Forum » Myślenice

Blokujemy stacje Orlen w Myślenicach !

  • 21 cze 2022
    Prawicowiec napisał/a:

    Tankuję do czwartego odbicia przy pistolecie włożonym do końca .
    Warunki jazdy nie odgrywają tutaj roli ponieważ komputer samochodu uwzględnia warunki jazdy i pokazuje albo , że spalam 10 l albo że spalam 7 l i do tego porównuję.
    jeżeli spalam 10 l to przy zużyciu 50 l powinienem przejechać równe 500 km a przy 7 l powinienem przejechać 714 km.

    Mój mąż w taki właśnie sposób sprawdza. Też ma wskaźnik spalania z resztą sprawdzał to na tych samych, długich trasach, podobnie jadąc (z podobną prędkością, w podobnych warunkach) i zawsze mu wychodziło że więcej km robił na baku zatankowanym na shellu niż na Orlenie. Mało tego, tankując w Niemczech różnica jest jeszcze większa, dlatego choć paliwo tam droższe, wręcz woli tankować tam. Nie wiem o co chodzi, nie znam się, ale coś musi być na rzeczy, zbyt wiele razy bylo to sprawdzane i zawsze ten wynik jest na niekorzyść orlenu.

    3 7 Cytuj
  • burzumsquat666@wp.pl 22 cze 2022
    DM_S napisał/a:

    Mój mąż w taki właśnie sposób sprawdza. Też ma wskaźnik spalania z resztą sprawdzał to na tych samych, długich trasach, podobnie jadąc (z podobną prędkością, w podobnych warunkach) i zawsze mu wychodziło że więcej km robił na baku zatankowanym na shellu niż na Orlenie. Mało tego, tankując w Niemczech różnica jest jeszcze większa, dlatego choć paliwo tam droższe, wręcz woli tankować tam. Nie wiem o co chodzi, nie znam się, ale coś musi być na rzeczy, zbyt wiele razy bylo to sprawdzane i zawsze ten wynik jest na niekorzyść orlenu.

    Dobrze wiedzieć. Kto wie co obajtus dolewa do paliwa. Też przestawię się na Shell.

    2 5 Cytuj
  • 23 cze 2022
    Obserwator30 napisał/a:

    Dobrze wiedzieć. Kto wie co obajtus dolewa do paliwa. Też przestawię się na Shell.