poniewaz Leszek jest zwolennikiem angielskiego opisu:) w ktoryms WRC, Magda Lukas wypowiadala sie na temat tego onboardu:) do czasu az nie padl interkom to dosc ladnie im szlo:) Leszek ladnie zap..... :) no i slynne juz powiedzenie : "to nie byl five minus" :)
[quote=michalsko1]To i ja coś od siebie dorzucę http://www.youtube.com/watch?v=m5jZluytOOo&feature=related[/quote ]
dlatego Yoda tenże model szukał i kupił i nie chce innego. Ładnie mu to zap..... miałem możliwość ;)
Znawcy marki mówią, że już takie wykonanie i kult się nie powtórzył.
Najlepciejsza Impreza.
[quote=Civic]http://www.youtube.com/watch?v=Nq0kEVjRqow&NR=1 całkiem całkiem, tylko czemu po angielsku opis? No i laska nie wyrabiała z tym opisem :)[/quote] żebyś wiedział, że laska. Jedna z karotek i niczego sobie, można by się dać popilotować
a tak ogólnie skoro lecimy Civiciem to chciałem przypomnieć, że ostatnio się odgrażałeś: "jak pojedziemy Hondą już na LPG to poupalamy" ;) i nie żebym był pamiętliwy :-D ale link taki zapodałeś
[quote=michalsko1]Ja uznaje tylko 98 plus toulen paliwo co ma 140 oktanów[/quote]jeżeli mapy a przynajmniej mechanicznie nie dłubane to w jakim celu? Jak mi Michał wyjaśnisz rzeczowo, że nie poprawia tylko własnego samopoczucia i zapachu z rury to się zgodzę. Sens jest ale w silnikach bez katów a najlepiej z turbinką, seria z katalizatorem to takie sobie subiektywne i złudne wrażenie, że w końcu masz zapi...lacz
Jakość pracy silnika się poprawi i to nie do końca. Poza tym nie wiem jakich norm używasz (bo jest kilka) ale jak uzyskałeś 140 oktan skoro toulen ma 124 (wg innej normy 117)??? Wychodziłoby Ci paliwko lepsze od rajdowego Elf Turbo boost lub max ma chyba 115 (inni twierdzą, że 105) przy normie RON. Druga rzecz to rozlej sobie toulen na stół zobacz jak szybko wyschnie i co po nim zostanie, porównaj z rozlaną benzyną. Jak za mocno ochrzcisz etylinke toulenem bez mixola to się nie zdziw jak na pierścionkach złapie lub wtryski zaspawa. Toulen jest suchy jak pieprz więc dozowanie z głową. Jakieś 500ml na zbiornik V-powera da Ci coś około 105 oktan wg RON, ale to do turba. Do Twojego max 250ml na zbiornik i szału bym się nie spodziewał poza jak napisałem samopoczuciem. To jet jak wolny wydech w 1,1 czy 1,4 ....niby wydaje się, że jedzie i podobnie jak wydech zapomnij , że masz w baku 140 oktan ;-) może źle kliknąłeś i powinno być 104 wtedy uwierzę.
P.S. a tu masz zdanie jednego z gości który racingerów co testował na toulenie : "No i po testach - wypadly fatalnie, fatalnie. 20l Vpower 99 zmieszane z 3 litrami toluenu (czyli ok. 102-103 oktany) - auto pojechalo 14.945. Poprzednio na 98 (Neste) bylo 14.477. Byla taka sama masa auta, identyczny start i zmiany biegow (automat). Teraz bylo nawet zimniej niz za poprzedniego wyniku. A wiec strata 0.468s, prawie pol sekundy! Reasumujac - albo shell ma gowniana benzyne albo wlewanie toluenu do tego typu auta nie ma sensu. "
Nie wiem ja leje orlena kata dawno już niema 2.0 ładnie zapier..suwa na takim wynalazku no i oczywiście manualbo automat wedłóg mienia jest dla ludzi uposledzonych tak samo jak kontrola trakcji i kochany ABS
hmmmm Michał w sumie szkoda komentować -bo to raczej riposta na prośbę o konstruktywne wyjaśnienie 140 oktanów w baku- ale jak to mówi ludowe porzekadło : "każdy mierzy własną miarą"
niczym (poza grubą chemią, raczej nie dostępną poza laboratoriami) nie uzyskasz 140 RON i szkoda nawet się dalej szarpać. Cokolwiek nie lałeś , gdybyś zbadał masz max 105 oktan a ciupnąłbym się o sześciopak taterki, że uzyskasz co najwyżej do rzeczywistych oktanów co to niby podają na stacjach.
