Forum » Myślenice

Przedstawiono przebiegi S7

  • Janek Sal 3 lis

    Próbowałem sie zagłębic w trasy przebiegu planowanej S7- niestety format nie pozwala powiększyc do rozmiarów by odczytac legendę i znaki na niej .
    Czy macie podobnie ,czy moze ja mam problem z laptopem ?

    7 1 Cytuj
  • 3 lis

    O co chcesz zapytać?
    Przestudiowałem dokładnie warianty., może pomogę.

    3 Cytuj
  • 4 lis
    jaskokrakow napisał/a:

    Próbowałem sie zagłębic w trasy przebiegu planowanej S7- niestety format nie pozwala powiększyc do rozmiarów by odczytac legendę i znaki na niej .
    Czy macie podobnie ,czy moze ja mam problem z laptopem ?

    wejdź tutaj: https://s7-krakow-myslenice-stes.gddkia.gov.pl/materialy-informacyjne/

    2 Cytuj
  • 4 lis

    Dla mnie
    D lub B .

    2 9 Cytuj
  • 4 lis

    Po pierwsze wszystkie warianty prowadzą przez gminę Myślenice i są dużo bardziej dewastujące niż te z roku 2022. Jedyny akceptowalny społecznie jest wariant E promowany przez Generalną wszystkie inne zwyczajnie niszczą miasto i gminę. Ewidentnie gminy podkrakowskie lobbowały aby nie rozważać wariantu wschodniego od węzła Bieżanów który byłby naturalną kontynuacją S7 i wepchały tą drogę w obwodnicę Krakowa i najgorsze dla nas możliwe korytarze. Chciałbym zwróć uwagę na Krzyszkowice przez które idą wszystkie przedstawione warianty zwłaszcza wariant C zmiata z powierzchni ziemi centrum Krzyszkowic. Wg mnie te wszystkie warianty są do zaorania. Społeczną akceptację mogły by uzyskać jednie warianty wschodni lub zachodni o Krakowa. Ma szanse wariant E do którego możemy być zmuszeni szantażem i patrząc na reakcję polityków sąsiednich gmin, które dzięki wariantowi E zostaną "oszczędzone" może to pójść w tym kierunku.

    9 4 Cytuj
  • 4 lis
    Ogru napisał/a:

    Po pierwsze wszystkie warianty prowadzą przez gminę Myślenice i są dużo bardziej dewastujące niż te z roku 2022. Jedyny akceptowalny społecznie jest wariant E promowany przez Generalną wszystkie inne zwyczajnie niszczą miasto i gminę. Ewidentnie gminy podkrakowskie lobbowały aby nie rozważać wariantu wschodniego od węzła Bieżanów który byłby naturalną kontynuacją S7 i wepchały tą drogę w obwodnicę Krakowa i najgorsze dla nas możliwe korytarze. Chciałbym zwróć uwagę na Krzyszkowice przez które idą wszystkie przedstawione warianty zwłaszcza wariant C zmiata z powierzchni ziemi centrum Krzyszkowic. Wg mnie te wszystkie warianty są do zaorania. Społeczną akceptację mogły by uzyskać jednie warianty wschodni lub zachodni o Krakowa. Ma szanse wariant E do którego możemy być zmuszeni szantażem i patrząc na reakcję polityków sąsiednich gmin, które dzięki wariantowi E zostaną "oszczędzone" może to pójść w tym kierunku.

    E- musiałby biec nad miastem na estakadzie, bo inaczej podzieli miast na pół , przez jego środek

    Najmniej inwazyjną jest każda z tunelem pod plebańską jeżeli żadna nie może ominąć Myślenic.

    4 5 Cytuj
  • 4 lis

    Dlaczego poprowadzenie S7 starym śladem podzieli Myślenice? Przecież ta droga już jest nie da się podzielić miasta jeszcze bardziej. Estakada na górnym przedmieściu ograniczy rozwój miasta od zachodu. Sugeruję spacer na plebańską górę i dalin które są naturalnymi terenami pod zabudowę jednorodzinną. Widać że domy Myśleniczan właśnie tam się teraz budują.

    7 1 Cytuj
  • 4 lis
    Ogru napisał/a:

    Dlaczego poprowadzenie S7 starym śladem podzieli Myślenice? Przecież ta droga już jest nie da się podzielić miasta jeszcze bardziej. Estakada na górnym przedmieściu ograniczy rozwój miasta od zachodu. Sugeruję spacer na plebańską górę i dalin które są naturalnymi terenami pod zabudowę jednorodzinną. Widać że domy Myśleniczan właśnie tam się teraz budują.

