Forum » Myślenice

Przedstawiono przebiegi S7

  • Janek Sal 3 lis

    Próbowałem sie zagłębic w trasy przebiegu planowanej S7- niestety format nie pozwala powiększyc do rozmiarów by odczytac legendę i znaki na niej .
    Czy macie podobnie ,czy moze ja mam problem z laptopem ?

    7 1 Cytuj
  • 3 lis

    O co chcesz zapytać?
    Przestudiowałem dokładnie warianty., może pomogę.

    3 Cytuj
  • 12 godz.
    jaskokrakow napisał/a:

    Próbowałem sie zagłębic w trasy przebiegu planowanej S7- niestety format nie pozwala powiększyc do rozmiarów by odczytac legendę i znaki na niej .
    Czy macie podobnie ,czy moze ja mam problem z laptopem ?

    wejdź tutaj: https://s7-krakow-myslenice-stes.gddkia.gov.pl/materialy-informacyjne/

    1 Cytuj
  • 11 godz.

    Dla mnie
    D lub B .

    1 6 Cytuj
  • 10 godz.

    Po pierwsze wszystkie warianty prowadzą przez gminę Myślenice i są dużo bardziej dewastujące niż te z roku 2022. Jedyny akceptowalny społecznie jest wariant E promowany przez Generalną wszystkie inne zwyczajnie niszczą miasto i gminę. Ewidentnie gminy podkrakowskie lobbowały aby nie rozważać wariantu wschodniego od węzła Bieżanów który byłby naturalną kontynuacją S7 i wepchały tą drogę w obwodnicę Krakowa i najgorsze dla nas możliwe korytarze. Chciałbym zwróć uwagę na Krzyszkowice przez które idą wszystkie przedstawione warianty zwłaszcza wariant C zmiata z powierzchni ziemi centrum Krzyszkowic. Wg mnie te wszystkie warianty są do zaorania. Społeczną akceptację mogły by uzyskać jednie warianty wschodni lub zachodni o Krakowa. Ma szanse wariant E do którego możemy być zmuszeni szantażem i patrząc na reakcję polityków sąsiednich gmin, które dzięki wariantowi E zostaną "oszczędzone" może to pójść w tym kierunku.

    5 1 Cytuj
  • 7 godz.
    Ogru napisał/a:

    Po pierwsze wszystkie warianty prowadzą przez gminę Myślenice i są dużo bardziej dewastujące niż te z roku 2022. Jedyny akceptowalny społecznie jest wariant E promowany przez Generalną wszystkie inne zwyczajnie niszczą miasto i gminę. Ewidentnie gminy podkrakowskie lobbowały aby nie rozważać wariantu wschodniego od węzła Bieżanów który byłby naturalną kontynuacją S7 i wepchały tą drogę w obwodnicę Krakowa i najgorsze dla nas możliwe korytarze. Chciałbym zwróć uwagę na Krzyszkowice przez które idą wszystkie przedstawione warianty zwłaszcza wariant C zmiata z powierzchni ziemi centrum Krzyszkowic. Wg mnie te wszystkie warianty są do zaorania. Społeczną akceptację mogły by uzyskać jednie warianty wschodni lub zachodni o Krakowa. Ma szanse wariant E do którego możemy być zmuszeni szantażem i patrząc na reakcję polityków sąsiednich gmin, które dzięki wariantowi E zostaną "oszczędzone" może to pójść w tym kierunku.

    E- musiałby biec nad miastem na estakadzie, bo inaczej podzieli miast na pół , przez jego środek

    Najmniej inwazyjną jest każda z tunelem pod plebańską jeżeli żadna nie może ominąć Myślenic.

    1 Cytuj
  • 7 godz.

    Dlaczego poprowadzenie S7 starym śladem podzieli Myślenice? Przecież ta droga już jest nie da się podzielić miasta jeszcze bardziej. Estakada na górnym przedmieściu ograniczy rozwój miasta od zachodu. Sugeruję spacer na plebańską górę i dalin które są naturalnymi terenami pod zabudowę jednorodzinną. Widać że domy Myśleniczan właśnie tam się teraz budują.

    2 1 Cytuj
  • 6 godz.
    Ogru napisał/a:

    Dlaczego poprowadzenie S7 starym śladem podzieli Myślenice? Przecież ta droga już jest nie da się podzielić miasta jeszcze bardziej. Estakada na górnym przedmieściu ograniczy rozwój miasta od zachodu. Sugeruję spacer na plebańską górę i dalin które są naturalnymi terenami pod zabudowę jednorodzinną. Widać że domy Myśleniczan właśnie tam się teraz budują.

    Ale pójdzie tunelem i estakadą, to nie dzieli.
    A obecna będzie drogą miejską, to co innego niż S7.

    2 Cytuj
  • Janek Sal 5 godz.

    Czy analizował ktoś gdzie bedzie wychodził tunel z pod Plebańskiej do zakopianki????? Czy nie tam sa umiejscowione szklarnie p Ostrowskiego????Oczywiscie po rodzicach.
    Jest tam stary młyn odrestaurowany niedawno ...

    2 Cytuj
  • 5 godz.

    Inna sprawa, że na odcinku autostrady spotkają się dwa strumienie ruchu.
    Będzie ten z A 4 i z S7 na krótkim odcinku. Czy ten odcinek taki ruch wchłonie? I czy nie będzie tak, jak miało być na łączniku północnej obwodnicy Krakowa z S7 i z A4.
    Należałoby zaprosić tego samego człowieka, który wykazał, że ruch na tamtym łączniku, pokazuje bubel projektowy. Uznali błąd i przebudowują tamten łącznik
    Dobrze aby zainteresował się, tą stroną obwodnicy Krakowa..

    Bo logika nakazuje poprowadzenie S7 z węzła Bieżanów do już istniejącej S7 w Stróży

    2 Cytuj
  • 5 godz.
    jaskokrakow napisał/a:

    Czy analizował ktoś gdzie bedzie wychodził tunel z pod Plebańskiej do zakopianki????? Czy nie tam sa umiejscowione szklarnie p Ostrowskiego????Oczywiscie po rodzicach.
    Jest tam stary młyn odrestaurowany niedawno ...

    Wychodzi na zakręcie między Myślenicami a Stróżą, nie zahacza o żadne budynki.

    2 Cytuj
  • 5 godz.
    Prawicowiec napisał/a:

    Ale pójdzie tunelem i estakadą, to nie dzieli.
    A obecna będzie drogą miejską, to co innego niż S7.

    Jak dla mnie do podzieli tak samo jak droga przez centrum bo przecież pod estakadą i w pasie obok nikt nic budował nie będzie. To będzie kolejne miejsce które podzieli Myślenice, więc będą dwa miejsca przecięcia Miasta a nie jedno które i tak już jest.

    1 Cytuj
  • 5 godz.
    Ogru napisał/a:

    Jak dla mnie do podzieli tak samo jak droga przez centrum bo przecież pod estakadą i w pasie obok nikt nic budował nie będzie. To będzie kolejne miejsce które podzieli Myślenice, więc będą dwa miejsca przecięcia Miasta a nie jedno które i tak już jest.

    Ale wiesz jakie wspaniałe aleje powstałyby na oddanej miastu obecnej dwupasmówce?

    2 Cytuj

Odpowiedz