Zatem toluen, 140 oktan z cudownych eliksirów a na tym seryjna rakieta nie auto i takie tam to raczej nie ze mną, bo potrzebuje czystych liczb i faktów aby uwierzyć. Wierzę w to tak samo jak w baśniowe ceramizery którymi wystarczy 3x dziennie usta płukać aby się dziury po plombach wypełniły lub 30kilo magnetyzerów powieszonych na lusterkach w celu skierowania dipola benzyny w dobrą stronę.
Zatem masz z pół litra toulenu 98 do 104 oktan max (i tak dobrze i lepiej niż 87 z tankowanej 95tki) i szkoda czasu na inne opowiastki bez wyników w cyfrach i zrozum, że nawet jakbyś nabełtał z różnych zlewek mierzalne 140 oktanowe paliwo to Twoje auto na tym normalnie (tzn szybciej) nie pojedzie, nooo może kilka skoków żabką by zrobiło, ponieważ pójdzie się paść 10 innych parametrów paliwa. W Twoim wolnossącym silniku bez specjalnych modów nic nie dają próby oszukania czujnika spalania stukowego, bo masz go wyskalowanego w serii na max 102 oktany (i to w obecnym, bo w poprzednim o ile mnie pamięć do VAGów nie myli tego czujnika mogło nie być).
tu masz przykład jeden z wielu: http://www.youtube.com/watch?v=dDHwCWdrtdg&feature=related
Niejednokrotnie brałem udział (hyhy przysłuchiwałem się, bo z chemii na kwicie mam tylko mocną trójkę) w dyskusjach prowadzonych przez maniaków moto po wydziałach chemii różnych uczelni i nie jesteś jedyną osobą której marketing koncernów oraz czasopisma rajdowe wbiły do głowy miarę w postaci oktanów. Tutaj gość to dość prosto i jasno tłumaczy: http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=4113&sid=f72db9c4b51f93b81233b8ea609be58e
Na poziomie rozmowy przy silnikach jaki posiadasz ty czy ja oraz dostępu do chemii po krótce stwierdzić można, że nie ma paliwa 140oktan i nawet nie chce mi się tłumaczyć, że liczba oktanowa mierzalna kończy się na jednostce 100. Wszystko co wyżej jest osiągnięte "sztucznie" na podstawie mierzalnej ilości stuków poprzez testy prób i błędów przy zachowaniu ściśle określonych warunków.
[quote=michalsko1](...)oczywiście manualbo automat wedłóg mienia jest dla ludzi uposledzonych tak samo jak kontrola trakcji i kochany ABS[/quote]
Polecam jeszcze wymontować poduszki powietrzne dla mniejszej masy oraz wspomaganie hamulców co by pedał nie poddawał się zbyt łatwo, wtedy będzie najlepszy fun.
artuj ale można wykorzystać niepotrzebne. Jakby hebelek dorobić co to by sygnał do poduszki zapodał to w brakującej chwili można by w dolocik z airgabu dmuchnąć ;-) po co od razu wyrzucać ?
