Zatem zapraszamy w niedzielę 14-03 na godzinę 10:00 na plac cementowni Mark-Pol, ul.Kazimierza Wlk. 218
Program :
8:00 spotkanie grupy , przygotowanie i zabezpieczenie trasy
9:15 otwarcie listy zgłoszeń chętnych do prób poślizgu kontrolowanego
9:15 kontrola dopuszczenia i rozpoczęcie przejazdów testowych
10:00 planowany pierwszy startujący przejazd 1
11:30 planowany pierwszy startujący przejazd 2
13:00 zakończenie przejazdów, podsumowanie wyników, wręczenie dyplomów
Warunki uczestnictwa:
1.uczestnictwo w przejazdach jest płatne
2.każdy uczestnik bierze udział w rajdzie na własną odpowiedzialność (oświadczenie dostępne w chwili wjazdu na parking) i przyjmuje na siebie odpowiedzialności za szkody wynikłe podczas trwania przejazdu, zarówno w stosunku do załóg i ich sprzętu, jak i spowodowane przez siebie szkody i straty w stosunku do osób trzecich i ich mienia.
3.prawo startu w mają wszystkie chętne osoby które ukończyły 18 lat
4.do udziału w przejazdach dopuszcza się samochody osobowe w rozumieniu Prawa o Ruchu Drogowym lub osobowo/towarowe na bazie podwozia samochodu osobowego, posiadające ważne dokumenty uprawniające do poruszania się po drogach publicznych RP
5.kierowca obowiązany jest przedstawić wszystkie obowiązujące dokumenty (prawo jazdy, dowód rejestracyjny z ważnymi badaniami technicznymi, ubezpieczeniem OC)
6.Samochód musi być sprawny technicznie
7.nie wolno stosować żadnych elementów przeciwślizgowych mechanicznych
i chemicznych na oponach
8.każdy z uczestników zobowiązany jest do bezwzględnego zachowania trzeźwości, podstawowych zasad bezpieczeństwa oraz kultury zachowania.
OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA
Ja, niżej podpisany
(imię i nazwisko, czytelnie)
Oświadczam, że biorę udział w imprezie na własne ryzyko i na własną odpowiedzialność.
Ponoszę odpowiedzialność karną i cywilną za wszelkie i wszystkie szkody wyrządzone przeze mnie bądź przez pojazd przeze mnie używany.
Oświadczam, że nie będę wnosić żadnych skarg czy roszczeń na drodze sądowej za szkody jak i również ewentualny uszczerbek na zdrowiu spowodowany wszelkimi zdarzeniami w czasie trwania przejazdu
szczególnie wobec:
organizatorów, właścicieli i użytkowników gruntów
urzędów i wszystkich innych osób, które nawiązują kontakt z organizatorami
zarządcom i właścicielom dróg za ewentualne uszkodzenia samochodu wyniku wad
nawierzchni drogi, innym osobom biorącym udział
Akceptuje, że organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za działania lub zaniechania uczestnika.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb koniecznych dla realizacji przejazdu.
W przypadku jeżeli pojazd nie jest własnością kierującego : oświadczam, że użytkuje go za zgodą i pełną wiedzą właściciela.
Miejsce data podpis
Po krótkiej przerwie zapraszamy wstępnie 14 marca 2010 (niedziela) na Rally Cup. Teren cementowni przy ulicy Kazimierza Wlk. w Myślenicach. Dokładny termin, godzinę i miejsce podamy najpóźniej w poniedziałek.
Wprowadzimy jeden element, który jest kluczowym w sytuacjach awaryjnych na drodze. Będzie on niespodzianką. Jeżeli się uda, dorzucimy klasę karting, ponieważ parking wydaje się być na tyle równy. Będą obowiązywały kaski. (tak jak ostatnio dowolne).
Wpisowe wynosi 40zł od samochodu. Procedura zgłaszania jak ostatnio na meila : rallymyslenice@interia.eu
Kierowcy podają imię i nazwisko, nr tel, nr rej. markę, klasę 2WD czy 4WD. Bardzo prosimy o pomoc w obstawie, potrzeba około 5-7 osób, procedura zgłaszania na maila: imię i nazwisko, nr tel.
