Forum » Społeczeństwo

Do pieszych

  • baron nk klasa 25 lis 2013

    bylem dzisiaj swiadkiem takiego zdarzenia ; stalem przed przejsciem dla pieszych i czekalem jak przejedzie samochod zeby moc spokojnie przejsc przez pasy a nagle pieszy mnie minal i wtargnal na jezdnie samochod na cale szczescie wychamowal ale dlatego ze byl na skrzyrzowaniu i jechal wolno ale takie zachowania pieszych prowadza do tragedi a potem kierowca jest winny moze zrobic cos zeby nauczyc pieszych zeby patrzyli ja sam jestem kierowca i czesto jadacy za mna napewno puszczaja na mnie wiazanki poniewaz jak zblizam sie do przejscia to zwalniam wiem ze czasami jest to niebezpieczne lecz pare razy mialem tak ze nagle mi wszedl pieszy a czesto tez wysiadaja z busa i przelatuja nagle pojawiajac sie na jezdni ale ilu jest takich kierowcow ktorzy zwalniaja PIESI TROCHE ROZWAGI I ROZGLADNIJCIE SIE PRZED WEJSCIEM NA JEZDNIE CZY NIC NIE JEDZIE

    58 3 Cytuj
  • Andrzej 25 lis 2013
    kierowca napisał/a:

    bylem dzisiaj swiadkiem takiego zdarzenia ; stalem przed przejsciem dla pieszych i czekalem jak przejedzie samochod zeby moc spokojnie przejsc przez pasy a nagle pieszy mnie minal i wtargnal na jezdnie samochod na cale szczescie wychamowal ale dlatego ze byl na skrzyrzowaniu i jechal wolno ale takie zachowania pieszych prowadza do tragedi a potem kierowca jest winny moze zrobic cos zeby nauczyc pieszych zeby patrzyli ja sam jestem kierowca i czesto jadacy za mna napewno puszczaja na mnie wiazanki poniewaz jak zblizam sie do przejscia to zwalniam wiem ze czasami jest to niebezpieczne lecz pare razy mialem tak ze nagle mi wszedl pieszy a czesto tez wysiadaja z busa i przelatuja nagle pojawiajac sie na jezdni ale ilu jest takich kierowcow ktorzy zwalniaja PIESI TROCHE ROZWAGI I ROZGLADNIJCIE SIE PRZED WEJSCIEM NA JEZDNIE CZY NIC NIE JEDZIE

    Popiera Cię, że piesi powinni przechodzić przez pasy z głową, a niestety, często łażą, jak święte krowy, nie zwracając uwagi na cały boży świat.