Forum » Myślenice

Salon Play !!!

  • Andrzej 1 wrz 2015

    Wspolczuje każdemu klientowi telefon w tej sieci!!! Zastanowcie się 5razy czy iść podpisać umowę jak zepsuje ci się telefon na gwarancji to i tak zaplacisz. Pracujące osoby są bez szkoleń!!! WSTYD PLAY ODRADZAM USŁUGI .Jeżeli kierownik sklepu mówi ze osoby pracujące w obsłudze klienta są niekompetętni to samo świadczy o usługach play!!!

    17 36 Cytuj
  • Andrzej 1 wrz 2015

    Widzę dwie negatywne odpowiedzi na pewno z obsługi a.z do szkoły!!

    7 22 Cytuj
  • 1 wrz 2015

    jak się nieporadnie obsługuje telefon to trzeba bulić ;)), poza tym to nie punkt obsługi odpowiada za wynik naprawy telefonu tylko autoryzowany serwis

    23 9 Cytuj
  • Andrzej 1 wrz 2015

    Nie wiem co masz na myśli nie poradnie??? Z tym się nie zgodzie dbalem o telefon takie jest moje zdanie.A co do drugiej kwestii to nie masz racji ,nie będę opisywał sytuacji bo głowa może rozbolec ;)

    5 10 Cytuj
  • Andrzej 1 wrz 2015

    Jeszcze jedna kwestia osoby pracujące podkreslam Kierownictwo w play mówi ze firma naprawiajaca regeneris ma nie dobrą renomę i każdy klient się skarży ---- TO COS TO ZNACZY !! szkoda ze play odwołuje się na swój regulamin ale rachunek potrafią przysłać!

    6 8 Cytuj
  • 1 wrz 2015

    chyba musisz troszkę ochłonąć i podejść do tematu ze spokojem :) nerwy nie są dobrym doradcą.

    15 1 Cytuj
  • 1 wrz 2015

    czawez27 zgadzam się z Tobą. Tę firmę lepiej omijać z daleka.

    6 13 Cytuj
  • Andrzej 1 wrz 2015

    Agnes1 dobrze napisalas ale naprawdę tu spokojnie nie da się podejść a co w tym najgorsze rzeczniczka praw konsumenta w Myślenicach jeżeli wiesz o czym mówię to NIEPOROZUMIENIE!

    4 5 Cytuj
  • Andrzej 1 wrz 2015

    Blll;)dzięki czyli wieszo czym mówię:) NIGDY W PLAY!!

    4 9 Cytuj
  • 1 wrz 2015
    czawez27 napisał/a:

    Jeszcze jedna kwestia osoby pracujące podkreslam Kierownictwo w play mówi ze firma naprawiajaca regeneris ma nie dobrą renomę i każdy klient się skarży ---- TO COS TO ZNACZY !! szkoda ze play odwołuje się na swój regulamin ale rachunek potrafią przysłać!

    Regenersis ma beznadziejną renomę wśród wszystkich sprzedawców, w każdej sieci, natomiast mają monopol na naprawy gwarancyjne i z tym nic nie zrobisz bo to producent telefonu zawiera umowę z tym serwisem i to producent telefonu im płaci za obsługę zleceń, operator komórkowy jest stroną która przekazuje sprzęt do serwisu w imieniu klienta. Klient decyduje czy chce wysłać telefon w ramach gwarancji, niezgodności z umową czy też reklamacji. Niezgodność z umową dotyczy sprzętu którego nie da się naprawić. Opisz sytuacje może coś poradzimy ;)

    9 1 Cytuj
  • Andrzej 1 wrz 2015

    Gascan bardzo dobrze cie rozumie. Jedno jest nie zrozumiałe jeżeli taka firma jak regeneris ma taka renomę i prawie podkreslam każdy klient ma znia problem to taki salon play powinien się zastanowić czy nie zrezygnować z usług telefonów! Tutaj chciałem pokazać nieudolność salonu play jak i samych pracownikow. Play dba aby rachunek zapłacić i resztę maja gdzieś. Najgorsze w tym wszystkim ze KIEROWNICZKA mówi ze w obsłudze klienta pracują osoby z łapanki (niekompetętni) . wspomne ze 10 sierpnia play otrzymalo zgłoszenie ze telefon nie naprawia w ramach gwarancji (tel nowy 3miesiace) i jak bym sam nie zapytał co z telefonem to nigdy bym się nie dowiedział co z nim się dzieje!!!!! Siedzą i patrzą aby godz zlecialy TAK WLASNIE DZIAŁA PLAY!!

