[quote=Vivaldi]zdjęcia fajne, przyjemnie było, atmosfera prawie piknikowa i rozrywkowa z iveciem na dodatek. Super. Dajcie jakąś klasyfikację.
Chłopaki, a nikt nie marudził że dziurawo, że pucharki za duże, że naklejki za małe, że oliwy ni ma a miała być? U nas za chwilę ze 3-ch by się zapłakało, że dziurawo jak na rajd szutrowy :-D[/quote]
[quote]
Z okazji Dni Niepołomic 29 maja odbył się trzeci Rajdowy Samochodowy Puchar Niepołomic, organizowany wspólnie przez Urząd Miasta i Gminy Niepołomice oraz przez nasz Automobilklub Południowy.
Impreza ta powoli już staje się chyba stałym punktem w obchodach Dni Niepołomic z czego organizatorzy, jak i mamy nadzieję wszyscy zawodnicy będą mieli wiele powodów do zadowolenia.
Trasa, która w tym roku została poprowadzona ulicą Targową oraz jej okolicami przebiegała po mieszanej nawierzchni na której najlepiej poradziła sobie załoga Rafał Wiciński / Piotr Bryła i ich Subaru Impreza, i to oni okazali się zdobywcą 3 Pucharu Niepołomic.
Ubiegłoroczny zwycięzca Pucharu Niepołomic Maciej Sendor w tym roku musiał zadowolić się drugim miejscem. Trzecie miejsce zajęli Łukasz Kałuża / Paweł Ciesielczyk w Fiacie 126p.
W klasie pierwszej zwyciężył Łukasz Kałuża z Pawłem Ciesielczykiem w Fiacie 126p, w klasie drugiej Konrad Stawarz z Grzegorzem Sotołą w Fiacie Seicento, klasa trzecia należała do Dariusza Kurzydyma z Dominikiem Długoszem w Citroenie C2, klasa czwarta do Łukasza Bławuta z Krzysztofem Garbarskim w Renault Clio. W klasie piątej najlepsi byli zwycięzcy generalki czyli Rafał Wiciński / Piotr Bryła w Subaru Impreza.
Zwycięzca Pucharu Niepołomic przewiózł na końcu po trasie samego Burmistrza Niepołomic oraz odebrał nagrodę główną czyli Kurs w Szkole Bezpiecznej Jazdy Tomasza Czopika.
Serdeczne podziękowania kierujemy do całego Urzędu Miasta i Gminy Niepołomice za niesamowitą przychylność oraz gościnność tego typu imprez na terenie swojego Miasta!
Bardzo dziękujemy całej ekipie ZGR za pomoc w przeprowadzeniu i zabezpieczeniu imprezy! W szczególności Prezesowi Przemowi ;-)
Dziękujemy również sympatycznej Niepołomickiej Policji oraz wszystkim ochroniarzom zabezpieczających trasę.
to był uliczny? bo dobiegają mnie sygnały, że u nas się ponoć nie da na ulicy. A filmik tutaj pokazuje, że da się nie jedno jak się chce: http://www.youtube.com/watch?v=Oe3St1GgoHQ
to był uliczny? bo dobiegają mnie sygnały, że u nas się ponoć nie da na ulicy. A filmik tutaj pokazuje, że da się nie jedno jak się chce: http://www.youtube.com/watch?v=Oe3St1GgoHQ
Automobilklub Krakowski zorganizuje w sobotę 26 czerwca 2010 III Samochodowe Kryterium „Bonarka City Center”. Jest to impreza dla rajdowych amatorów, chcących poznać smak sportu samochodowego i towarzyszących mu emocji.
Obok Bonarka City Center (Kraków, ul. Puszkarska) będzie czekać trasa o nawierzchni asfaltowej, szybka i bezpieczna zarówno dla uczestników, jak i kibiców, zakończona metą lotną. Do klasyfikacji będą wliczane trzy przejazdy z pomiarem czasu do 0,01 sek. Początek zawodów o godz. 11.00
Jedną z atrakcji tej imprezy będzie próba sportowa na dachu Bonarki.
Maksymalna liczba uczestników to 40 załóg.
