W imieniu kierownika sekcji samochodowej klubu MOTOSPORT Myślenice zapraszam wszystkich chętnych na rajdowy kręciołek który odbędzie się 8 maja (sobota) na parkingu Stacji Orlen u Pana Stanisława Lampy w Jaworniku. Start załóg przewidziany na godzinę 10:00. Szczegóły niżej w regulaminie imprezy. Oprócz pucharów i dyplomów ufundowanych przez MOTOSPORT Myślenice Pan Stanisław Lampa przeznaczył dla zwycięzców dodatkowe nagrody, zatem będzie o co rywalizować.
Zgłoszenia proszę wysyłać na meila : [EMAIL=rallymyslenice@interia.eu]rallymyslenice@interia.eu[/EMAIL] podając imię i nazwisko, nr.tel., markę auta i klasę (pojemność+wolnossący lub doładowany).
Wpisowe wynosi dla członków klubu MOTOSPORT Myślenice tylko 20zł, dla nie zrzeszonych w klubie 40zł, płatne w dniu imprezy podczas badania kontrolnego.
Powodzenia i przyczepności.
Regulamin:
1. Organizatorem samochodowej próby zręcznościowej " BP Myjnia Cup " jest klub MOTOSPORT Myślenice. Kręciołek jest popularną impreza samochodowa, o charakterze otwartym, dla kierowców nieposiadających żadnych licencji sportu samochodowego z wyjątkiem licencji kartingowej.
2. Do startu będą dopuszczone wszystkie samochody:
- posiadające aktualne obowiązkowe ubezpieczenie "OC+NW"
- ważne badanie techniczne
- posiadać wyposażenie wynikające z Ustawy o Ruchu Drogowym (m.in.gaśnica,apteczka itd).
- kierowca musi posiadać Prawo Jazdy właściwej kategorii.
- druga osoba w aucie (pilot) nie jest wymagana.
3. Wszystkie startujące samochody będą podzielone na 5 klas:
klasa 1 - do 903 cm3
klasa 2 - od 904 cm3 do 1300 cm3
klasa 3 - od 1301 cm3 do 1600 cm3
klasa 4 - od 1601 cm3 do 1900 cm3
klasa 5 - powyżej 1900 cm3
Przy czym samochody posiadające silniki z turbodoładowaniem zostaną dopuszczone do
startu w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności
silnika :
- z zapłonem ZI x współczynnik 1,7
- z zapłonem ZS x współczynnik 1, 5 (diesel)
Klasę stanowią minimum 3 pojazdy. W przypadku nie uzyskania wymaganej liczby samochodów w danej klasie załoga zostanie przeniesiona do wyższej klasy.
Samochód musi być sprawny technicznie oraz czysty.
4. Wszyscy startujący zawodnicy muszą:
- być ubrani w kaski ochronne (dopuszcza się motorowe lub motorowerowe)
- być zapięci w pasy bezpieczeństwa
- jechać z włączonymi światłami mijania
- mieć zamknięte wszystkie szyby w samochodzie
5. Organizator nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za szkody i straty w stosunku do załóg i ich sprzętu, jak również spowodowanych przez nie w sposób pośredni lub bezpośredni szkód w stosunku do osób trzecich i ich mienia.
Przez sam fakt wpłaty wpisowego uczestnik jak również wszyscy członkowie jego ekipy przyjmują tym samym bez zastrzeżeń przepisy niniejszego regulaminu i załączników. Jednocześnie uczestnicy oświadczają, że przed wpłatą wpisowego zapoznali się z niniejszym regulaminem oraz biorą udział w imprezie na własne ryzyko, przejmują na siebie pełną odpowiedzialność karną i cywilną za powstałe z ich winy szkody zarówno w stosunku do załóg i ich sprzętu, jak i spowodowane przez siebie szkody i straty w stosunku do osób trzecich i ich mienia, a tym samym zrzekają się wszelkich roszczeń na drodze sądownej w stosunku do organizatora również za ewentualny uszczerbek na zdrowiu spowodowany wszelkimi zdarzeniami w czasie trwania przejazdu. Powyższe dotyczy w szczególności: organizatorów, właścicieli i użytkowników gruntów, urzędów i wszystkich innych osób, które nawiązują kontakt z organizatorami, zarządcom i właścicielom dróg za ewentualne uszkodzenia samochodu wyniku wad nawierzchni drogi, innym osobom biorącym udział. Jednocześnie uczestnik wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb koniecznych dla realizacji przejazdu.