    Ale pójdzie tunelem i estakadą, to nie dzieli.
    A obecna będzie drogą miejską, to co innego niż S7.

    3 6 Cytuj
  • Janek Sal 4 lis

    Czy analizował ktoś gdzie bedzie wychodził tunel z pod Plebańskiej do zakopianki????? Czy nie tam sa umiejscowione szklarnie p Ostrowskiego????Oczywiscie po rodzicach.
    Jest tam stary młyn odrestaurowany niedawno ...

    4 Cytuj
  • 4 lis

    Inna sprawa, że na odcinku autostrady spotkają się dwa strumienie ruchu.
    Będzie ten z A 4 i z S7 na krótkim odcinku. Czy ten odcinek taki ruch wchłonie? I czy nie będzie tak, jak miało być na łączniku północnej obwodnicy Krakowa z S7 i z A4.
    Należałoby zaprosić tego samego człowieka, który wykazał, że ruch na tamtym łączniku, pokazuje bubel projektowy. Uznali błąd i przebudowują tamten łącznik
    Dobrze aby zainteresował się, tą stroną obwodnicy Krakowa..

    Bo logika nakazuje poprowadzenie S7 z węzła Bieżanów do już istniejącej S7 w Stróży

    3 3 Cytuj
  • 4 lis
    jaskokrakow napisał/a:

    Czy analizował ktoś gdzie bedzie wychodził tunel z pod Plebańskiej do zakopianki????? Czy nie tam sa umiejscowione szklarnie p Ostrowskiego????Oczywiscie po rodzicach.
    Jest tam stary młyn odrestaurowany niedawno ...

    Wychodzi na zakręcie między Myślenicami a Stróżą, nie zahacza o żadne budynki.

    3 1 Cytuj
  • 4 lis
    Prawicowiec napisał/a:

    Ale pójdzie tunelem i estakadą, to nie dzieli.
    A obecna będzie drogą miejską, to co innego niż S7.

    Jak dla mnie do podzieli tak samo jak droga przez centrum bo przecież pod estakadą i w pasie obok nikt nic budował nie będzie. To będzie kolejne miejsce które podzieli Myślenice, więc będą dwa miejsca przecięcia Miasta a nie jedno które i tak już jest.

    4 Cytuj
  • 4 lis
    Ogru napisał/a:

    Jak dla mnie do podzieli tak samo jak droga przez centrum bo przecież pod estakadą i w pasie obok nikt nic budował nie będzie. To będzie kolejne miejsce które podzieli Myślenice, więc będą dwa miejsca przecięcia Miasta a nie jedno które i tak już jest.

    Ale wiesz jakie wspaniałe aleje powstałyby na oddanej miastu obecnej dwupasmówce?

    4 4 Cytuj
  • 5 lis

    kurde 7 tuneli na takim odcinku to budowa potrwa z 25 lat

    3 Cytuj
  • Janek Sal 5 lis
    Prawicowiec napisał/a:

    Ale wiesz jakie wspaniałe aleje powstałyby na oddanej miastu obecnej dwupasmówce?

    Musi zadziałac wyobraznia bo faktyczne ten teren byłby do zagospodarowania , moze i w ten sposób .
    Na razie sciernisko ale moze byc San Francisco-

    2 Cytuj
  • 5 lis
    jaskokrakow napisał/a:

    Czy analizował ktoś gdzie bedzie wychodził tunel z pod Plebańskiej do zakopianki????? Czy nie tam sa umiejscowione szklarnie p Ostrowskiego????Oczywiscie po rodzicach.
    Jest tam stary młyn odrestaurowany niedawno ...

    Ja z ciekawosci patrzylem jak to wyglada i nie wiem moze sie nie znam na tych mapach i nie umiem ich czytac ale przy wylotowce brakuje chyba czegos. Ktos wrysowal tylko linie laczac je tam z zakopianka. Brakuje mi tylko jakiegos slimaka czy cos. Jak te 2 drogi maja sie tutaj laczyc ? Wycinamy stara S7 zupelnie w tym miejscu ?

    4 Cytuj
  • 10 godz.

    Myślenice od zawsze podzielone zakopianką i nagle teraz wchodzi to tryb przeszkody nie do przeskoczenia.....
    GRZAĆ KOPARKI! LAĆ BETON!