Więcej informacji będzie dostępnych od dnia 10.06.2010
Cieszy to, że zaczyna się doceniać marketing który niesie ze sobą sport motorowy. Każdy komu zależy na prawie darmowej reklamie, współpracuje i zezwala na organizacje kręciołków. Bonarka, jest tym najlepszym przykładem. Zaraz po otwarciu City Center i fali problemów tech.mniejszych i większych świetnie to wykorzystuje, także i Niepołomice wspierają się i rajdowców tonem wydechów sportowych. Łapanów to już klasyka organizowana regularnie. Czekamy zatem na regularność także i u nas. Dni Myślenic odwołane i słusznie, niech pieniądze zasilą powodzian, ale zostaje wolny termin, może wtedy (niekoniecznie stricte w tym samym czasie) coś ulicznego u nas, drift+kręcioł, a lekko wcześniej lub później off-road. Nakłady ze strony miasta praktycznie żadne, chłopaki pojeżdżą i przy okazji można zastanowić się nad zbiórką pieniędzy (powozić kibiców autami po trasie kręciołka) lub przekazanie wpisowego bądź jego części dla powodzian czy naprawę dróg. Wydaje mi się, że pozyskanie nawet głównej drogi (nie mówiąc już o bocznych jak ul.Marka, czy Zarabie do małpiego gaju) na taki cel nie będzie problemem ani ze strony zalanych mieszkańców ani włodarzy.
[quote=Vivaldi]to był uliczny? bo dobiegają mnie sygnały, że u nas się ponoć nie da na ulicy. [/quote]
Waldek ty napewno masz ta licencje sedziowska? Czlowieku przeciez regulaminy sa ogolnodostepne, wcale nie sa napisane skomplikowanym jezykiem wiec dlaczego sugerujesz sie plotkami? Ze doszly go sluchy moglby napisac ktos w ogole nie zwiazany z tym srodowiskiem ale Tobie to raczej nie pasuje. Studiowac regulaminy, czytac co sie da a potem dopiero wydawac opinie. Sa stwarzane problemy ktore wcale nie istnieja, bez sensu.
Ja o tym wiem, ty o tym wiesz (niepotrzebnie jedziesz mi po ambicji, a licencja nie ma w tym przypadku zastosowania) to spróbuj podnieść ten temat. Mi się 3x nie udało. Zawsze coś stoi na przeszkodzie albo nie ma zainteresowania.
Qbus o jakich regulaminach mówisz? PZMtu na razie nie mają zastosowania w MSM, na kręciołku ulicznym wcale nie mają zastosowania choć dobrze jest nim i się wspierać. Mówisz o regulaminach (ogólnych regulacjach prawnych) zabezpieczających imprezy masowe, z uwzględnieniem wykorzystania dróg publicznych w sposób specjalny, bo już sam nie wiem o które regulaminy Ci chodzi? W przypadku kręciołka, te PZMtowskie możesz spokojnie do kosza wrzucić, a po otrzymaniu zezwolenia poczytać dwie ustawy
1.Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym; (t.j. Dz. U z 2005 r. nr 108 poz. 908 z p.zm.)
2.Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 roku. " O bezpieczeństwie imprez masowych ( t.j. Dz.U. z 2005 nr.108 poz.909)
Mam w pigułce zebrane kawe na ławe jakbys potrzebował.
Po zastosowaniu tych 2 ustaw i otrzymaniu zgody właściciela dróg (drogi) możesz sobie dopiero wtedy stosować regulaminy PZMtu o ile mają racje bytu, w przypadku kręciołka, pokazówki, przejażdżki nawet nie zostaną one użyte.
Generalnie wszystkie narzędzia mamy w rękach tylko ciężko na tą drogę wyjść. Wszędzie naokoło się da, nawet niebawem w Głogoczowie (myślisz, że ktoś tam przeczytał regulamin PZMtu, no i po co?), a u nas kisimy się na placach.
Dlatego skoro znasz temat dziwi mnie sposób w jaki o nim piszesz. Tobie jako członkowi zarządu nie przystoi opierać się na plotkach i zasłyszanych historiach, to my powinniśmy być siłą napędową tego wszystkiego a nie na odwrót. Miedzy innymi przez głupie plotki i domysły dochodzi potem na tym forum do głupich, jałowych i nic nie dających dyskusji. To że Ci się nie udało nie znaczy że się nie da, przecież dobrze znasz Pana M.M. który wraz ze wsparciem swoich ludzi świetnie sobie radzi organizując takie imprezy w Łapanowie, może trzeba poprosić o pomoc kogoś bardziej doświadczonego w tej kwestii?