Kierowca oświadcza, że posiada aktualne ubezpieczenie NW i OC oraz, że nie posiada licencji kierowcy w rozumieniu regulaminów sportowych PZM.
6. Wpisowe wynosi 20 zł dla członków zrzeszonych w MOTOSPORT Myślenice oraz 40 zł dla osób nie zrzeszonych w klubie MOTOSPORT Myślenice. Wpisowe przyjmowane jest w dniu rajdu w raz z potwierdzeniem zgłoszenia na godzinę przed startem.
7. Wyznaczony będzie jeden odcinek, który załoga będzie pokonywać 2 lub 3 razy ( w zależności od frekwencji ).
8. Maksymalna ilość startujących samochodów będzie ograniczona do 50.
9. Przed startem będzie możliwość pieszego zapoznania się z trasą.
10. W przypadku pomylenia lub skrócenia trasy zawodnik otrzyma karę 30 sekund a przy rażąco skróconej trasie zawodnik otrzyma 150% czasu najlepszego zawodnika w swojej klasie.
11. W przypadku potrącenia przeszkody zawodnik otrzyma karę 10 sekund doliczoną do swojego czasu przejazdu ( każdorazowo za przeszkodę ).
12. Każdy z uczestników zobowiązany jest do bezwzględnego zachowania trzeźwości, podstawowych zasad bezpieczeństwa oraz kultury zachowania pod rygorem wykluczenia oraz przerwania imprezy.
13. Organizator w razie takiej potrzeby zastrzega sobie prawo do umieszczenia obowiązkowych naklejek i reklam na pojeździe.
14. Organizator zastrzega sobie prawo do właściwej interpretacji niniejszego regulaminu, wydania instrukcji dodatkowych i uzupełniających, jak również do całkowitego odwołania imprezy jeżeli będzie to konieczne ze względów bezpieczeństwa.
15. W sprawach, które nie zostały ujęte niniejszym regulaminem obowiązuje:
a. Ustawa "Prawo o Ruchu Drogowym"
b. Ogólne założenia organizacyjne i regulaminowe dotyczące rozgrywania prób sprawnościowych w imprezach samochodowych.
Organizatorzy kręciołka MOTOSPORT Myślenice życzą bezpiecznej, miłej zabawy i jak najlepszych wyników.
PROGRAM IMPREZY
Zamknięcie listy zgłoszeń 8 maja 2010 godz.9:00.
Odbiór administracyjny 8 maja 2010 godz.9:10.
Badanie kontrolne BK 8 maja 2010 godz.9:15.
Publikacja listy załóg dopuszczonych do startu 8 maja 2010 godz.9:40.
Odprawa uczestników 8 maja 2010 godz.9:55.
Start 8 maja 2010 godz.10:00.
Meta 8 maja 2010 godz.14:00.
Opublikowanie końcowej klasyfikacji prowizorycznej 8 maja 2010 godz.14:30.
Rozdanie nagród 8 maja 2010 godz.14:45.
wszystkich chętnych do pomocy bardzo proszę o zgłoszenie się na meila podanego wyżej (imię i nazwisko + nr.tel). Ja mam wtedy szkołę ale postaram się wyrwać :D , ponieważ wszystko ma swoje priorytety ;) , Civic z tego samego powodu odpada, zatem potrzebne są 3-4 osoby do pomocy. Zapraszam i z góry dziękuje.
Organizatorzy spotykają się o godz.8:00 na parkingu.