Ja mam mały dylemat, bo tłumik w Tolku jest w stanie agonii (zresztą łatałem go, żeby pojechać w poprzednich zawodach, chyba nawet było słychać, kiedy rozleciała się moja praca na pierwszym przejeździe :) ), ale chyba nie oprę się, żeby nie pojechać. Wysyłam zgłoszenie, w razie czego weźmie się auto od siostry i zmieni w zgłoszeniu. Pozdrawiam
[quote=Raxon]Ja mam mały dylemat, bo tłumik w Tolku jest w stanie agonii (zresztą łatałem go, żeby pojechać w poprzednich zawodach, chyba nawet było słychać, kiedy rozleciała się moja praca na pierwszym przejeździe :) ), ale chyba nie oprę się, żeby nie pojechać. Wysyłam zgłoszenie, w razie czego weźmie się auto od siostry i zmieni w zgłoszeniu. Pozdrawiam
[/quote] tłumik out, będzie rasowo ;D detalami się nie przejmuj
[quote=Marios]Gdzie dokładnie jest ta cementownia? bo jakoś nie kojarzę. Moje zgłoszenie już poszło :)[/quote]damy namiar jak formalnie po dogrywamy. Zgoda właściciela jest ale jednak stricte info muszą dostać przede wszystkim UM i Policja.
[quote=zajcev]szkoda ze dzien po Lapanowie :([/quote]i lux heble jeszcze nie ostygną ;) a tak na poważnie to kilku z nas miało poblokowane inne terminy (ja i tak się ze szkoły zerwę, trudno priorytety już dawno zostały ustalone hehe), z resztą nie ma na co czekać trza kręcić fajerą jak najwięcej :D
Ale pewnie frekwencja nie będzie tak duża jak ostatnio, 40zł to jednak trochę jak za taką zabawę. 40zł na chodniku nie leży. Boję się że Ci bardziej oszczędni wolą wlać 40zł do baku i pobawić się na własną rękę.
Nie wiem jaka jest sytuacja, ale może warto by, przemyśleć sprawę wpisowego, żeby idea nie upadła bo jest dobrze, szkoda by to było zniszczyć.
[quote]Ale pewnie frekwencja nie będzie tak duża jak ostatnio, 40zł to jednak trochę jak za taką zabawę. 40zł na chodniku nie leży. Boję się że Ci bardziej oszczędni wolą wlać 40zł do baku i pobawić się na własną rękę.
Nie wiem jaka jest sytuacja, ale może warto by, przemyśleć sprawę wpisowego, żeby idea nie upadła bo jest dobrze, szkoda by to było zniszczyć.
[/quote]
niestety takie som zasady !! na każdej imprezie jest wpisowe !! wpisowe jest ok tylko zabawa na własną rękę może się skończyć drożej niż 40zł ;d
ja tam mam sentyment do kaszlaka. Skoro jego Vmax był bodajże wg dokumentów 115km/h, jeździło się tym 90-100km/h to pokażcie mi inne takie auto które przez cały swój żywot jest eksploatowane na poziomie 80-90% możliwości. To tak jakby jeździć nowoczesnym autem załóżmy o poj.1600 non stop 150-160km/h wciskając jak w kaszlaku gaz zawsze w podłogę :D
126 był extra, kapitalkę można na chodniku zrobić, splanować głowice na płytce chodnikowej, zalać mazutem on zawsze pracował, zmotoryzował Polskę oraz był autem rodzinnym. Sam takim z bagażnikiem (na dachu zapakowanym na jakieś h=70cm) przewalcowałem Słowację, Węgry, i powrót przez Austrię. Zero awarii, z tym , że to był jeszcze ori włoski. 120 000km bez remontu co nie było w "polskich" możliwe. Kilka patentów jeszcze pamiętam: np.jak poznać zabierak półosi fabryczny od dobrej klasy podróby nawet zapakowanej w niby ori pudło?