    2 8 Cytuj
  • 1 wrz 2015

    Może napisz co się zepsuło. Czy to jakiś komponent w środku telefonu, czy też spadł i rozbiłeś ekran. Nie wszystko gwarancja obejmuje. Jeśli robisz nagonkę to opisz sytuację rzetelnie.

    10 2 Cytuj
  • 2 wrz 2015

    Najlepiej sprzedać telefon, podpisać umowę, wziąć kasiorę, a potem wmawiać klientom że to nie oni tylko jakiś serwis. Ale robią ludzi w balona!

    2 14 Cytuj
  • Andrzej 2 wrz 2015
    nomad napisał/a:

    Może napisz co się zepsuło. Czy to jakiś komponent w środku telefonu, czy też spadł i rozbiłeś ekran. Nie wszystko gwarancja obejmuje. Jeśli robisz nagonkę to opisz sytuację rzetelnie.

    Telefon nie posiada żadnych śladów uszkodzeń rysy pęknięcia itd. Nie robię nagonki tylko pisze jak sytuacja wygląda. Telefon MMA paski na ekranie gdzieś około 20 procent ekranu.

    3 4 Cytuj
  • Andrzej 2 wrz 2015
    bill napisał/a:

    Najlepiej sprzedać telefon, podpisać umowę, wziąć kasiorę, a potem wmawiać klientom że to nie oni tylko jakiś serwis. Ale robią ludzi w balona!

    Brawo tak właśnie działa play!!!!!!!!! Jeszcze jedna sytuacja która opisze PAN pracujący tam odblokowuje tel znajomemu chociaż rachunku nie zaplacil !! To dopiero jest kryminał masz znajomosc i wszystko zalatwisz.!!!!

    5 11 Cytuj
  • ania 2 wrz 2015

    w play od 8 lat, absolutnie bez zastrzeżeń, ani do oferty ani do obsługi.

    21 6 Cytuj
  • 2 wrz 2015
    czawez27 napisał/a:

    Brawo tak właśnie działa play!!!!!!!!! Jeszcze jedna sytuacja która opisze PAN pracujący tam odblokowuje tel znajomemu chociaż rachunku nie zaplacil !! To dopiero jest kryminał masz znajomosc i wszystko zalatwisz.!!!!

    Raz na jakiś czas można odblokować warunkowo klientowi telefon w przypadku braku płatności, ma 7 dni na uregulowanie rachunków albo blokada wraca. To nie znajomości i kryminał tylko normalne procedury i każdy klient ma możliwość skorzystania z takiej możliwości. Przykro stwierdzić ale takie wyciąganie pochopnych wniosków to tylko przejaw histerii ;)

    8 5 Cytuj
  • 2 wrz 2015

    Jestem w Play już od ponad 6 lat i zawsze korzystam z przedstawiciela biznesowego, a nie z salonu! Do salonu chodzę tylko gdy muszę wymienić kartę SIM (a to zdarzyło się chyba ze 3 razy). Wiem, że nie wszyscy mają firmy i muszą korzystać z salonu, ale ja zawsze wyznaję jedną podstawową zasadę:

    - podpisuję umowę BEZ TELEFONU - nie tylko tańszy mam abonament, przeważnie krótszy okres podpisanej umowy, to w dodatku nie muszę brać telefonu jaki mają aktualnie na stanie.
    - telefon kupuje przeważnie przez Allegro, ale odbieram go osobiście w salonach w Krakowie (telefon nowy, gwarancja producenta i zdecydowanie taniej niż gdybym brał w Play).