że też mnie nie będzie na naszej pierwszej imprezie :( Ostatek obowiązków uczelnianych niestety wzywa, ale macie moje "błogosławieństwo" na udaną i bezpieczną imprezę. PS: proszę robić dużo zdjęć i kręcić filmy :)
Witam
Po pierwsze primo to widze ze juz jest dawno za pózno zeby sie zglaszac na ten kręciołek bo zamkniecie listy zgłoszen upłynęlo 8 maja 2009r :) itp :)
A na powaznie to mam problemowe pytanie. Czy jest mozliwosc zeby przyjechac i wystartowac kolo godziny 13.30? Pytam dlatego poniewaz akurat pracuje do 13 a specjalnie szykowałem fure na tego kręciołka.
Nooo tak zaraz datę poprawimy, dzięki, było już późno ;) . Przypuszczam , że o 13:30 to już będziemy zwijać taśmy ale wpadnij, jak trasa będzie rozłożona to prawdopodobnie bez pomiaru lub z pomiarem ale bez klasyfikacji zmierzysz się z autem.
Kurde to lipa bo myslałem ze moze powalcze.
No nic, najwyzej w dniu imprezy bede dzwonił do jakiegos uczestnika i sie bede pytał czy cos sie jeszcze dzieje.
WRC na listę dzisiaj mam dwa zgłoszenia więc jeszcze nie ma co publikować. Jak się uzbiera wrzucę tutaj (prośba do Andrzeja aby odpalił stronę klubową jak szybko to tylko możliwe) pewnie koło środy. Plac jest potężny więc obajt pewnie coś ciekawego i długiego wymyśli. Jak wróci z rajdu po niedzieli usiądzie nad trasą.
Mały, nie leci to pod PZMtem więc impreza idzie dla normalnych :D ludzi w normalnych autach. Jeżeli stan techniczny jest OK, możesz upalać z LPG (lepiej przełącz bo membranka w parowniku Ci na nawrocie odetnie ;) zapraszamy)
nie wiem czy piwnicach to się akurat Kurka nazywa ale jest to Orlen po stronie w kierunku Krakowa.
Mowa o placu za Orlenem czyli jednym z Orlenów tych które są na przeciw siebie po jednej i drugiej stronie zakopianki plac znajduje się za tym w kierunku Krakowa.
Takie pytanie off-top kiedy klub ruszy na dobre i można się będzie zapisywać do klubu w stanie stabilnym, bo jak wiadomo na dzień dzisiejszy to klub niby jest ale tak nie do końca, bo ani loga, ani strony zarząd to już chyba trzeci wybrany co zebranie to sytuacja klubu inna.
A niestety na ostatnim zebraniu nie mogliśmy siedzieć do końca. Ale z pewnych źródeł wiem że nawet na tym długim zebraniu nie zapadły wszystkie ważna i ostateczne przynajmniej na rok z góry decyzje.
Michal K to zmieńcie informatora bo ten albo był naćpany albo was oszukuje:) Wszystko jest prawie ustalone, został wybrany zarząd kierownicy sekcji itd. Zostało tylko logo które będzie wybierane 12 maja o ile się nie mylę. A pierwsze zapisy do klubu odbyły się na ostatnim spotkaniu:)
Kurcze nie wiem czy się wyrobię z autem do tej imprezy ale będę się starał:)
Na pewno do zobaczenia:)
Viv z innego kompa. Kubeku ma racje, Michał wszystko idzie planowo. Pewnych rzeczy nie sposób przeskoczyć. Na regon sięczeka, podobnie na pkd, nip, zakończenie formalności rejestracyjnych, przedstawienie planów rocznych. Zarząd jest jeden i raz wybrany, nie zmienil się. Logo i stronka to ostatnie sprawy z tych technicznych. Jak kubeku pisze 12go wybieramy logo zatem zapraszamy na spot a co do naszej stronki już naciskami amina, żeby odpalił.
Nic jednak nie stoi na przeszkodzie aby jeździć i ćwiczyć trzymanie adrenaliny w cuglach ;) zapraszamy na kręcioła.
