Forum » Myślenice

Dietetyk

  • 7 lip 2012

    Czy ktoś miałby ochotę na nordic walking w niedzielę o 6.30 rano na Zarabiu? Dodam, że jestem amatorem w tej dziedzinie, chodzi o marsz w średnim tempie ok 60 min. Samej trudno się zmobilizować do wstawania.

    1 Cytuj
  • 7 lip 2012

    Ja potwierdzam i rekomenduję również Centrum Leczenia Otyłości na Garncarskiej w Krakowie. Są świetni, opieka jest, jadłospisy i przepisy super, a efekty trwałe. Pomogli mi zrzucić 8 kilo, mineły trzy lata, a nawyki zostały. Bardzo Polecam :)

    1 1 Cytuj
  • 13 wrz 2013

    eloinka///////////
    prosba czy mogla bym prosic o przeslanie szczegolow stosowanej przez ciebie diety, przykladowe jadlospisy, moge podac meyla, pozdrawiam

    1 2 Cytuj
  • 24 mar 2014

    Witam.
    Jestem tu pierwszy raz. Też szukam dobrego dietetyka. Nie mam już takiej szybkiej przemiany materii, jaką miałam mając 20 lat z hakiem, teraz obecnie mam 31 lat, i już tak nie spalam. Jestem alergikiem, przez trzy lata zażywałam silne tabletki przeciw alergiczne Telfast, które, jak się później dowiedziałam, zatrzymują wodę w organizmie i powodują tycie, na tych tabletkach w ciągu tych 3 lat utyłam 10 kg. Teraz przy wzroście 173 ważę 78 kg. Chciałabym to z siebie zrzucić. Moje wyniki badań krwi są niepokojące, obawiam się, że to wszystko przez otyłość brzuszną, z którą się zmagam. Mój brzuch wygląda jakbym była w pierwszych miesiącach ciąży, jest taki nienaturalnie wypukły. Nie mam zwykłej oponki. Z racji tego, że jestem alergikiem, nie mogę jeść niektórych warzyw i owoców (mam alergię krzyżową). Z warzyw nie mogę jeść surowej marchwi. A z owoców: jabłek, gruszek, brzoskwiń, morel, nektarynek, kiwi, arbuzów, melonów. Czy zna któraś z Was na tyle dobrego i kompetentnego dietetyka, który pomoże mi zrzucić ten balast?

    Cytuj
  • 29 mar 2014