    1 3 Cytuj
  • 9 godz.
    Gombek napisał/a:

    Myślenice od zawsze podzielone zakopianką i nagle teraz wchodzi to tryb przeszkody nie do przeskoczenia.....
    GRZAĆ KOPARKI! LAĆ BETON!

    Nie jesteś z Myślenic i twoim odruchem, jest utrzymanie tego co jest, bo inne mogłoby tobie zaszkodzić.

    To jest dziejowa okazja dla obwodnicy Myślenic, które buduje się, dla większości miast.
    Wydawało się że po to lobby myślenickie włożyło na dr. GDDiA myśleniczanina, by ten coś dla Myślenic załatwił.
    Ale strach utraty stanowiska, przed groźbami osób z innych gmin, każe mu położyć uszy po sobie.

    1 3 Cytuj
  • 6 godz.

    Jeśli Myślenice nie chciałyby się zgodzić na przejście po starym śladzie to jakim prawem zmuszać inne miejscowości, żeby godziły się na budowę po nowym. Przecież gdyby pojawiły się warianty wschodnie, to wszystkie miejscowości tam by od razu zarzuciły, że jakim prawem one mają być niszczone, skoro jest opcja starego śladu przez Myślenice, która jest znacznie mniej inwazyjna. Mi się wydaje, że wariant E jest już przesądzony i obiektywnie jest to po prostu najlepszy wariant.

    1 1 Cytuj
  • 5 godz.
    Vero napisał/a:

    Jeśli Myślenice nie chciałyby się zgodzić na przejście po starym śladzie to jakim prawem zmuszać inne miejscowości, żeby godziły się na budowę po nowym. Przecież gdyby pojawiły się warianty wschodnie, to wszystkie miejscowości tam by od razu zarzuciły, że jakim prawem one mają być niszczone, skoro jest opcja starego śladu przez Myślenice, która jest znacznie mniej inwazyjna. Mi się wydaje, że wariant E jest już przesądzony i obiektywnie jest to po prostu najlepszy wariant.

    Wariant zachodni służyłby Skawinie , Sułkowicom i na zachód od nich Kalwarii, Wadowicom . Ale i Myślenicom . I nie przez którekolwiek z miast, tylko obok tych miast.

    3 1 Cytuj
  • 3 godz.
    Prawicowiec napisał/a:

    Wariant zachodni służyłby Skawinie , Sułkowicom i na zachód od nich Kalwarii, Wadowicom . Ale i Myślenicom . I nie przez którekolwiek z miast, tylko obok tych miast.

    a to ciekawe bo dużo tam jeździłem swego czasu np. przez Radziszów i na co drugim płocie wisiał baner "STOP S7" albo "NIE dla S7" - dla tych miast co wymieniłeś jest BDI, która staje się ich obwodnicą, S7 z całym ruchem turystycznym i tranzytem jest im do niczego niepotrzebna. Poza tym S7 leci z Warszawy do wschodniej części Krakowa, więc początek musi być na wschodniej stronie obwodnicy, żeby to miało sens.

    Jeszcze druga kwestia, skoro wariant zachodni tak by służył Skawinie, Wadowicom czy Sułkowicom, to dlaczego te Gminy nie zabiegają i nie zabiegały o powstanie takiego wariantu? Samo to co napisałeś, że przebieg S7 by służył tam jakiemuś miastu to jedno wielkie XD S7 nie będzie służyć nikomu tutaj lokalnie, to jest droga o znaczeniu strategicznym krajowym i międzynarodowym. Lokalnie ona będzie tylko szkodzić i chodzi o to żeby szkodziła możliwe najmniej.

    1 Cytuj
  • 3 godz.
    Vero napisał/a:

    a to ciekawe bo dużo tam jeździłem swego czasu np. przez Radziszów i na co drugim płocie wisiał baner "STOP S7" albo "NIE dla S7" - dla tych miast co wymieniłeś jest BDI, która staje się ich obwodnicą, S7 z całym ruchem turystycznym i tranzytem jest im do niczego niepotrzebna. Poza tym S7 leci z Warszawy do wschodniej części Krakowa, więc początek musi być na wschodniej stronie obwodnicy, żeby to miało sens.

    Też nie spotkałem TAK dla S7 nigdzie. Więc to NIE było i na wschodzie i na zachodzie.
    Zobaczymy co będzie przy BDI.
    Pewnie banery "BDI TAK" ( żart)

    2 1 Cytuj

Odpowiedz