A tak przy okazji nie wiem czy wszyscy wiedzą ale po długiej przerwie Mariusz (czarna subarka) wyrwał w bonarce 2 w generalce i 1 w klasie. Brawo i gratulacje, doświadczenie w KJSach jednak owocuje.. Rozmawiałem z nim i kluczem do sukcesu była właśnie spokojna, płynna jazda. Ciekawe co kto zgarnie na Orlenie? Czy ktoś objedzie białe STI??? Moc jest ważna ale umiejętności ponad to. Jak na razie Kuba świetnie łączy jedno i drugie ale czasy poprzednich kręciołków podpowiadają , że i maluszkiem można się zbliżyć do estiaja :D
No my zobaczmy bo jak się okazało zawias w naszym nowym nabytku nie jest do końca taki niezeżarty i korniki zjadły blachę w okolicach uchwytu na resor.
We wtorek wjeżdżamy na kanał i jak się uda poskładać do soboty to na pewno ruszymy, jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z założeniami to na obniżonym zawiasie, przynajmniej z przodu.
Panie i Panowie! Potrzebne sa potwierdzenia osób które pomagały nam w poprzednich eliminacjach czyli obsługi. Chcemy wiedziec czy możemy na was liczyc. Jeśli jest ktoś nowy kto chętnie poświeci swój czas w doborowym towarzystwie to również prosze sie zgłaszać na maila: rallymyslenice@interia.eu
W imieniu kierownika sekcji samochodowej klubu MOTOSPORT Myślenice zapraszam wszystkich chętnych na rajdowy kręciołek który odbędzie się 8 maja (sobota) na parkingu Stacji Orlen u Pana Stanisława Lampy w Jaworniku. Start załóg przewidziany na godzinę 10:00. Szczegóły niżej w regulaminie imprezy. Oprócz pucharów i dyplomów ufundowanych przez MOTOSPORT Myślenice Pan Stanisław Lampa przeznaczył dla zwycięzców dodatkowe nagrody, zatem będzie o co rywalizować.
Zgłoszenia proszę wysyłać na meila : [EMAIL=rallymyslenice@interia.eu]rallymyslenice@interia.eu[/EMAIL] podając imię i nazwisko, nr.tel., markę auta i klasę (pojemność+wolnossący lub doładowany).
Wpisowe wynosi dla członków klubu MOTOSPORT Myślenice tylko 20zł, dla nie zrzeszonych w klubie 40zł, płatne w dniu imprezy podczas badania kontrolnego.
Powodzenia i przyczepności.
Regulamin:
1. Organizatorem samochodowej próby zręcznościowej " BP Myjnia Cup " jest klub MOTOSPORT Myślenice. Kręciołek jest popularną impreza samochodowa, o charakterze otwartym, dla kierowców nieposiadających żadnych licencji sportu samochodowego z wyjątkiem licencji kartingowej.
2. Do startu będą dopuszczone wszystkie samochody:
- posiadające aktualne obowiązkowe ubezpieczenie "OC+NW"
- ważne badanie techniczne
- posiadać wyposażenie wynikające z Ustawy o Ruchu Drogowym (m.in.gaśnica,apteczka itd).
- kierowca musi posiadać Prawo Jazdy właściwej kategorii.
- druga osoba w aucie (pilot) nie jest wymagana.
3. Wszystkie startujące samochody będą podzielone na 5 klas:
klasa 1 - do 903 cm3
klasa 2 - od 904 cm3 do 1300 cm3
klasa 3 - od 1301 cm3 do 1600 cm3
klasa 4 - od 1601 cm3 do 1900 cm3
klasa 5 - powyżej 1900 cm3
Przy czym samochody posiadające silniki z turbodoładowaniem zostaną dopuszczone do
startu w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności
silnika :
- z zapłonem ZI x współczynnik 1,7
- z zapłonem ZS x współczynnik 1, 5 (diesel)
Klasę stanowią minimum 3 pojazdy. W przypadku nie uzyskania wymaganej liczby samochodów w danej klasie załoga zostanie przeniesiona do wyższej klasy.
Samochód musi być sprawny technicznie oraz czysty.