Dlaczego wg Ciebie podczas kręciołka nie zostaną użyte regulaminy PZM? wg mnie powinien on opierać się na regulaminie ramowym KJS od kiedy klub będzie miał wize PZMotu, a w zasadzie na nią w tym momencie czekamy.
Głogoczów to chyba zupełnie inna bajka, nie jest to impreza sportowa przecież więc PZM nie ma tu nic do powiedzenia.
nie potrzebnie mnie cytujesz, przeczytaj raz jeszcze: opierać się na regulaminie nie oznacza użycia go ale zastosowania jego wycinków których wcale nie musisz użyć jednak są świetną bazą. Niestety przed nim stoją dwie ustawy które trzeba spełnić i one są wytycznymi a nie regulaminy PZMtu i dlatego nie zrozumiałem po co mnie do studiowania regulaminów odsyłasz. Mają one zastosowanie w ostatnim stadium i to o ile będziesz je chciał użyć (choć wcale nie musisz). Co do Głogoczowa -a mówimy o zamknięciu drogi- procedura jest dokładnie taka sama dla wszystkich więc to dokładnie ta sama bajka.
Jeszcze raz przeczytaj co napisałem, bo zdecydowanie rozumujesz po swojemu:
napisałem "bo dobiegają mnie sygnały, że u nas się ponoć nie da na ulicy" nie plotki ale sygnały w bezpośredniej rozmowie. Czego Ty jeszcze potrzebujesz nazwisk, dat?
Jeszcze raz Ci wytłumaczę, że mamy wszelkie narzędzia i deklarowaną pomoc najwyższych w mieście tylko działać, jednak po 14IV nie ja jestem decydentem co i gdzie robimy. Wcześniejsi organizatorzy są teraz pracownikami i bez zgody nie możemy samowolnie łazić po urzędach.
Kogo chcesz po urzędach w Myślenicach wysyłać M.M.? Noooo i żebyś się nie zdziwił jak człek poczyta, a że rozgarnięty w branży to sam wiesz, w MSM prześpimy i ni z tego ni z owego przeczytamy na miasto-info zaproszenie na zamknięty odcinek kręciołka. Już prościej nie potrafię wytłumaczyć mojego celu, wyjścia na ulicę jeszcze tego lata.
aaaaa Kubuś bez urazy ale członkiem zarządu jest Waldek-MOTOSPORT, a Vivaldi to zwykły robol wyrażające swoje zdanie jako miłośnik motoryzacji :-D , żeby znów nie było jakiś pomówień co komu nie przystoi lub piszący w imieniu bądź reprezentujący MSM.
Mam nadzieje, że całość odbierasz jako kreatywną przepychankę tylko, z której może wyniknąć coś pozytywnego? Co nie zabija to wzmacnia.
:-D
Nie chce mi sie zaglebiac w to jakie sa procedury uzyskania zgody od zarzadcy drogi, wymagania do uzycia jej w sposob szczegolny itp. ale gdy juz wszystkie te formalnosci spelnisz MUSISZ zastosowac sie do regulaminow PZM.
Na czym Twoim zdaniem ma polegac opieranie sie na regulaminie, jednakze uzycie go ale tylko wycinkami ktorych wcale nie musisz uzyc? :)
Gdy bedziemy miec juz wize PZM to jedyna droga na organizacje imprezy jest oparcie jej o ktorychs z regulaminow ramowych, samowolka nie jest dopuszczalna.
""bo dobiegają mnie sygnały, że u nas się ponoć nie da na ulicy" nie plotki ale sygnały w bezpośredniej rozmowie. Czego Ty jeszcze potrzebujesz nazwisk, dat?"
czego sie nie da skoro sie da? gdzie sie nie da? w Myślenicach? znaczy się że władze są nieprzychylne? czy w ogolę się w Polsce nie da? nie no zaraz przecież się da o czym wszyscy doskonale wiedzą.
"Jeszcze raz Ci wytłumacze, że mamy wszelkie narzędzia, tylko działać, jednak po 14IV nie ja jestem decydentem co i gdzie robimy. Wcześniejsi organizatorzy są teraz pracownikami i bez zgody nie możemy samowolnie łazić po urzędach. "
No i prawidłowo, działa to tak jak powinno tylko trzeba do tego podejść spokojnie i z pomysłem a nie taka partyzantka jak była do tej pory, 1 km nie zabezpieczysz i nie obsluzysz 3 osobami o czym doskonale wiesz.
"Kogo chcesz po urzędach w Myślenicach wysyłać M.M.?"
