Forum » Myślenice

Salon Play !!!

  • 2 wrz 2015
    bill napisał/a:

    Gascan twój wpis potwierdza jak fachowa jest obsługa w Play. Obaj jesteście siebie warci. Jak się nie ma argumentów to najlepiej kogoś zwyzywać. Swoich klientów w Play też tak traktujesz?

    Mistrz wyciągania wniosków :D - tutaj odpowiedź dla Ciebie :
    http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_ZOECI06ydKdV4VGYQC5PdEusiCBbmnfz.jpg

    1 1 Cytuj
  • 2 wrz 2015
    czawez27 napisał/a:

    Wspolczuje każdemu klientowi telefon w tej sieci!!! Zastanowcie się 5razy czy iść podpisać umowę jak zepsuje ci się telefon na gwarancji to i tak zaplacisz. Pracujące osoby są bez szkoleń!!! WSTYD PLAY ODRADZAM USŁUGI .Jeżeli kierownik sklepu mówi ze osoby pracujące w obsłudze klienta są niekompetętni to samo świadczy o usługach play!!!

    "niekompetętni" pisze sie troche inaczej

    czawez27 napisał/a:

    Widzę dwie negatywne odpowiedzi na pewno z obsługi a.z do szkoły!!

    Noo sorry mistrzu ale gdzie Ty widzisz do czasu napisania tego posta jakieś negatywne odpowiedzi ? Ehh

    Co do napraw to Ci ludzie którzy pracują w każdym takim salonie nie mają NIC do gadania w sprawie napraw, ich ewentualnych kosztów czy momentu odbioru naprawionego sprzętu. Oni tylko uzupełniają dokumentacje , dokładnie ją opisując i wysyłają potem do serwisu. Tyle i aż tyle.
    Nie podoba Ci sie Play ? Nie ma problemu, możesz śmiało zmienić swojego operatora.
    W gwoli ścisłości, nie wiem czy wiesz ale w Myślenicach są 2 salony Play.
    Ps. Te błędy językowe nie najlepiej o Tobie świadczą.
    Pozdro dla normalnych

    7 2 Cytuj
  • 2 wrz 2015

    post wyżej niezłe:) a tak poważnie od lat mam trzy telefony w sieci play uciekłam z plusa przez wysokie rachunki i nie narzekam, zdarzyło mi się parokrotnie serwisować telefony i nigdy nie miałam problemów. Telefon na gwarancji zawsze był naprawiony- bezpłatnie , może ten czawez nakombinował coś z telefonem źle użytkował i stąd problem, zazwyczaj sami nigdy do winy się nie lubimy przyznawać, poczytaj sobie przepisy , gwarancje i niestety nie każdy element w naprawie podlega gwarancji nie tylko w play:)

    9 1 Cytuj
  • 2 wrz 2015

    Gascan nie wiedziałem że takiej używasz. To na twoje hemoroidy?

    marcin007 potwierdzasz tylko że winny jest serwis, a nie ci którzy sprzedali ci dziadostwo i wzięli za to pieniądze. Wymyślili świetną bajkę żeby wciskać ludziom kit. Niech zmienią serwis jeżeli ten jest taki beznadziejny.

    4 7 Cytuj
  • Andrzej 2 wrz 2015
    marcin007 napisał/a:

    "niekompetętni" pisze sie troche inaczej

    Noo sorry mistrzu ale gdzie Ty widzisz do czasu napisania tego posta jakieś negatywne odpowiedzi ? Ehh

    Co do napraw to Ci ludzie którzy pracują w każdym takim salonie nie mają NIC do gadania w sprawie napraw, ich ewentualnych kosztów czy momentu odbioru naprawionego sprzętu. Oni tylko uzupełniają dokumentacje , dokładnie ją opisując i wysyłają potem do serwisu. Tyle i aż tyle.
    Nie podoba Ci sie Play ? Nie ma problemu, możesz śmiało zmienić swojego operatora.
    W gwoli ścisłości, nie wiem czy wiesz ale w Myślenicach są 2 salony Play.
    Ps. Te błędy językowe nie najlepiej o Tobie świadczą.
    Pozdro dla normalnych

    Kolegi błędy błędami mam na to wyje....!! Tutaj nie chodzi o sama naprawę ale obsługę. Akurat poleceń Panią Kierownik z Dekady.

    2 7 Cytuj
  • Andrzej 2 wrz 2015
    lulu napisał/a:

    post wyżej niezłe:) a tak poważnie od lat mam trzy telefony w sieci play uciekłam z plusa przez wysokie rachunki i nie narzekam, zdarzyło mi się parokrotnie serwisować telefony i nigdy nie miałam problemów. Telefon na gwarancji zawsze był naprawiony- bezpłatnie , może ten czawez nakombinował coś z telefonem źle użytkował i stąd problem, zazwyczaj sami nigdy do winy się nie lubimy przyznawać, poczytaj sobie przepisy , gwarancje i niestety nie każdy element w naprawie podlega gwarancji nie tylko w play:)

    Tak nakombinowalem z telefonem :) źle użytkowalem brawo!! Przeczytaj co napisalem a potem się wypowiadaj . gratulacje wyboru akurat byłem świadkiem jak klienci rezygnowali. WSZYSCY ODCHODZIMY Z PLAY

    5 9 Cytuj
  • 2 wrz 2015
    czawez27 napisał/a:

    Kolegi błędy błędami mam na to wyje....!! Tutaj nie chodzi o sama naprawę ale obsługę. Akurat poleceń Panią Kierownik z Dekady.