a jak moje pierwsze auto to był maluch! W dodatku czerwony, pełnoletni i nie jakieś tam 650cm.... była to stara 600-setka, Odpalana dźwignią obok ssania (ale już z zamontowanym alternatorem- nie prądnicą) efekt był taki, że przynajmniej miał światła :) Zawiódł mnie wracając z Babiej Góry, w środku zimy gdzieś na Zakopiance... I po kilku dniach kupiłem Hankę :)
Dobre były 600. Ten u mnie to pierwsza 650ka ale też miał jeszcze na linke i licznik już20,40,60... a nie 10,30,50, no i spryski klasyka 126 czyli gumka naciskana kciukiem = zrobienie ciśnienia ;). Linki rozrusznika plusem było jak się zerwała to się woziło styl od miotły i paliło aż miło. A ręczny gaz miał? po prawej, pod kierownicą?
A jeszcze wystarczy blachę pod filtrem powietrza przedziurawić i turbo jak znalazł ;)
UWAGA UWAGA UWAGA
Zatem zapraszamy w niedzielę 14-03 na godzinę 10:00 na plac cementowni Mark-Pol, ul.Kazimierza Wlk. 218
Program :
8:00 spotkanie grupy , przygotowanie i zabezpieczenie trasy
9:15 otwarcie listy zgłoszeń chętnych do prób poślizgu kontrolowanego
9:15 kontrola dopuszczenia i rozpoczęcie przejazdów testowych
10:00 planowany pierwszy startujący przejazd 1
11:30 planowany pierwszy startujący przejazd 2
13:00 zakończenie przejazdów, podsumowanie wyników, wręczenie dyplomów
Warunki uczestnictwa:
1.uczestnictwo w przejazdach jest płatne
2.każdy uczestnik bierze udział w rajdzie na własną odpowiedzialność (oświadczenie dostępne w chwili wjazdu na parking) i przyjmuje na siebie odpowiedzialności za szkody wynikłe podczas trwania przejazdu, zarówno w stosunku do załóg i ich sprzętu, jak i spowodowane przez siebie szkody i straty w stosunku do osób trzecich i ich mienia.
3.prawo startu w mają wszystkie chętne osoby które ukończyły 18 lat
4.do udziału w przejazdach dopuszcza się samochody osobowe w rozumieniu Prawa o Ruchu Drogowym lub osobowo/towarowe na bazie podwozia samochodu osobowego, posiadające ważne dokumenty uprawniające do poruszania się po drogach publicznych RP
5.kierowca obowiązany jest przedstawić wszystkie obowiązujące dokumenty (prawo jazdy, dowód rejestracyjny z ważnymi badaniami technicznymi, ubezpieczeniem OC)
6.Samochód musi być sprawny technicznie
7.nie wolno stosować żadnych elementów przeciwślizgowych mechanicznych
i chemicznych na oponach
8.każdy z uczestników zobowiązany jest do bezwzględnego zachowania trzeźwości, podstawowych zasad bezpieczeństwa oraz kultury zachowania.
OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA
Ja, niżej podpisany
(imię i nazwisko, czytelnie)
Oświadczam, że biorę udział w imprezie na własne ryzyko i na własną odpowiedzialność.
Ponoszę odpowiedzialność karną i cywilną za wszelkie i wszystkie szkody wyrządzone przeze mnie bądź przez pojazd przeze mnie używany.
Oświadczam, że nie będę wnosić żadnych skarg czy roszczeń na drodze sądowej za szkody jak i również ewentualny uszczerbek na zdrowiu spowodowany wszelkimi zdarzeniami w czasie trwania przejazdu
szczególnie wobec:
organizatorów, właścicieli i użytkowników gruntów
urzędów i wszystkich innych osób, które nawiązują kontakt z organizatorami
zarządcom i właścicielom dróg za ewentualne uszkodzenia samochodu wyniku wad
nawierzchni drogi, innym osobom biorącym udział
Akceptuje, że organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za działania lub zaniechania uczestnika.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb koniecznych dla realizacji przejazdu.