z tym ABS-em to mam mieszanie zdanie. Jak się umie dobrze hamować, to bez absu kierowca jest w stanie szybciej, (albo ominąć, przeszkodę) niżeli bez jego pomocy. Poczekam do zimy i zobaczę jak abs na naprawdę śliskim się spisuje, bo na suchym średnio :( Co prawda w bardzo trudnych sytuacjach odruchowo można wcisnąć hamulec do spodu i właśnie abs ma pomóc manewrować kierowcy przed kolizją w takiej sytuacji. Jak na razie, odnoszę wrażenie, że szybciej (sprawniej) było by bez... zobaczymy co przyniosą śniegi :)
nie odnoś wrażenia ale ćwicz a dowiesz się, że ABS to przeszkadzajka. Gdybyśmy nie mieli ABSu to by stresu ze pijanym Starem nie było ale niestety ni ma wyłącznika i trza się mordować - a dla mądralińskich : wyjęcie bezpiecznika to nie to samo co auto z wyłączonym ABSem (korektor) lub bez niego.
Jaka jest przepaść w technice jazdy zawodowej i amatorskiej pokazał z ogona stawki F1 Jaime Alguersuari wygrywając z naszym najlepszym amatorem, a przypuszczam, że 31letni Darek-amator z kapusty nie wyskoczył. Był obecny i Mark Webber.
Byłem przypadkowo na tym http://www.pole-position.pl/galeria.htm torze gdy cała zabawa z Red Bullem się zaczynała ale w tak podeszłym wieku i z taaaaką nadwagą do karta to mogłem .... :-D .... grzecznie podziękować.
Szkoda, że nikt z Myślenic nie wziął udziału w eliminacjach. Wszelkie takie akcje prowadzone przez teamy prowadzone są aby wyłowić dobrze zapowiadające się rodzynki. Dlaczego w Polsce? Raczej nie trzeba tłumaczyć. Na drugi raz polecam "nie spać - zwiedzać" bo to także droga do szansy, a przynajmniej próba konfrontacji.
No i koniec jak na ten rok z szutrami: "Na wniosek Olsztyńskiego Klubu Rajdowego - Rajd Kormoran - 9 runda Rajdowego Pucharu Polski mająca się odbyć w terminie 24-26 września 2010 zostaje odwołana.
Zarząd Klubu jako główną przyczynę odwołania rajdu podaje brak wymaganego budżetu dla zorganizowania rundy rangi RPP.
Rajd miał stanowić również czwartą i ostatnią rundę Szutrowego Pucharu Polski. W związku z tym finał rozgrywek zostanie rozegrany w najbliższy weekend podczas Rajdu Warszawskiego." Warszawski zgarnął Kajtek i można zamknąć sezon szutrowy.
Jeżeli nic się nie zmieni na szczytach PZMtu i nie zmienią pierdzących w stołki na zarządzających rajdami i tymże sportem to za chwilę RSMP czy RPP będą odbywać się na Słowacji, Litwie czy Ukrainie a u nas pozostanie kręcenie się po kręciołkach, bo jaki klub będzie stać na choćby delegata OKSSu który przy okazji zabiera pół rodziny na 3 dni przed (aby zrobić odbiory) i 2 dni po imprezie (aby zamknąć posiedzeniem) i weź zapłać pobyt, miskę, delegację a to nie jest jednoosobowa funkcja.
W styczniu PZMt drżał, że rajdy drogie, administracja duża i krokiem był koniec z KJSami i mamy regulamin KJSowy bez mała jak dla dawnej 2/3 ligi w imię niby bezpieczeństwa. Po co? Po to aby wymóc nawet w KJSie wepchnięcie OKSS i zespołu sędziów (po jaką cholerę na KJSie ??? gdzie tylko jest chęć poupalania) a biedne klubiki niech płacą delegatów, a co róbmy prestiż...
a tak na marginesie(może nie w temacie) to kolega z bordowej hondy civic który zaliczył fosę(na łuku) w poniedziałek w osieczanach a jest na tym forum i się udziela to niech się zastanowi jak wsiada do auta na drugi raz,jego głupota nie zna granic,chciał pokazac że umie jeździc(szybko na prostej) a się przeliczył.