    9 3 Cytuj
  • Andrzej 2 wrz 2015
    Gascan napisał/a:

    Raz na jakiś czas można odblokować warunkowo klientowi telefon w przypadku braku płatności, ma 7 dni na uregulowanie rachunków albo blokada wraca. To nie znajomości i kryminał tylko normalne procedury i każdy klient ma możliwość skorzystania z takiej możliwości. Przykro stwierdzić ale takie wyciąganie pochopnych wniosków to tylko przejaw histerii ;)

    To nie przejaw histerii i mogę dodać to nie było pierwszy raz !!! Kolegi każdy musi dostarczyc albo przesłać potwierdzenie a warunkowo mogą zrobić to raz!!! A nie więcej!!!

    2 6 Cytuj
  • 2 wrz 2015

    czawez27 i jeszcze próbują Ci wmówić że to przejaw histerii. Dobry żart. Najlepiej niech powiedzą od razu że nie biorą odpowiedzialności za sprzedawane telefony bez względu na to czy są zepsute, czy nie. A jak coś - zwali się winę na serwisanta.

    4 9 Cytuj
  • Andrzej 2 wrz 2015
    bill napisał/a:

    czawez27 i jeszcze próbują Ci wmówić że to przejaw histerii. Dobry żart. Najlepiej niech powiedzą od razu że nie biorą odpowiedzialności za sprzedawane telefony bez względu na to czy są zepsute, czy nie. A jak coś - zwali się winę na serwisanta.

    No właśnie:) całkiem inaczej działa ORANGE wyjdą do ciebie z pomocą. Play niech napisze regulamin na wejściu ze telefon zakupiony nie podlega gwarancji w chwili jego nabycia:)

    2 7 Cytuj
  • Marek Stoszek 2 wrz 2015

    Jak czytam to nasuwa mi się jedna refleksja ale jej nie przytoczę bo moderator natychmiast usunął by mój tekst :-). Powiem jedno, jestem klientem PLAY praktycznie od początku i jestem z tych usług bardzo zadowolony, a klientem jestem wymagającym na granicy "upierdliwości". Dużo podróżuje, korzystam z internetu i innych usług i uważam że zgodnie z reklamą jest to najlepsza sieć w chwili obecnej, może jedynie PLUS może z nią konkurować. To co pisze czawez27 jest po prostu żałosne, może nie żałosne ale na pewno śmieszne i kompromitujące samego autora. Tyle ode mnie.

    12 9 Cytuj
  • 2 wrz 2015

    To ja was tu razem zostawię, zróbcie sobie dobrze :D po komentarzach billa można jasno stwierdzić że to pustak i troll internetowy i znowu zacznie się tępa wymiana zdań.

    5 7 Cytuj
  • Andrzej 2 wrz 2015
    Zenek napisał/a:

    Jak czytam to nasuwa mi się jedna refleksja ale jej nie przytoczę bo moderator natychmiast usunął by mój tekst :-). Powiem jedno, jestem klientem PLAY praktycznie od początku i jestem z tych usług bardzo zadowolony, a klientem jestem wymagającym na granicy "upierdliwości". Dużo podróżuje, korzystam z internetu i innych usług i uważam że zgodnie z reklamą jest to najlepsza sieć w chwili obecnej, może jedynie PLUS może z nią konkurować. To co pisze czawez27 jest po prostu żałosne, może nie żałosne ale na pewno śmieszne i kompromitujące samego autora. Tyle ode mnie.

    Żałosna jest twoja wypocina. Mnie internet nie interesują i inne usługi. Kompromitujesz się sam swoja wypowiedzia nie chcesz to nie odpowiadają.

    6 10 Cytuj
  • 2 wrz 2015

    Gascan twój wpis potwierdza jak fachowa jest obsługa w Play. Obaj jesteście siebie warci. Jak się nie ma argumentów to najlepiej kogoś zwyzywać. Swoich klientów w Play też tak traktujesz?

    3 9 Cytuj

Odpowiedz