W przypadku jeżeli pojazd nie jest własnością kierującego : oświadczam, że użytkuje go za zgodą i pełną wiedzą właściciela.
Miejsce data podpis
Po krótkiej przerwie zapraszamy wstępnie 14 marca 2010 (niedziela) na Rally Cup. Teren cementowni przy ulicy Kazimierza Wlk. w Myślenicach. Dokładny termin, godzinę i miejsce podamy najpóźniej w poniedziałek.
Wprowadzimy jeden element, który jest kluczowym w sytuacjach awaryjnych na drodze. Będzie on niespodzianką. Jeżeli się uda, dorzucimy klasę karting, ponieważ parking wydaje się być na tyle równy. Będą obowiązywały kaski. (tak jak ostatnio dowolne).
Wpisowe wynosi 40zł od samochodu. Procedura zgłaszania jak ostatnio na meila : rallymyslenice@interia.eu
Kierowcy podają imię i nazwisko, nr tel, nr rej. markę, klasę 2WD czy 4WD. Bardzo prosimy o pomoc w obstawie, potrzeba około 5-7 osób, procedura zgłaszania na maila: imię i nazwisko, nr tel.
No to do obstawy jeden jest. Ja się melduję.
Niestety z powodów technicznych start niemożliwy.
Obstawa to na pewno.
Start to się zobaczy bo nie wiem czy sprzęgło przeżyje;p
info wrzucajcie na meila j.w.
Dzieki
KAMPANIA RUSZYŁA http://en.tackfilm.se/?id=1267741495078RA83
[quote=michalsko1]KAMPANIA RUSZYŁA http://en.tackfilm.se/?id=1267741495078RA83[/quote ]
hehe dobre dobre:D
Zeby zachecic ludzi do zglaszania wielkim plusem terenu na którym imprezą się odbędzie jest jego stan... idealnie równa nawierzchnia.
Ja mam mały dylemat, bo tłumik w Tolku jest w stanie agonii (zresztą łatałem go, żeby pojechać w poprzednich zawodach, chyba nawet było słychać, kiedy rozleciała się moja praca na pierwszym przejeździe :) ), ale chyba nie oprę się, żeby nie pojechać. Wysyłam zgłoszenie, w razie czego weźmie się auto od siostry i zmieni w zgłoszeniu. Pozdrawiam
szkoda ze dzien po Lapanowie :(
Gdzie dokładnie jest ta cementownia? bo jakoś nie kojarzę. Moje zgłoszenie już poszło :)
[quote=Raxon]Ja mam mały dylemat, bo tłumik w Tolku jest w stanie agonii (zresztą łatałem go, żeby pojechać w poprzednich zawodach, chyba nawet było słychać, kiedy rozleciała się moja praca na pierwszym przejeździe :) ), ale chyba nie oprę się, żeby nie pojechać. Wysyłam zgłoszenie, w razie czego weźmie się auto od siostry i zmieni w zgłoszeniu. Pozdrawiam
[/quote] tłumik out, będzie rasowo ;D detalami się nie przejmuj
[quote=michalsko1]KAMPANIA RUSZYŁA http://en.tackfilm.se/?id=1267741495078RA83[/quote ] dajże spokój, jak dzieci, jak dzieci :D
[quote=Marios]Gdzie dokładnie jest ta cementownia? bo jakoś nie kojarzę. Moje zgłoszenie już poszło :)[/quote]damy namiar jak formalnie po dogrywamy. Zgoda właściciela jest ale jednak stricte info muszą dostać przede wszystkim UM i Policja.
[quote=zajcev]szkoda ze dzien po Lapanowie :([/quote]i lux heble jeszcze nie ostygną ;) a tak na poważnie to kilku z nas miało poblokowane inne terminy (ja i tak się ze szkoły zerwę, trudno priorytety już dawno zostały ustalone hehe), z resztą nie ma na co czekać trza kręcić fajerą jak najwięcej :D
Ale pewnie frekwencja nie będzie tak duża jak ostatnio, 40zł to jednak trochę jak za taką zabawę. 40zł na chodniku nie leży. Boję się że Ci bardziej oszczędni wolą wlać 40zł do baku i pobawić się na własną rękę.
