Ten wariat otrzymał najmniej punktów i wg mnie nie zamknie tematu S7. Zakopianka między gloczocowem i myślenicami i tak się zakorkuje i wtedy okaże się że jednak trzeba innym śladem drogę poprowadzić.
No ciekawe, jak sam dyrektor Ostrowski ten wariant promuje. Na spotkaniu również wiele Gmin, czy nawet Starosta mówili o tym wariancie jako najlepszym z przedstawionych.
No ciekawe, jak sam dyrektor Ostrowski ten wariant promuje. Na spotkaniu również wiele Gmin, czy nawet Starosta mówili o tym wariancie jako najlepszym z przedstawionych.
Jak tak mówią, to pewnie w planie jest jakaś super tajemnica.
Pewnie spod Orlenu, będzie asfalt dźwiękochłonny a zakręty nachylone jak na torze bobslejowym i będzie można jechać na most nad Kazimierza Wielkiego 120km/h i to samo dalej w zakręt na wys dolnego jazu, a następnie
w zakręt pod młynem w Stróży.
Ale będzie gradka dla ścigaczy .
Ps
Na czas budowy proponowany dojazd do Krakowa przez Siepraw, Świątniki, Swoszowice.
Powrót z Zakopanego przez Kasinę Wielką
Jak dla mnie do podzieli tak samo jak droga przez centrum bo przecież pod estakadą i w pasie obok nikt nic budował nie będzie. To będzie kolejne miejsce które podzieli Myślenice, więc będą dwa miejsca przecięcia Miasta a nie jedno które i tak już jest.
No ciekawe, jak sam dyrektor Ostrowski ten wariant promuje. Na spotkaniu również wiele Gmin, czy nawet Starosta mówili o tym wariancie jako najlepszym z przedstawionych.
Jak tak mówią, to pewnie w planie jest jakaś super tajemnica.
Pewnie spod Orlenu, będzie asfalt dźwiękochłonny a zakręty nachylone jak na torze bobslejowym i będzie można jechać na most nad Kazimierza Wielkiego 120km/h i to samo dalej w zakręt na wys dolnego jazu, a następnie
w zakręt pod młynem w Stróży.
Ale będzie gradka dla ścigaczy .
Ps
Na czas budowy proponowany dojazd do Krakowa przez Siepraw, Świątniki, Swoszowice.
Powrót z Zakopanego przez Kasinę Wielką
Będzie jak z estakadą w Lasku koło Nowego Targu.