[quote]a tak na marginesie(może nie w temacie) to kolega z bordowej hondy civic który zaliczył fosę(na łuku) w poniedziałek w osieczanach a jest na tym forum i się udziela to niech się zastanowi jak wsiada do auta na drugi raz,jego głupota nie zna granic,chciał pokazac że umie jeździc(szybko na prostej) a się przeliczył.[/quote]
Napewno to był błąd w sztuce śniegu niema a ABS już nie pomógł he he he błacharze witajcie na forum.
[quote]a tak na marginesie(może nie w temacie) to kolega z bordowej hondy civic który zaliczył fosę(na łuku) w poniedziałek w osieczanach a jest na tym forum i się udziela to niech się zastanowi jak wsiada do auta na drugi raz,jego głupota nie zna granic,chciał pokazac że umie jeździc(szybko na prostej) a się przeliczył.[/quote]
Napewno to był błąd w sztuce śniegu niema a ABS już nie pomógł he he he błacharze witajcie na forum.
To i ja coś od siebie dorzucę
http://www.youtube.com/watch?v=m5jZluytOOo&feature=related
[quote=Civic]http://www.youtube.com/watch?v=Nq0kEVjRqow&NR=1 całkiem całkiem, tylko czemu po angielsku opis? No i laska nie wyrabiała z tym opisem :)[/quote]
poniewaz Leszek jest zwolennikiem angielskiego opisu:) w ktoryms WRC, Magda Lukas wypowiadala sie na temat tego onboardu:) do czasu az nie padl interkom to dosc ladnie im szlo:) Leszek ladnie zap..... :) no i slynne juz powiedzenie : "to nie byl five minus" :)
Po prostu Leszek zbyt dużo w Colina grał :) i to nie w Polską wersję
[quote=michalsko1]To i ja coś od siebie dorzucę
http://www.youtube.com/watch?v=m5jZluytOOo&feature=related[/quote ]
dlatego Yoda tenże model szukał i kupił i nie chce innego. Ładnie mu to zap..... miałem możliwość ;)
Znawcy marki mówią, że już takie wykonanie i kult się nie powtórzył.
Najlepciejsza Impreza.
[quote=Civic]http://www.youtube.com/watch?v=Nq0kEVjRqow&NR=1 całkiem całkiem, tylko czemu po angielsku opis? No i laska nie wyrabiała z tym opisem :)[/quote] żebyś wiedział, że laska. Jedna z karotek i niczego sobie, można by się dać popilotować
a tak ogólnie skoro lecimy Civiciem to chciałem przypomnieć, że ostatnio się odgrażałeś: "jak pojedziemy Hondą już na LPG to poupalamy" ;) i nie żebym był pamiętliwy :-D ale link taki zapodałeś
Ja uznaje tylko 98 plus toulen paliwo co ma 140 oktanów
Viv, na LPG nie wolno upalać, ale lecieć można :)
W CMR04 też wolałem opis pilota w wersji ang, lepiej wpadał w ucho :)
[quote=michalsko1]Ja uznaje tylko 98 plus toulen paliwo co ma 140 oktanów[/quote]jeżeli mapy a przynajmniej mechanicznie nie dłubane to w jakim celu? Jak mi Michał wyjaśnisz rzeczowo, że nie poprawia tylko własnego samopoczucia i zapachu z rury to się zgodzę. Sens jest ale w silnikach bez katów a najlepiej z turbinką, seria z katalizatorem to takie sobie subiektywne i złudne wrażenie, że w końcu masz zapi...lacz
Jakość pracy silnika się poprawi i to nie do końca. Poza tym nie wiem jakich norm używasz (bo jest kilka) ale jak uzyskałeś 140 oktan skoro toulen ma 124 (wg innej normy 117)??? Wychodziłoby Ci paliwko lepsze od rajdowego Elf Turbo boost lub max ma chyba 115 (inni twierdzą, że 105) przy normie RON. Druga rzecz to rozlej sobie toulen na stół zobacz jak szybko wyschnie i co po nim zostanie, porównaj z rozlaną benzyną. Jak za mocno ochrzcisz etylinke toulenem bez mixola to się nie zdziw jak na pierścionkach złapie lub wtryski zaspawa. Toulen jest suchy jak pieprz więc dozowanie z głową. Jakieś 500ml na zbiornik V-powera da Ci coś około 105 oktan wg RON, ale to do turba. Do Twojego max 250ml na zbiornik i szału bym się nie spodziewał poza jak napisałem samopoczuciem. To jet jak wolny wydech w 1,1 czy 1,4 ....niby wydaje się, że jedzie i podobnie jak wydech zapomnij , że masz w baku 140 oktan ;-) może źle kliknąłeś i powinno być 104 wtedy uwierzę.