    Nie wiadomo jak bardzo bym chciał to nie moge Cie zrozumieć.

    7 3 Cytuj
  • Andrzej 3 wrz 2015
    Gascan napisał/a:

    Niezgodność z umową dotyczy sprzętu którego nie da się naprawić.

    Jesteś pewien?

    3 Cytuj
  • 3 wrz 2015
    czawez27 napisał/a:

    Wspolczuje każdemu klientowi telefon w tej sieci!!! Zastanowcie się 5razy czy iść podpisać umowę jak zepsuje ci się telefon na gwarancji to i tak zaplacisz. Pracujące osoby są bez szkoleń!!! WSTYD PLAY ODRADZAM USŁUGI .Jeżeli kierownik sklepu mówi ze osoby pracujące w obsłudze klienta są niekompetętni to samo świadczy o usługach play!!!

    a który punkt PLAY?
    ja miałem problemy w punkcie pleya w dekadzie,konkretnie to z jednym pracownikiem,chłopak oszukał mnie przy podpisywaniu umowy i tak przez pół roku płaciłem za coś co miało byc za darmo,zreszta to "coś" zostało mi poniekąd wmuszone bo wzbraniałem sie przed tym dość długo,afera wyszła po jakims czasie gdy okazało sie że mam niezapłacone faktury.
    Co mnie irytuje w PLAY że w momencie gdy nie możesz dogadać sie z pracownikiem w punkcie nie ma jakiegoś "wyższego" oddziału w Krakowie,wszelkie problemy trzeba rozwiązywac poprzez infolinie ,albo jechać do Warszawy
    Generalnie nie jestem zadowolony z PLEYA,Opłacam faktury takie jakie mi przychodzą .Parę razy zdarzyło mi sie że nalioczano mi odsetki za jakąś nie zapłacona kwote 3 miesiace wcześniej....

    2 2 Cytuj
  • 3 wrz 2015

    albert zmień w diabły tego operatora!

    1 3 Cytuj
  • 3 wrz 2015

    Czawez27 w Play jestem parę ładnych lat i nie raz oddawałem telefon na gwarancji do naprawy . NIGDY nie musiałem za nic płacić! Załatwiam wszystko w Playu w Centrum. Zawsze też jestem fachowo obsłużony. Nie rozumiem co za ferment siejesz.

    7 3 Cytuj
  • 3 wrz 2015

    No to super mają telefony skoro nieraz oddawałeś je do naprawy. Ja swoich nigdy nie musiałem oddawać bo na szczęście mam innego operatora.

    2 9 Cytuj
  • 4 wrz 2015

    Nie widzę związku jednego z drugim.

    4 4 Cytuj
  • Andrzej 4 wrz 2015
    renaw napisał/a:

    Czawez27 w Play jestem parę ładnych lat i nie raz oddawałem telefon na gwarancji do naprawy . NIGDY nie musiałem za nic płacić! Załatwiam wszystko w Playu w Centrum. Zawsze też jestem fachowo obsłużony. Nie rozumiem co za ferment siejesz.

    Jak jesteś parę lat to licze ze zostaniesz na wieki wieków amen. Jeżeli dla ciebie usługi play i telefon zakupiony w ramach abonamentu to dwie inne kwestie to NIE MAMY O CZYM ROZMAWIAĆ. JEZELI regeneris wciska kit ze telefon został uszkodzony mechanicznie i odsyła tel mając w du..e klienta a play siedzi i nic z tym nie robi to tylko można jedno stwierdzić ze Usługi Play są Nic Nie Warte!!!!!!

    2 8 Cytuj
  • 4 wrz 2015

    Nie gorączkuj się tak i nie krzycz, bo Ci żyłka pęknie! Chyba przy wyborze telefonu nikt pistoletu do głowy Ci nie przystawiał? Ludzie piszą swoje opinie na temat Playa a ty plujesz się , jakby nikt nie miał prawa do innego zdania. Szkoda czasu...

    7 5 Cytuj
  • Andrzej 4 wrz 2015
    renaw napisał/a:

    Nie gorączkuj się tak i nie krzycz, bo Ci żyłka pęknie! Chyba przy wyborze telefonu nikt pistoletu do głowy Ci nie przystawiał? Ludzie piszą swoje opinie na temat Playa a ty plujesz się , jakby nikt nie miał prawa do innego zdania. Szkoda czasu...

    A ja na opinię odpowiada. Szkoda czasu dla ciebie.

    5 Cytuj
  • 4 wrz 2015
    czawez27 napisał/a:

    A ja na opinię odpowiada. Szkoda czasu dla ciebie.