Ale po co skoro sa w klubie teraz osoby za to formalnie odpowiedzialne.
Nie jedziesz pod PZMtem, nie musisz stosować ich procedur (ale jeszcze raz: są dobre i warto je stosować). Tym bardziej teraz nie mając wizy PZMtu nie musisz ich stosować. Mając ich wizę ale organizujesz zwykły kręciołek także nie musisz ich stosować ale jest zalecane. Przypuśćmy, że spełniasz dwie ustawy (polecam choć przeczytanie), masz możliwości więc zamykasz drogę ale robisz sobie na niej 1/4 mili i jaki regulamin PZMtu zastosujesz? Albo robisz dzień dziecka wożąc kibiców nawet z pomiarem czasu, czy to jest KJS? Jaki regulamin zastosujesz? Albo jako klub zamykasz drogę do testów znanych kierowców rajdowych, czas im na innych ustawieniach oczywiście mierzysz każdorazowo. Jaki regulamin stosujesz? To wszystko leci bez regulaminu, mimo że spełniłeś warunki 2ch ustaw i na tej postawie dostałeś zgodę. Opieranie się na regulaminie PZM tzn stosowanie wybiórczo p-tów jak do tej pory robiliśmy oznacza np: przelicznik poj.i doładowania owszem albo kask,światła,szyby owszem ale nakaz demontażu butli LPG już nie bo i po co na kręciołku, itp.
I mówimy o czasie teraźniejszym a nie gdybamy co i kiedy jak będziemy mieć. Nic nie stoi na przeszkodzie aby robić teraz a nie kiedyś tam.
No właśnie Kuba, są osoby i jest potrzeba aby presję delikatną wywierać aby w tym kierunku szło. Wiadomo trzema osobami nie ogarniesz ależ z tego co wiem jest całe grono osób do pracy, prezes sporo może więc i jest szansa pomocy ze strony SP. Ale to jest właśnie temat aby go przynajmniej podjąć. Ja Ci tłumacze , że narzędzia są a ty mnie wysyłasz do regulaminów jak łysy ślepego po grzebień.
Parkingi -a w szczególności Pana Lampy- są fajne, ale jeszcze ze 2 próby i będzie nudno, więc już trzeba by było zacząć , żeby się na lipiec wyrobić a cały czas Ci pisze, że temat nie jest podejmowany mimo propozycji. Jeszcze 2 m-ce, potem mistrzostwa świata w trialu i budzimy się z ręką w nocniku, bo skoro teraz nie to oddaje wiadro szacunku dla organizacji pierwszego OSu zimowego przy średniej nawet 40km/h. Jestem pełen nadziei, że pogadamy 13go wieczorkiem, przy zimnym z pianą.
Kubuś i niech tak zostanie, swoje tam wiem. Najpierw ustawodawca a potem regulaminy (wewnętrzne) taka kolej rzeczy. Mamy możliwości, więc robimy czy nie?
Albo inaczej: wiem że da się, wesprzesz mnie czy nie?
A ja Wam sprzedam małą sensacje /choć mnie zabiją ;-)/ czy wiecie ze uczestnik tego forum i zarazem były niegdysiejszy zawodnik szykuje się do tegorocznej edycji Dakar-u. Może wystartuje z nalepką Motorsport Myślenice?
czemu tak późno, na godziny przed wyjazdem takie rzeczy piszecie? Odłożył by człek te 2-3 stówy za wczasu i pojechał na łikend, na północ zobaczyć prawdziwe rajdy :)
Moim zdaniem bardzo to słabe.
[quote=Vivaldi]zdjęcia fajne, przyjemnie było, atmosfera prawie piknikowa i rozrywkowa z iveciem na dodatek. Super. Dajcie jakąś klasyfikację.
Chłopaki, a nikt nie marudził że dziurawo, że pucharki za duże, że naklejki za małe, że oliwy ni ma a miała być? U nas za chwilę ze 3-ch by się zapłakało, że dziurawo jak na rajd szutrowy :-D[/quote]
wyniki dostepne na stronie : www.poludniowy.eu
a tutaj moj onboard jednego z przejazdow jako 0 : http://www.youtube.com/watch?v=q-aDDd_xyD8
[quote]
Z okazji Dni Niepołomic 29 maja odbył się trzeci Rajdowy Samochodowy Puchar Niepołomic, organizowany wspólnie przez Urząd Miasta i Gminy Niepołomice oraz przez nasz Automobilklub Południowy.