4. Wszyscy startujący zawodnicy muszą:
- być ubrani w kaski ochronne (dopuszcza się motorowe lub motorowerowe)
- być zapięci w pasy bezpieczeństwa
- jechać z włączonymi światłami mijania
- mieć zamknięte wszystkie szyby w samochodzie
5. Organizator nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za szkody i straty w stosunku do załóg i ich sprzętu, jak również spowodowanych przez nie w sposób pośredni lub bezpośredni szkód w stosunku do osób trzecich i ich mienia.
Przez sam fakt wpłaty wpisowego uczestnik jak również wszyscy członkowie jego ekipy przyjmują tym samym bez zastrzeżeń przepisy niniejszego regulaminu i załączników. Jednocześnie uczestnicy oświadczają, że przed wpłatą wpisowego zapoznali się z niniejszym regulaminem oraz biorą udział w imprezie na własne ryzyko, przejmują na siebie pełną odpowiedzialność karną i cywilną za powstałe z ich winy szkody zarówno w stosunku do załóg i ich sprzętu, jak i spowodowane przez siebie szkody i straty w stosunku do osób trzecich i ich mienia, a tym samym zrzekają się wszelkich roszczeń na drodze sądownej w stosunku do organizatora również za ewentualny uszczerbek na zdrowiu spowodowany wszelkimi zdarzeniami w czasie trwania przejazdu. Powyższe dotyczy w szczególności: organizatorów, właścicieli i użytkowników gruntów, urzędów i wszystkich innych osób, które nawiązują kontakt z organizatorami, zarządcom i właścicielom dróg za ewentualne uszkodzenia samochodu wyniku wad nawierzchni drogi, innym osobom biorącym udział. Jednocześnie uczestnik wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb koniecznych dla realizacji przejazdu.
Kierowca oświadcza, że posiada aktualne ubezpieczenie NW i OC oraz, że nie posiada licencji kierowcy w rozumieniu regulaminów sportowych PZM.
6. Wpisowe wynosi 20 zł dla członków zrzeszonych w MOTOSPORT Myślenice oraz 40 zł dla osób nie zrzeszonych w klubie MOTOSPORT Myślenice. Wpisowe przyjmowane jest w dniu rajdu w raz z potwierdzeniem zgłoszenia na godzinę przed startem.
7. Wyznaczony będzie jeden odcinek, który załoga będzie pokonywać 2 lub 3 razy ( w zależności od frekwencji ).
8. Maksymalna ilość startujących samochodów będzie ograniczona do 50.
9. Przed startem będzie możliwość pieszego zapoznania się z trasą.
10. W przypadku pomylenia lub skrócenia trasy zawodnik otrzyma karę 30 sekund a przy rażąco skróconej trasie zawodnik otrzyma 150% czasu najlepszego zawodnika w swojej klasie.
11. W przypadku potrącenia przeszkody zawodnik otrzyma karę 10 sekund doliczoną do swojego czasu przejazdu ( każdorazowo za przeszkodę ).
12. Każdy z uczestników zobowiązany jest do bezwzględnego zachowania trzeźwości, podstawowych zasad bezpieczeństwa oraz kultury zachowania pod rygorem wykluczenia oraz przerwania imprezy.
13. Organizator w razie takiej potrzeby zastrzega sobie prawo do umieszczenia obowiązkowych naklejek i reklam na pojeździe.
14. Organizator zastrzega sobie prawo do właściwej interpretacji niniejszego regulaminu, wydania instrukcji dodatkowych i uzupełniających, jak również do całkowitego odwołania imprezy jeżeli będzie to konieczne ze względów bezpieczeństwa.
15. W sprawach, które nie zostały ujęte niniejszym regulaminem obowiązuje:
a. Ustawa "Prawo o Ruchu Drogowym"
b. Ogólne założenia organizacyjne i regulaminowe dotyczące rozgrywania prób sprawnościowych w imprezach samochodowych.
Organizatorzy kręciołka MOTOSPORT Myślenice życzą bezpiecznej, miłej zabawy i jak najlepszych wyników.