    Wiem! Chłopie jesteś źle rozumiany bo ładujesz literówkę za literówką.
    Rada, weź słownik języka polskiego i ze słownikiem pisz tutaj swoje posty.

    7 Cytuj
  • Andrzej 4 wrz 2015
    marcin007 napisał/a:

    Wiem! Chłopie jesteś źle rozumiany bo ładujesz literówkę za literówką.
    Rada, weź słownik języka polskiego i ze słownikiem pisz tutaj swoje posty.

    Wzajemnie!!

    6 Cytuj
  • Andrzej 4 wrz 2015
    czawez27 napisał/a:

    Wzajemnie!!

    O, widzę, że nie tylko z pisaniem masz problem, ale i zrozumieniem...

    mspanc.

    5 1 Cytuj
  • 6 wrz 2015

    Ja się nauczyłam korzystać z BOA i w ten sam sposób przedłużam umowy. Gdy cos nie gra można złożyć reklamację. Odsłu*****ą rozmowę i sprawa załatwiona. Raz mi się taka sytuacja zdarzyła i w ramach rekompensaty dostalam rabat na abonament przez parę m-cy :) Ale wiem tez ze z salon w Dekadzie korzystać juz nie będę... Jedna wizyta (wymiana karty sim)a problemów tyle ze masakra... W wielkim skrócie uruchomiono wtedy polecenie zapłaty. Niby nic ale moje faktury miala opłacać obca mi kobieta-sama nawet nie wiedziała ze zobowiązała się pokrywać moje rachunki ;) w BOA otrzymałam info ze to w czasie owej wizyty miałam uruchomić owe polecenie a tam kobita mi wmawia ze to nie możliwe (dokumenty wpłynęły z salonu z Dekady). Zeby to odkręcić musiałam 2 razy do nich przyjeżdżać! Potem już zrobiłam awanturę i tyle mnie widziały (chciały abym znów cos tam przyjechała)... Teraz jak salon to ten w rynku...

    1 1 Cytuj
  • Andrzej 8 wrz 2015
    mamaX3 napisał/a:

    Ja się nauczyłam korzystać z BOA i w ten sam sposób przedłużam umowy. Gdy cos nie gra można złożyć reklamację. Odsłu*****ą rozmowę i sprawa załatwiona. Raz mi się taka sytuacja zdarzyła i w ramach rekompensaty dostalam rabat na abonament przez parę m-cy :) Ale wiem tez ze z salon w Dekadzie korzystać juz nie będę... Jedna wizyta (wymiana karty sim)a problemów tyle ze masakra... W wielkim skrócie uruchomiono wtedy polecenie zapłaty. Niby nic ale moje faktury miala opłacać obca mi kobieta-sama nawet nie wiedziała ze zobowiązała się pokrywać moje rachunki ;) w BOA otrzymałam info ze to w czasie owej wizyty miałam uruchomić owe polecenie a tam kobita mi wmawia ze to nie możliwe (dokumenty wpłynęły z salonu z Dekady). Zeby to odkręcić musiałam 2 razy do nich przyjeżdżać! Potem już zrobiłam awanturę i tyle mnie widziały (chciały abym znów cos tam przyjechała)... Teraz jak salon to ten w rynku...

    Ja odwrotnie salon przy dekadzie :) ale nie polecam ogólnie play drugi telefon oddany i zero reakcji 12 sierpnia ( nie moja własność tylko siostry która opiekuje się dziećmi) nie rozumiem pani która obsługuje ja odaje telefon to i ja pytam co znim to dostaje odpowiedź nie udziela informacji bo abonament jest na kogo innego!!!! Co mnie interesuje abonament ja oddawałem tel więc ja chce informacje!!!!!! Wstyd play

    2 Cytuj
  • 8 wrz 2015

    Ja polecam Play w centrum naprawdę fachowa i miła obsługa, mam cztery tel na firmę reklamowałam nie raz i wszystko było ok

    3 Cytuj
  • 8 wrz 2015
    bill napisał/a:

    No to super mają telefony skoro nieraz oddawałeś je do naprawy. Ja swoich nigdy nie musiałem oddawać bo na szczęście mam innego operatora.

    A to Play produkuję telefony ?? to , które wiesz może ?

    6 Cytuj
  • 9 wrz 2015

    A co mnie obchodzi kto produkuje telefony? Odpowiada za nie ten kto je sprzedaje, a jak sami piszecie te co kupujecie w tym salonie się psują. Ja kupuję u innego operatora i jakoś nigdy się nie popsuły. Zbieg okoliczności?

    1 7 Cytuj
  • 9 wrz 2015
    bill napisał/a:

    A co mnie obchodzi kto produkuje telefony? Odpowiada za nie ten kto je sprzedaje, a jak sami piszecie te co kupujecie w tym salonie się psują. Ja kupuję u innego operatora i jakoś nigdy się nie popsuły. Zbieg okoliczności?

    Zbieg okoliczności wydarzył się w momencie gdy ktoś spłodził takiego bezmózga :D

    Tak tak, każdy salon ma własną fabrykę i produkuje lewe telefony :D

    8 Cytuj

Odpowiedz