Impreza ta powoli już staje się chyba stałym punktem w obchodach Dni Niepołomic z czego organizatorzy, jak i mamy nadzieję wszyscy zawodnicy będą mieli wiele powodów do zadowolenia.
Trasa, która w tym roku została poprowadzona ulicą Targową oraz jej okolicami przebiegała po mieszanej nawierzchni na której najlepiej poradziła sobie załoga Rafał Wiciński / Piotr Bryła i ich Subaru Impreza, i to oni okazali się zdobywcą 3 Pucharu Niepołomic.
Ubiegłoroczny zwycięzca Pucharu Niepołomic Maciej Sendor w tym roku musiał zadowolić się drugim miejscem. Trzecie miejsce zajęli Łukasz Kałuża / Paweł Ciesielczyk w Fiacie 126p.
W klasie pierwszej zwyciężył Łukasz Kałuża z Pawłem Ciesielczykiem w Fiacie 126p, w klasie drugiej Konrad Stawarz z Grzegorzem Sotołą w Fiacie Seicento, klasa trzecia należała do Dariusza Kurzydyma z Dominikiem Długoszem w Citroenie C2, klasa czwarta do Łukasza Bławuta z Krzysztofem Garbarskim w Renault Clio. W klasie piątej najlepsi byli zwycięzcy generalki czyli Rafał Wiciński / Piotr Bryła w Subaru Impreza.
Zwycięzca Pucharu Niepołomic przewiózł na końcu po trasie samego Burmistrza Niepołomic oraz odebrał nagrodę główną czyli Kurs w Szkole Bezpiecznej Jazdy Tomasza Czopika.
Serdeczne podziękowania kierujemy do całego Urzędu Miasta i Gminy Niepołomice za niesamowitą przychylność oraz gościnność tego typu imprez na terenie swojego Miasta!
Bardzo dziękujemy całej ekipie ZGR za pomoc w przeprowadzeniu i zabezpieczeniu imprezy! W szczególności Prezesowi Przemowi ;-)
Dziękujemy również sympatycznej Niepołomickiej Policji oraz wszystkim ochroniarzom zabezpieczających trasę.
[/quote]
to był uliczny? bo dobiegają mnie sygnały, że u nas się ponoć nie da na ulicy. A filmik tutaj pokazuje, że da się nie jedno jak się chce: http://www.youtube.com/watch?v=Oe3St1GgoHQ
to był uliczny? bo dobiegają mnie sygnały, że u nas się ponoć nie da na ulicy. A filmik tutaj pokazuje, że da się nie jedno jak się chce: http://www.youtube.com/watch?v=Oe3St1GgoHQ
http://www.manasterska.com.pl/galeriesport/_gal76/
http://picasaweb.google.com/sawi2326/RajdowySamochodowyPucharNiepoOmic2905201002 #
http://www.manasterska.com.pl/galeriesport/_gal76/
http://picasaweb.google.pl/luki0303/3Rspn2010 #
http://www.zbury.type.pl/gallery/50.html
fotki :)
III Samochodowe Kryterium Bonarka Citi Center
Automobilklub Krakowski zorganizuje w sobotę 26 czerwca 2010 III Samochodowe Kryterium „Bonarka City Center”. Jest to impreza dla rajdowych amatorów, chcących poznać smak sportu samochodowego i towarzyszących mu emocji.
Obok Bonarka City Center (Kraków, ul. Puszkarska) będzie czekać trasa o nawierzchni asfaltowej, szybka i bezpieczna zarówno dla uczestników, jak i kibiców, zakończona metą lotną. Do klasyfikacji będą wliczane trzy przejazdy z pomiarem czasu do 0,01 sek. Początek zawodów o godz. 11.00
Jedną z atrakcji tej imprezy będzie próba sportowa na dachu Bonarki.
Maksymalna liczba uczestników to 40 załóg.
