Forum » Sport

Dalin - siatkówka

  • 9 paź 2010

    Niezbyt dobrze się zaczyna

    1 Cytuj
  • szu teższu 16 paź 2010

    jaki jest przedzial wiekowy żeby zagrac w dalinie w siatke ??? mam 27 lat gram od 10 lat można sie gdzies zgłosic ???

    1 Cytuj
  • 16 paź 2010

    Najnowsze wieści 3:1 do przodu....

    1 Cytuj
  • 21 paź 2010

    Mam pytanie: planowany doping na meczu????

    1 Cytuj
  • 22 paź 2010

    Doping jest zawsze planowany i oczekiwany jeśli widowisko jest na poziomie-na co liczę.

    1 Cytuj
  • 22 paź 2010

    Czy jest jakaś opcja zagrania z ekipą siatkarzy?
    Jak można się skontaktować?

    1 Cytuj
  • 22 paź 2010

    ROZPOCZĘCIE SEZONU !!!

    DALIN MYŚLENICE - PARTIA SĘDZISZÓW
    HALA NA ZARABIU
    SOBOTA GODZ. 18.00

    WSZYSCY NA HALĘ !!!

    1 Cytuj
  • Krzysztof Murzyn 22 paź 2010

    Inauguracja rozgrywek siatkówki w Myślenicach w dniu 23.10.2010.

    IV liga mężczyzn KS DALIN Myślenice - Grom Gromnik. Hala Widowiskowo - Sportowa w Myślenice Zarabie ul. Zdrojowa godz.15.30.

    Po meczu o godzinie 18.00 mecz II ligi Kobiet KS DALIN Myślenice - KS Extrans-Patria Sędziszów Małopolski.

    2 Cytuj
  • 23 paź 2010

    Dziewczyny dały z siebie wszystko choć brakło skuteczności szczególnie w pierwszych dwóch setach bo później było znacznie lepiej.Malo osób było na meczu - miejmy nadzieje ze na następnym będzie więcej i dopingować będzie więcej osób :)

    1 Cytuj
  • 23 paź 2010

    a jakie byly wyniki? zarowno siatkarzy jak i siatkarek.

    1 Cytuj
  • 23 paź 2010

    Mężczyźni 2:3, Kobiety 1:3 z tego co mi wiadomo;

    1 Cytuj
  • Krzysztof Murzyn 24 paź 2010

    Tak potwierdzam wyniki przedmówcy.
    IV liga Mężczyzn: Dalin Myślenice-Grom Gromnik 2:3 (25:17,15:25,28:26,22:25,12:15)
    II liga Kobiet: Dalin Myślenice-Extrans Patria Sędziszów Małopolski 1:3 (19:25,21:25,25:13,21:25)

    1 Cytuj
  • 27 paź 2010

    Wyniki i nformacje na http://www.dalin.myslenice.pl w zakładce Sekcja Siatkarska

    1 Cytuj