Forum » Społeczeństwo

Wesele !!! Udane czy nie ? ORGANIZACJA, SALE, ZESPOŁY

  • 12 sie 2010

    gabrysiu, Immunitetu i Pabla, chyba żartujesz.
    Popatrz na to a nie na pebla pepehola http://www.zuczekfilm.pl/
    A zespół jak chcesz to posłuchaj tego a nie biadol o tanich alternatywach
    http://www.markband.pl/

    W czerwcu byłem na weselu na śląsku i to był zawodowy skład. Fotografa mieli tylko jakiegoś rozczochranego w potarganych portkach ale zdjęcia zapłacili młodzi 4800, a zdjęć takich nie widziałem a jestem fotografem. Opad szczenki.

    kamerzysta - ponad godzinę filmu 3900
    Zespół podobno po promocyjnej cenie 5500
    Limuzuna 1800

    Razem masz prawie 16000 więc czego się chcesz spodziewać po chałturnikach grających za wikt i opierunek bo 1000zł dla członka zespołu za dwa dni grania to śmiech, kręcioł weźmie 1500 fotograf 1200 auto 1200 i masz 9000.
    Nie lepiej dopłacić te kilka tysiów i mieć profesjonal na całego.

    Cytuj
  • 12 sie 2010

    Maestro. Tak sie rodzą plotki - sprawdź proszę najpierw swoje dane co do cen zespołu Mark Band a później je upubliczniaj.

    Natomiast jeśli chodzi o nazwijmy to rentowność zespołów weselnych w porównaniu z fotografami i filmowcami dysproporcje są kolosalne.
    Jeśli przeciętny filmowiec inkasuje za jednodniowe zlecenie 1500 to zespół Immunitet czy Magnum musiałby inkasować 7500 a Calvados lub Hot Night 9000 aby być dopiero na równi wynagrodzonymi ( zlecenie jednodniowe ) :(:(:(

    Cytuj
  • 12 sie 2010

    nasz filmik z wesela jest nie do pobicia!...nie tylko ja tak mysle ale wiekszosc moich znajomych w Stanach tez tak sadzi...wszyscy dopytuja sie czy peephole czasem nie wybiera sie do Stanow...he's simply the best...definitely better than all the rest!!!

    3 Cytuj
  • 12 sie 2010

    Popatrz ale obiektywnie sobie na różnicę klas tych dwóch kapel. Za coś należy więcej zapłacić
    http://www.youtube.com/watch?v=C7J84N3QFR4&feature=related