Więcej informacji będzie dostępnych od dnia 10.06.2010
Cieszy to, że zaczyna się doceniać marketing który niesie ze sobą sport motorowy. Każdy komu zależy na prawie darmowej reklamie, współpracuje i zezwala na organizacje kręciołków. Bonarka, jest tym najlepszym przykładem. Zaraz po otwarciu City Center i fali problemów tech.mniejszych i większych świetnie to wykorzystuje, także i Niepołomice wspierają się i rajdowców tonem wydechów sportowych. Łapanów to już klasyka organizowana regularnie. Czekamy zatem na regularność także i u nas. Dni Myślenic odwołane i słusznie, niech pieniądze zasilą powodzian, ale zostaje wolny termin, może wtedy (niekoniecznie stricte w tym samym czasie) coś ulicznego u nas, drift+kręcioł, a lekko wcześniej lub później off-road. Nakłady ze strony miasta praktycznie żadne, chłopaki pojeżdżą i przy okazji można zastanowić się nad zbiórką pieniędzy (powozić kibiców autami po trasie kręciołka) lub przekazanie wpisowego bądź jego części dla powodzian czy naprawę dróg. Wydaje mi się, że pozyskanie nawet głównej drogi (nie mówiąc już o bocznych jak ul.Marka, czy Zarabie do małpiego gaju) na taki cel nie będzie problemem ani ze strony zalanych mieszkańców ani włodarzy.
[quote=Vivaldi]to był uliczny? bo dobiegają mnie sygnały, że u nas się ponoć nie da na ulicy. [/quote]
Waldek ty napewno masz ta licencje sedziowska? Czlowieku przeciez regulaminy sa ogolnodostepne, wcale nie sa napisane skomplikowanym jezykiem wiec dlaczego sugerujesz sie plotkami? Ze doszly go sluchy moglby napisac ktos w ogole nie zwiazany z tym srodowiskiem ale Tobie to raczej nie pasuje. Studiowac regulaminy, czytac co sie da a potem dopiero wydawac opinie. Sa stwarzane problemy ktore wcale nie istnieja, bez sensu.
Ja o tym wiem, ty o tym wiesz (niepotrzebnie jedziesz mi po ambicji, a licencja nie ma w tym przypadku zastosowania) to spróbuj podnieść ten temat. Mi się 3x nie udało. Zawsze coś stoi na przeszkodzie albo nie ma zainteresowania.
Qbus o jakich regulaminach mówisz? PZMtu na razie nie mają zastosowania w MSM, na kręciołku ulicznym wcale nie mają zastosowania choć dobrze jest nim i się wspierać. Mówisz o regulaminach (ogólnych regulacjach prawnych) zabezpieczających imprezy masowe, z uwzględnieniem wykorzystania dróg publicznych w sposób specjalny, bo już sam nie wiem o które regulaminy Ci chodzi? W przypadku kręciołka, te PZMtowskie możesz spokojnie do kosza wrzucić, a po otrzymaniu zezwolenia poczytać dwie ustawy
1.Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym; (t.j. Dz. U z 2005 r. nr 108 poz. 908 z p.zm.)
2.Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 roku. " O bezpieczeństwie imprez masowych ( t.j. Dz.U. z 2005 nr.108 poz.909)
Mam w pigułce zebrane kawe na ławe jakbys potrzebował.
Po zastosowaniu tych 2 ustaw i otrzymaniu zgody właściciela dróg (drogi) możesz sobie dopiero wtedy stosować regulaminy PZMtu o ile mają racje bytu, w przypadku kręciołka, pokazówki, przejażdżki nawet nie zostaną one użyte.
Generalnie wszystkie narzędzia mamy w rękach tylko ciężko na tą drogę wyjść. Wszędzie naokoło się da, nawet niebawem w Głogoczowie (myślisz, że ktoś tam przeczytał regulamin PZMtu, no i po co?), a u nas kisimy się na placach.
Dlatego skoro znasz temat dziwi mnie sposób w jaki o nim piszesz. Tobie jako członkowi zarządu nie przystoi opierać się na plotkach i zasłyszanych historiach, to my powinniśmy być siłą napędową tego wszystkiego a nie na odwrót. Miedzy innymi przez głupie plotki i domysły dochodzi potem na tym forum do głupich, jałowych i nic nie dających dyskusji. To że Ci się nie udało nie znaczy że się nie da, przecież dobrze znasz Pana M.M. który wraz ze wsparciem swoich ludzi świetnie sobie radzi organizując takie imprezy w Łapanowie, może trzeba poprosić o pomoc kogoś bardziej doświadczonego w tej kwestii?
Dlaczego wg Ciebie podczas kręciołka nie zostaną użyte regulaminy PZM? wg mnie powinien on opierać się na regulaminie ramowym KJS od kiedy klub będzie miał wize PZMotu, a w zasadzie na nią w tym momencie czekamy.