PROGRAM IMPREZY
Zamknięcie listy zgłoszeń 8 maja 2010 godz.9:00.
Odbiór administracyjny 8 maja 2010 godz.9:10.
Badanie kontrolne BK 8 maja 2010 godz.9:15.
Publikacja listy załóg dopuszczonych do startu 8 maja 2010 godz.9:40.
Odprawa uczestników 8 maja 2010 godz.9:55.
Start 8 maja 2010 godz.10:00.
Meta 8 maja 2010 godz.14:00.
Opublikowanie końcowej klasyfikacji prowizorycznej 8 maja 2010 godz.14:30.
Rozdanie nagród 8 maja 2010 godz.14:45.
wszystkich chętnych do pomocy bardzo proszę o zgłoszenie się na meila podanego wyżej (imię i nazwisko + nr.tel). Ja mam wtedy szkołę ale postaram się wyrwać :D , ponieważ wszystko ma swoje priorytety ;) , Civic z tego samego powodu odpada, zatem potrzebne są 3-4 osoby do pomocy. Zapraszam i z góry dziękuje.
Organizatorzy spotykają się o godz.8:00 na parkingu.
że też mnie nie będzie na naszej pierwszej imprezie :( Ostatek obowiązków uczelnianych niestety wzywa, ale macie moje "błogosławieństwo" na udaną i bezpieczną imprezę. PS: proszę robić dużo zdjęć i kręcić filmy :)
Witam
Po pierwsze primo to widze ze juz jest dawno za pózno zeby sie zglaszac na ten kręciołek bo zamkniecie listy zgłoszen upłynęlo 8 maja 2009r :) itp :)
A na powaznie to mam problemowe pytanie. Czy jest mozliwosc zeby przyjechac i wystartowac kolo godziny 13.30? Pytam dlatego poniewaz akurat pracuje do 13 a specjalnie szykowałem fure na tego kręciołka.
Nooo tak zaraz datę poprawimy, dzięki, było już późno ;) . Przypuszczam , że o 13:30 to już będziemy zwijać taśmy ale wpadnij, jak trasa będzie rozłożona to prawdopodobnie bez pomiaru lub z pomiarem ale bez klasyfikacji zmierzysz się z autem.
Kurde to lipa bo myslałem ze moze powalcze.
No nic, najwyzej w dniu imprezy bede dzwonił do jakiegos uczestnika i sie bede pytał czy cos sie jeszcze dzieje.
Vivaldi jaka długa ma być trasa ?? gdzie można liste zgłoszeń zobaczyć ???? pozdro
chce bardzo wystartowac. powiedzcie mi , mam butle gazową w aucie czy musze ją wymontowac ???
a na którym CPN tam gdzie jest Kurka Restauracja
WRC na listę dzisiaj mam dwa zgłoszenia więc jeszcze nie ma co publikować. Jak się uzbiera wrzucę tutaj (prośba do Andrzeja aby odpalił stronę klubową jak szybko to tylko możliwe) pewnie koło środy. Plac jest potężny więc obajt pewnie coś ciekawego i długiego wymyśli. Jak wróci z rajdu po niedzieli usiądzie nad trasą.
Mały, nie leci to pod PZMtem więc impreza idzie dla normalnych :D ludzi w normalnych autach. Jeżeli stan techniczny jest OK, możesz upalać z LPG (lepiej przełącz bo membranka w parowniku Ci na nawrocie odetnie ;) zapraszamy)
nie wiem czy piwnicach to się akurat Kurka nazywa ale jest to Orlen po stronie w kierunku Krakowa.
plac jest duzy to mam nadzieje ze bedzie cos ciekawego:)
Nie to nie plac koło Kurki.
Mowa o placu za Orlenem czyli jednym z Orlenów tych które są na przeciw siebie po jednej i drugiej stronie zakopianki plac znajduje się za tym w kierunku Krakowa.