Nie wiem jaka jest sytuacja, ale może warto by, przemyśleć sprawę wpisowego, żeby idea nie upadła bo jest dobrze, szkoda by to było zniszczyć.
[quote]Ale pewnie frekwencja nie będzie tak duża jak ostatnio, 40zł to jednak trochę jak za taką zabawę. 40zł na chodniku nie leży. Boję się że Ci bardziej oszczędni wolą wlać 40zł do baku i pobawić się na własną rękę.
Nie wiem jaka jest sytuacja, ale może warto by, przemyśleć sprawę wpisowego, żeby idea nie upadła bo jest dobrze, szkoda by to było zniszczyć.
[/quote]
niestety takie som zasady !! na każdej imprezie jest wpisowe !! wpisowe jest ok tylko zabawa na własną rękę może się skończyć drożej niż 40zł ;d
do momentu zrobienia dwóch hardcorowych OSów ja się wstrzymam z komentami o wpisowym.
zgłoszenia wysłane
Tomasz Ciapała -Fiat-126p
Łukasz Kotowicz -Fiat-126p
Łukasz Ciapała -Fiat-126p
Tak przy okazji wybiera się ktoś na 7.03.2010- 1 eliminacja Pucharu WRT Rally ?? więcej info na stronce - http://www.poludniowy.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=1
myślę że bryka nie zawiedzie i po WRT pojawi się w Myślenicach :):)
Skoro qbus mowi ze idealna nawierzchnia, to chyba sie skusze;) zgloszenie polecialo:)
Peugeot 106 :)
takie dwa fajne zgłoszenia tu wisiały i mod usunął, a to ani niemoralne ani zabronione. Ot wielki świat sportu :D , możecie przywrócić ?
życzę dobrej zabawy:)
http://www.youtube.com/watch?v=OVeltkjielw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=b0sj548ttJo&feature=related
ja tam mam sentyment do kaszlaka. Skoro jego Vmax był bodajże wg dokumentów 115km/h, jeździło się tym 90-100km/h to pokażcie mi inne takie auto które przez cały swój żywot jest eksploatowane na poziomie 80-90% możliwości. To tak jakby jeździć nowoczesnym autem załóżmy o poj.1600 non stop 150-160km/h wciskając jak w kaszlaku gaz zawsze w podłogę :D
126 był extra, kapitalkę można na chodniku zrobić, splanować głowice na płytce chodnikowej, zalać mazutem on zawsze pracował, zmotoryzował Polskę oraz był autem rodzinnym. Sam takim z bagażnikiem (na dachu zapakowanym na jakieś h=70cm) przewalcowałem Słowację, Węgry, i powrót przez Austrię. Zero awarii, z tym , że to był jeszcze ori włoski. 120 000km bez remontu co nie było w "polskich" możliwe. Kilka patentów jeszcze pamiętam: np.jak poznać zabierak półosi fabryczny od dobrej klasy podróby nawet zapakowanej w niby ori pudło?
a jak moje pierwsze auto to był maluch! W dodatku czerwony, pełnoletni i nie jakieś tam 650cm.... była to stara 600-setka, Odpalana dźwignią obok ssania (ale już z zamontowanym alternatorem- nie prądnicą) efekt był taki, że przynajmniej miał światła :) Zawiódł mnie wracając z Babiej Góry, w środku zimy gdzieś na Zakopiance... I po kilku dniach kupiłem Hankę :)
Dobre były 600. Ten u mnie to pierwsza 650ka ale też miał jeszcze na linke i licznik już20,40,60... a nie 10,30,50, no i spryski klasyka 126 czyli gumka naciskana kciukiem = zrobienie ciśnienia ;). Linki rozrusznika plusem było jak się zerwała to się woziło styl od miotły i paliło aż miło. A ręczny gaz miał? po prawej, pod kierownicą?
A jeszcze wystarczy blachę pod filtrem powietrza przedziurawić i turbo jak znalazł ;)