Głogoczów to chyba zupełnie inna bajka, nie jest to impreza sportowa przecież więc PZM nie ma tu nic do powiedzenia.
nie potrzebnie mnie cytujesz, przeczytaj raz jeszcze: opierać się na regulaminie nie oznacza użycia go ale zastosowania jego wycinków których wcale nie musisz użyć jednak są świetną bazą. Niestety przed nim stoją dwie ustawy które trzeba spełnić i one są wytycznymi a nie regulaminy PZMtu i dlatego nie zrozumiałem po co mnie do studiowania regulaminów odsyłasz. Mają one zastosowanie w ostatnim stadium i to o ile będziesz je chciał użyć (choć wcale nie musisz). Co do Głogoczowa -a mówimy o zamknięciu drogi- procedura jest dokładnie taka sama dla wszystkich więc to dokładnie ta sama bajka.
Jeszcze raz przeczytaj co napisałem, bo zdecydowanie rozumujesz po swojemu:
napisałem "bo dobiegają mnie sygnały, że u nas się ponoć nie da na ulicy" nie plotki ale sygnały w bezpośredniej rozmowie. Czego Ty jeszcze potrzebujesz nazwisk, dat?
Jeszcze raz Ci wytłumaczę, że mamy wszelkie narzędzia i deklarowaną pomoc najwyższych w mieście tylko działać, jednak po 14IV nie ja jestem decydentem co i gdzie robimy. Wcześniejsi organizatorzy są teraz pracownikami i bez zgody nie możemy samowolnie łazić po urzędach.
Kogo chcesz po urzędach w Myślenicach wysyłać M.M.? Noooo i żebyś się nie zdziwił jak człek poczyta, a że rozgarnięty w branży to sam wiesz, w MSM prześpimy i ni z tego ni z owego przeczytamy na miasto-info zaproszenie na zamknięty odcinek kręciołka. Już prościej nie potrafię wytłumaczyć mojego celu, wyjścia na ulicę jeszcze tego lata.
aaaaa Kubuś bez urazy ale członkiem zarządu jest Waldek-MOTOSPORT, a Vivaldi to zwykły robol wyrażające swoje zdanie jako miłośnik motoryzacji :-D , żeby znów nie było jakiś pomówień co komu nie przystoi lub piszący w imieniu bądź reprezentujący MSM.
Mam nadzieje, że całość odbierasz jako kreatywną przepychankę tylko, z której może wyniknąć coś pozytywnego? Co nie zabija to wzmacnia.
:-D
Nie chce mi sie zaglebiac w to jakie sa procedury uzyskania zgody od zarzadcy drogi, wymagania do uzycia jej w sposob szczegolny itp. ale gdy juz wszystkie te formalnosci spelnisz MUSISZ zastosowac sie do regulaminow PZM.
Na czym Twoim zdaniem ma polegac opieranie sie na regulaminie, jednakze uzycie go ale tylko wycinkami ktorych wcale nie musisz uzyc? :)
Gdy bedziemy miec juz wize PZM to jedyna droga na organizacje imprezy jest oparcie jej o ktorychs z regulaminow ramowych, samowolka nie jest dopuszczalna.
""bo dobiegają mnie sygnały, że u nas się ponoć nie da na ulicy" nie plotki ale sygnały w bezpośredniej rozmowie. Czego Ty jeszcze potrzebujesz nazwisk, dat?"
czego sie nie da skoro sie da? gdzie sie nie da? w Myślenicach? znaczy się że władze są nieprzychylne? czy w ogolę się w Polsce nie da? nie no zaraz przecież się da o czym wszyscy doskonale wiedzą.
"Jeszcze raz Ci wytłumacze, że mamy wszelkie narzędzia, tylko działać, jednak po 14IV nie ja jestem decydentem co i gdzie robimy. Wcześniejsi organizatorzy są teraz pracownikami i bez zgody nie możemy samowolnie łazić po urzędach. "
No i prawidłowo, działa to tak jak powinno tylko trzeba do tego podejść spokojnie i z pomysłem a nie taka partyzantka jak była do tej pory, 1 km nie zabezpieczysz i nie obsluzysz 3 osobami o czym doskonale wiesz.
"Kogo chcesz po urzędach w Myślenicach wysyłać M.M.?"
Ale po co skoro sa w klubie teraz osoby za to formalnie odpowiedzialne.
