Forum » Wolne Myśli

LPG w Myślenicach gdzie tanio i solidnie??

  • 31 sie 2014

    Ja gaz w Astrze II 1.4 zakładałem na Agro-budzie i chodzi jak złoto, gorąco polecam mechaników tam

    1 5 Cytuj
  • 4 paź 2015

    Wracam do tematu, lanosa już nie ma, jest Fabia 1.4 MPI 8V 86 KM (dla żony) - tzn będzie :) Warto do takiego silnika założyć gaz? Jaki koszt? Jaka instalacja? Gdzie polecacie? Dzięki za info.

    1 Cytuj
  • 5 lis 2015

    Nikt nie zakładał gazu w okolicy?
    Pacjent:
    Skoda Fabia 2002/2003 1.4 MPI 68KM
    Pytanie brzmi czy BRC 24.11 który mi polecają bez zawahania za 2500 zł czy może AG Centrum Compact za 2100 (tańszy) do którego chca mnie zachęcić? Byłem pytać na agrobudzie.
    Co mi doradzacie? A może coś innego?
    Średni roczny przebieg 8000-10000 km.
    Jestem zielony i nie wiem co mam zrobić.
    Chce po prostu zaoszczędzić na paliwie w przestrzeni 4-5 lat.
    Doradzicie dobrego i uczciwego gazownika?

    Z góry dziękuję.

    Cytuj
  • 7 lis 2015

    Od ag centrum masz gwarancję na 3 lata więc na start plus. Ja zakładałem do Clio 1.2 z 2001 roku (70km) też Compact. Przejechałem już 14 tys km i wszystko chodzi jak nalezy. W Dobczycach jest zakład który zakłada ich sprzet z autoryzacja, takze ja polecam. Pozdr

    Cytuj
  • 7 lis 2015

    No własnie myślalem o tym zakładzie w dobczycach.... bo mają autoryzacje.
    Natomiast na agrobudzie też zakładają AG Compact tylko taniej bo za 2100 zł a z kolei oni maja opinie ze BRC zakładaja bardzoi dobrze i maja dobrego gazownika i nie wiem co wybrac.

    Cytuj
  • 7 lis 2015