A tu masz trochę nie o tak ekstremalnych eksperymentach chemicznych ale daje obraz http://secretservice.za.pl/95kontra98.pdf
P.S. a tu masz zdanie jednego z gości który racingerów co testował na toulenie : "No i po testach - wypadly fatalnie, fatalnie. 20l Vpower 99 zmieszane z 3 litrami toluenu (czyli ok. 102-103 oktany) - auto pojechalo 14.945. Poprzednio na 98 (Neste) bylo 14.477. Byla taka sama masa auta, identyczny start i zmiany biegow (automat). Teraz bylo nawet zimniej niz za poprzedniego wyniku. A wiec strata 0.468s, prawie pol sekundy! Reasumujac - albo shell ma gowniana benzyne albo wlewanie toluenu do tego typu auta nie ma sensu. "
noooo i lux http://www.sports.pl/Inne-dyscypliny/Zwyciestwo-Kubicy-w-Rally-del-Friuli,artykul,85943,1,352.html
Nie wiem ja leje orlena kata dawno już niema 2.0 ładnie zapier..suwa na takim wynalazku no i oczywiście manualbo automat wedłóg mienia jest dla ludzi uposledzonych tak samo jak kontrola trakcji i kochany ABS
hmmmm Michał w sumie szkoda komentować -bo to raczej riposta na prośbę o konstruktywne wyjaśnienie 140 oktanów w baku- ale jak to mówi ludowe porzekadło : "każdy mierzy własną miarą"
Ja nigdy nie mówiłem że leje sam toluen i mam czyste 140 bo na takim to maluch tylko wydoli
niczym (poza grubą chemią, raczej nie dostępną poza laboratoriami) nie uzyskasz 140 RON i szkoda nawet się dalej szarpać. Cokolwiek nie lałeś , gdybyś zbadał masz max 105 oktan a ciupnąłbym się o sześciopak taterki, że uzyskasz co najwyżej do rzeczywistych oktanów co to niby podają na stacjach.
Zatem toluen, 140 oktan z cudownych eliksirów a na tym seryjna rakieta nie auto i takie tam to raczej nie ze mną, bo potrzebuje czystych liczb i faktów aby uwierzyć. Wierzę w to tak samo jak w baśniowe ceramizery którymi wystarczy 3x dziennie usta płukać aby się dziury po plombach wypełniły lub 30kilo magnetyzerów powieszonych na lusterkach w celu skierowania dipola benzyny w dobrą stronę.