Takie pytanie off-top kiedy klub ruszy na dobre i można się będzie zapisywać do klubu w stanie stabilnym, bo jak wiadomo na dzień dzisiejszy to klub niby jest ale tak nie do końca, bo ani loga, ani strony zarząd to już chyba trzeci wybrany co zebranie to sytuacja klubu inna.
A niestety na ostatnim zebraniu nie mogliśmy siedzieć do końca. Ale z pewnych źródeł wiem że nawet na tym długim zebraniu nie zapadły wszystkie ważna i ostateczne przynajmniej na rok z góry decyzje.
Michal K to zmieńcie informatora bo ten albo był naćpany albo was oszukuje:) Wszystko jest prawie ustalone, został wybrany zarząd kierownicy sekcji itd. Zostało tylko logo które będzie wybierane 12 maja o ile się nie mylę. A pierwsze zapisy do klubu odbyły się na ostatnim spotkaniu:)
Kurcze nie wiem czy się wyrobię z autem do tej imprezy ale będę się starał:)
Na pewno do zobaczenia:)
Viv z innego kompa. Kubeku ma racje, Michał wszystko idzie planowo. Pewnych rzeczy nie sposób przeskoczyć. Na regon sięczeka, podobnie na pkd, nip, zakończenie formalności rejestracyjnych, przedstawienie planów rocznych. Zarząd jest jeden i raz wybrany, nie zmienil się. Logo i stronka to ostatnie sprawy z tych technicznych. Jak kubeku pisze 12go wybieramy logo zatem zapraszamy na spot a co do naszej stronki już naciskami amina, żeby odpalił.
Nic jednak nie stoi na przeszkodzie aby jeździć i ćwiczyć trzymanie adrenaliny w cuglach ;) zapraszamy na kręcioła.
A tak przy okazji nie wiem czy wszyscy wiedzą ale po długiej przerwie Mariusz (czarna subarka) wyrwał w bonarce 2 w generalce i 1 w klasie. Brawo i gratulacje, doświadczenie w KJSach jednak owocuje.. Rozmawiałem z nim i kluczem do sukcesu była właśnie spokojna, płynna jazda. Ciekawe co kto zgarnie na Orlenie? Czy ktoś objedzie białe STI??? Moc jest ważna ale umiejętności ponad to. Jak na razie Kuba świetnie łączy jedno i drugie ale czasy poprzednich kręciołków podpowiadają , że i maluszkiem można się zbliżyć do estiaja :D
Zapowiada się fajnie ale tym razem nie wezmę udziału za późno się dowiedziałem. Będę trzymał kciuki za 4x4 :)
no to ok .dzieki za info.. będe na 100% i przełącze na oktan
No my zobaczmy bo jak się okazało zawias w naszym nowym nabytku nie jest do końca taki niezeżarty i korniki zjadły blachę w okolicach uchwytu na resor.
We wtorek wjeżdżamy na kanał i jak się uda poskładać do soboty to na pewno ruszymy, jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z założeniami to na obniżonym zawiasie, przynajmniej z przodu.
Vivaldi - i jak tam lista wygloda rośnie ??:)
rośnie, rośnie elegancko, w środę/czwartek coś wrzucę. Upalajmy ile się da byle pełnym ogniem ;) !!!
Szkoda ze sie nieda zeby kreciolek byl w pozniejszych godzinach, bo wózek juz poskladalem i niektorzy juz widzieli jak jezdzi :)
Panie i Panowie! Potrzebne sa potwierdzenia osób które pomagały nam w poprzednich eliminacjach czyli obsługi. Chcemy wiedziec czy możemy na was liczyc. Jeśli jest ktoś nowy kto chętnie poświeci swój czas w doborowym towarzystwie to również prosze sie zgłaszać na maila: rallymyslenice@interia.eu
Vivaldi JAK Z TOM LISTOM ??:)
8 załóg jak na razie w tym 4 w grupie 1 i po jednej w 2,3,4,5
oj, coś słabiutko jak na razie
może się ruszy, też liczyliśmy na conajmniej 15 aut. Nie wiem czy terminy jakieś inne, czy że sobota. Trudno nie codziennie jet święto :D