zrobionych zakupach o tym ze droga jest jednokierunkowa:) [/quote]
To i tak nieźle - wynika z tego ze "tylko" 10% jeździ pod prąd :)
Moze mi procenty cos uderzaja do glowy, aczkolwiek jest to analiza wszystkich ktorzy jezdza pod prad (100%) nie jest to analiza tego ile procent jezdzi normalnie a ile pod prad:) nie wiem jak to wywnioskowales z mojego postu:)
Matematycznie tlumaczac:
zmienna P (jak pajac) to ogol jadacych pod prad:
90% z P
9% z P
1% z P
a skad to wiem? bo czesto jak mam przerwe na wysypisku ide po Mamrota do biedronki i widze takich pajacow...
Ulica Słowackiego zaczyna nabierać funkcjonalności. Ronda wyraźnie spowalniają ruch, ale to może dobrze?
Dalej uważam, pomimo przyjęcia do wiadomości, że są zbudowane wg najnowszych norm /unijnych?/, że są za ciasne Te longi nie mieszczą się widzę to na co dzień!
Rozgraniczenie jezdni nie musiało być takie drogie, pas asfaltu z liniami wystarczyłby.
Brakuje chodnika, który, jako, że to ULICA miejska, powinien być po obu stronach.
DENERWUJE, czy budowniczowie ulicy usprawnią skręt na Osieczany z ulicy Burmistrza Marka Andrzeja
jak również samą nawierznię od mostku na Bysinie po rzeczone skrzyżowanie!
Bardzo ładnie wygląda wyjazd z Partyzantów na Słowackiego. Zlikwidowano bzdurnie sterczące krawężniki i łuk obłożono kostką. Czemu nie mam tam asfaltu? Kostki lubią wypadać tak jak to się dzieje w ulicy w Rynku, i na wjeździe na parking duże granitowe bloki
Mimo wszystkich dla mnie niedoskonałości, całość robót to plus dla miasta!
Ja nie pisałem o formalnym, czyli prawnym obowiazku.
W trosce o swojego klienta, mogliby dac widoczna informacje, że Słowackiego na ten czas jest jednokierukową
Na swojej posesji mogą ustawić jakis nieformalny znak skręć w lewo /po stronie z BP w prawo/ To wydatek 20zł.
90% tych co jada pod prad, dobrze o tym wie, robia to z wlasnej glupoty, chcac zaoszczedzic, jada zatankowac, czy tez zrobic zakupy, a pozniej juz sie nie chce jechac na swiatla i jechac objazdem, lepiej pojechac pod prad. Tutaj mandat nie pomoze, pałką po plecach i sie jeden z drugim nauczy. 9% to osoby, ktore maja w d.... znaki drogowe i nie zwracaja uwagi na to ze wjezdzaja na droge jednokierunkowa. 1% to osoby, ktore maja problemy z pamiecia i zapominaja po zrobionych zakupach o tym ze droga jest jednokierunkowa:)
[quote=Czesiek_z_Polanki] 9% to osoby, ktore maja w d.... znaki drogowe i nie zwracaja uwagi na to ze wjezdzaja na droge jednokierunkowa. 1% to osoby, ktore maja problemy z pamiecia i zapominaja po zrobionych zakupach o tym ze droga jest jednokierunkowa:) [/quote]
To i tak nieźle - wynika z tego ze "tylko" 10% jeździ pod prąd :)
Moze mi procenty cos uderzaja do glowy, aczkolwiek jest to analiza wszystkich ktorzy jezdza pod prad (100%) nie jest to analiza tego ile procent jezdzi normalnie a ile pod prad:) nie wiem jak to wywnioskowales z mojego postu:)
Matematycznie tlumaczac:
zmienna P (jak pajac) to ogol jadacych pod prad:
90% z P
9% z P
1% z P
a skad to wiem? bo czesto jak mam przerwe na wysypisku ide po Mamrota do biedronki i widze takich pajacow...
Ulica Słowackiego zaczyna nabierać funkcjonalności. Ronda wyraźnie spowalniają ruch, ale to może dobrze?
Dalej uważam, pomimo przyjęcia do wiadomości, że są zbudowane wg najnowszych norm /unijnych?/, że są za ciasne Te longi nie mieszczą się widzę to na co dzień!
Rozgraniczenie jezdni nie musiało być takie drogie, pas asfaltu z liniami wystarczyłby.
Brakuje chodnika, który, jako, że to ULICA miejska, powinien być po obu stronach.
DENERWUJE, czy budowniczowie ulicy usprawnią skręt na Osieczany z ulicy Burmistrza Marka Andrzeja
jak również samą nawierznię od mostku na Bysinie po rzeczone skrzyżowanie!
Bardzo ładnie wygląda wyjazd z Partyzantów na Słowackiego. Zlikwidowano bzdurnie sterczące krawężniki i łuk obłożono kostką. Czemu nie mam tam asfaltu? Kostki lubią wypadać tak jak to się dzieje w ulicy w Rynku, i na wjeździe na parking duże granitowe bloki
Mimo wszystkich dla mnie niedoskonałości, całość robót to plus dla miasta!