Nie jedziesz pod PZMtem, nie musisz stosować ich procedur (ale jeszcze raz: są dobre i warto je stosować). Tym bardziej teraz nie mając wizy PZMtu nie musisz ich stosować. Mając ich wizę ale organizujesz zwykły kręciołek także nie musisz ich stosować ale jest zalecane. Przypuśćmy, że spełniasz dwie ustawy (polecam choć przeczytanie), masz możliwości więc zamykasz drogę ale robisz sobie na niej 1/4 mili i jaki regulamin PZMtu zastosujesz? Albo robisz dzień dziecka wożąc kibiców nawet z pomiarem czasu, czy to jest KJS? Jaki regulamin zastosujesz? Albo jako klub zamykasz drogę do testów znanych kierowców rajdowych, czas im na innych ustawieniach oczywiście mierzysz każdorazowo. Jaki regulamin stosujesz? To wszystko leci bez regulaminu, mimo że spełniłeś warunki 2ch ustaw i na tej postawie dostałeś zgodę. Opieranie się na regulaminie PZM tzn stosowanie wybiórczo p-tów jak do tej pory robiliśmy oznacza np: przelicznik poj.i doładowania owszem albo kask,światła,szyby owszem ale nakaz demontażu butli LPG już nie bo i po co na kręciołku, itp.
I mówimy o czasie teraźniejszym a nie gdybamy co i kiedy jak będziemy mieć. Nic nie stoi na przeszkodzie aby robić teraz a nie kiedyś tam.
No właśnie Kuba, są osoby i jest potrzeba aby presję delikatną wywierać aby w tym kierunku szło. Wiadomo trzema osobami nie ogarniesz ależ z tego co wiem jest całe grono osób do pracy, prezes sporo może więc i jest szansa pomocy ze strony SP. Ale to jest właśnie temat aby go przynajmniej podjąć. Ja Ci tłumacze , że narzędzia są a ty mnie wysyłasz do regulaminów jak łysy ślepego po grzebień.
Parkingi -a w szczególności Pana Lampy- są fajne, ale jeszcze ze 2 próby i będzie nudno, więc już trzeba by było zacząć , żeby się na lipiec wyrobić a cały czas Ci pisze, że temat nie jest podejmowany mimo propozycji. Jeszcze 2 m-ce, potem mistrzostwa świata w trialu i budzimy się z ręką w nocniku, bo skoro teraz nie to oddaje wiadro szacunku dla organizacji pierwszego OSu zimowego przy średniej nawet 40km/h. Jestem pełen nadziei, że pogadamy 13go wieczorkiem, przy zimnym z pianą.
Po raz kolejny widać jak zarząd klubu się kompromituje :(
http://picasaweb.google.pl/robercik126/3RSPN29052010 #
[quote]Po raz kolejny widać jak zarząd klubu się kompromituje :([/quote] dlaczego?
Waldek ja Ci pisze że białe jest białe w ty mi wpierasz że to jednak jest czarne.
pozdrawiam :)
Panowie wybiera się ktoś na polski ?? my wyruszamy w nocy :) fajnie by było spotkać rej KMY w mikołajkach :) pozdro
Kubuś i niech tak zostanie, swoje tam wiem. Najpierw ustawodawca a potem regulaminy (wewnętrzne) taka kolej rzeczy. Mamy możliwości, więc robimy czy nie?
Albo inaczej: wiem że da się, wesprzesz mnie czy nie?
Będzie ekipa z Myślenic i Borzęty po 20-ej podam tablize gdyż jeszcze nie wiem jak pojedziemy.
Hejka
A ja Wam sprzedam małą sensacje /choć mnie zabiją ;-)/ czy wiecie ze uczestnik tego forum i zarazem były niegdysiejszy zawodnik szykuje się do tegorocznej edycji Dakar-u. Może wystartuje z nalepką Motorsport Myślenice?
czemu tak późno, na godziny przed wyjazdem takie rzeczy piszecie? Odłożył by człek te 2-3 stówy za wczasu i pojechał na łikend, na północ zobaczyć prawdziwe rajdy :)
Wy tutaj gadu-gadu a Marek szaleje :
http://www.magamtrophy.pl/2010/wyniki.htm
Po mimo awarii na 1-szym etapie po której dostał karę i spadł na ostatnią pozycję...2 etap na 6-tym a 3-ci etap na 3-cim miejscu!! Ogień!:)
12.06.2010..kolejny Łapanów:) Może forumowicze się skuszą - na zachętę filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=ohFFWXCZynY