Zatem masz z pół litra toulenu 98 do 104 oktan max (i tak dobrze i lepiej niż 87 z tankowanej 95tki) i szkoda czasu na inne opowiastki bez wyników w cyfrach i zrozum, że nawet jakbyś nabełtał z różnych zlewek mierzalne 140 oktanowe paliwo to Twoje auto na tym normalnie (tzn szybciej) nie pojedzie, nooo może kilka skoków żabką by zrobiło, ponieważ pójdzie się paść 10 innych parametrów paliwa. W Twoim wolnossącym silniku bez specjalnych modów nic nie dają próby oszukania czujnika spalania stukowego, bo masz go wyskalowanego w serii na max 102 oktany (i to w obecnym, bo w poprzednim o ile mnie pamięć do VAGów nie myli tego czujnika mogło nie być).
tu masz przykład jeden z wielu: http://www.youtube.com/watch?v=dDHwCWdrtdg&feature=related
Niejednokrotnie brałem udział (hyhy przysłuchiwałem się, bo z chemii na kwicie mam tylko mocną trójkę) w dyskusjach prowadzonych przez maniaków moto po wydziałach chemii różnych uczelni i nie jesteś jedyną osobą której marketing koncernów oraz czasopisma rajdowe wbiły do głowy miarę w postaci oktanów. Tutaj gość to dość prosto i jasno tłumaczy: http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=4113&sid=f72db9c4b51f93b81233b8ea609be58e
Na poziomie rozmowy przy silnikach jaki posiadasz ty czy ja oraz dostępu do chemii po krótce stwierdzić można, że nie ma paliwa 140oktan i nawet nie chce mi się tłumaczyć, że liczba oktanowa mierzalna kończy się na jednostce 100. Wszystko co wyżej jest osiągnięte "sztucznie" na podstawie mierzalnej ilości stuków poprzez testy prób i błędów przy zachowaniu ściśle określonych warunków.
[quote=michalsko1](...)oczywiście manualbo automat wedłóg mienia jest dla ludzi uposledzonych tak samo jak kontrola trakcji i kochany ABS[/quote]
Polecam jeszcze wymontować poduszki powietrzne dla mniejszej masy oraz wspomaganie hamulców co by pedał nie poddawał się zbyt łatwo, wtedy będzie najlepszy fun.
Pozdrawiam
artuj ale można wykorzystać niepotrzebne. Jakby hebelek dorobić co to by sygnał do poduszki zapodał to w brakującej chwili można by w dolocik z airgabu dmuchnąć ;-) po co od razu wyrzucać ?
z tym ABS-em to mam mieszanie zdanie. Jak się umie dobrze hamować, to bez absu kierowca jest w stanie szybciej, (albo ominąć, przeszkodę) niżeli bez jego pomocy. Poczekam do zimy i zobaczę jak abs na naprawdę śliskim się spisuje, bo na suchym średnio :( Co prawda w bardzo trudnych sytuacjach odruchowo można wcisnąć hamulec do spodu i właśnie abs ma pomóc manewrować kierowcy przed kolizją w takiej sytuacji. Jak na razie, odnoszę wrażenie, że szybciej (sprawniej) było by bez... zobaczymy co przyniosą śniegi :)
nie odnoś wrażenia ale ćwicz a dowiesz się, że ABS to przeszkadzajka. Gdybyśmy nie mieli ABSu to by stresu ze pijanym Starem nie było ale niestety ni ma wyłącznika i trza się mordować - a dla mądralińskich : wyjęcie bezpiecznika to nie to samo co auto z wyłączonym ABSem (korektor) lub bez niego.
no i zakończyli http://www.redbull.pl/cs/Satellite/pl_PL/Sporty/Motor-Sports/Red-Bull-As-w-Karcie/001242828904469
Jaka jest przepaść w technice jazdy zawodowej i amatorskiej pokazał z ogona stawki F1 Jaime Alguersuari wygrywając z naszym najlepszym amatorem, a przypuszczam, że 31letni Darek-amator z kapusty nie wyskoczył. Był obecny i Mark Webber.
Byłem przypadkowo na tym http://www.pole-position.pl/galeria.htm torze gdy cała zabawa z Red Bullem się zaczynała ale w tak podeszłym wieku i z taaaaką nadwagą do karta to mogłem .... :-D .... grzecznie podziękować.
Szkoda, że nikt z Myślenic nie wziął udziału w eliminacjach. Wszelkie takie akcje prowadzone przez teamy prowadzone są aby wyłowić dobrze zapowiadające się rodzynki. Dlaczego w Polsce? Raczej nie trzeba tłumaczyć. Na drugi raz polecam "nie spać - zwiedzać" bo to także droga do szansy, a przynajmniej próba konfrontacji.
No i koniec jak na ten rok z szutrami: "Na wniosek Olsztyńskiego Klubu Rajdowego - Rajd Kormoran - 9 runda Rajdowego Pucharu Polski mająca się odbyć w terminie 24-26 września 2010 zostaje odwołana.
Zarząd Klubu jako główną przyczynę odwołania rajdu podaje brak wymaganego budżetu dla zorganizowania rundy rangi RPP.
Rajd miał stanowić również czwartą i ostatnią rundę Szutrowego Pucharu Polski. W związku z tym finał rozgrywek zostanie rozegrany w najbliższy weekend podczas Rajdu Warszawskiego." Warszawski zgarnął Kajtek i można zamknąć sezon szutrowy.
Jeżeli nic się nie zmieni na szczytach PZMtu i nie zmienią pierdzących w stołki na zarządzających rajdami i tymże sportem to za chwilę RSMP czy RPP będą odbywać się na Słowacji, Litwie czy Ukrainie a u nas pozostanie kręcenie się po kręciołkach, bo jaki klub będzie stać na choćby delegata OKSSu który przy okazji zabiera pół rodziny na 3 dni przed (aby zrobić odbiory) i 2 dni po imprezie (aby zamknąć posiedzeniem) i weź zapłać pobyt, miskę, delegację a to nie jest jednoosobowa funkcja.
W styczniu PZMt drżał, że rajdy drogie, administracja duża i krokiem był koniec z KJSami i mamy regulamin KJSowy bez mała jak dla dawnej 2/3 ligi w imię niby bezpieczeństwa. Po co? Po to aby wymóc nawet w KJSie wepchnięcie OKSS i zespołu sędziów (po jaką cholerę na KJSie ??? gdzie tylko jest chęć poupalania) a biedne klubiki niech płacą delegatów, a co róbmy prestiż...
[quote=Civic]Poczekam do zimy i zobaczę jak abs na naprawdę śliskim się spisuje
[/quote] taaaaa ;)
to moze tam poejdziecie
http://www.automobilklub.mielec.pl/content/view/139/1/
a tak na marginesie(może nie w temacie) to kolega z bordowej hondy civic który zaliczył fosę(na łuku) w poniedziałek w osieczanach a jest na tym forum i się udziela to niech się zastanowi jak wsiada do auta na drugi raz,jego głupota nie zna granic,chciał pokazac że umie jeździc(szybko na prostej) a się przeliczył.
[quote]a tak na marginesie(może nie w temacie) to kolega z bordowej hondy civic który zaliczył fosę(na łuku) w poniedziałek w osieczanach a jest na tym forum i się udziela to niech się zastanowi jak wsiada do auta na drugi raz,jego głupota nie zna granic,chciał pokazac że umie jeździc(szybko na prostej) a się przeliczył.[/quote]
Napewno to był błąd w sztuce śniegu niema a ABS już nie pomógł he he he błacharze witajcie na forum.
[quote]a tak na marginesie(może nie w temacie) to kolega z bordowej hondy civic który zaliczył fosę(na łuku) w poniedziałek w osieczanach a jest na tym forum i się udziela to niech się zastanowi jak wsiada do auta na drugi raz,jego głupota nie zna granic,chciał pokazac że umie jeździc(szybko na prostej) a się przeliczył.[/quote]
Napewno to był błąd w sztuce śniegu niema a ABS już nie pomógł he he he błacharze witajcie na forum.
Nie powiecie chyba że to był Cyvic?