Forum » Edukacja

LO Kościuszki

  • 5 kwi 2011

    "Jakim więc prawem zwracasz uwagę innym forumowiczom na błędy interpunkcyjne?.
    Może ja też jestem dysgrafem. "

    Wybacz, ale jak jesteś dysgrafem i nadal robisz błędy to potwierdzasz, że jesteś leniem. Jestem dysortografikiem i miałem ogromne problemy z ortografią, ale zanim coś wyśle na jakiekolwiek forum to sprawdzam czy nie robię byków. Choćby z szacunku do m.in Ciebie jako mojej współrozmówczyni. Widać, jak nie chce ci się doczytać, nie chcesz przyjąć do wiadomości, że jednak błędy popełniasz i nie chcesz się poprawiać, to jednak jesteś... leniem.

    1 1 Cytuj
  • 5 kwi 2011

    too. Poproszę jakieś merytoryczne argumenty z Twojej szanownej strony, ale obawiam się, że ich nie masz ;-).

    1 Cytuj
  • 5 kwi 2011

    Wszystko byłoby w porządku ":-)" tylko ,że sam popełniasz literówki i budujesz niepoprawnie zdania.
    Skoro jesteś dyslektykiem to możesz wytykać błędy innym?. Przecinek to oddech w zdaniu. Za dużo przecinków... to też nie dobrze. ;)

    Dla mnie liceum to sentyment.

    1 Cytuj
  • 5 kwi 2011

    Moje literówki są faktem, kajam się i przepraszam.
    Niepoprawnie zdania? Może. Też się kajam, ale poproszę o przykłady, przykłady, przykłady, chętnie popracuje nad sobą.:)

    1 Cytuj
  • 5 kwi 2011

    :-)
    ryje to świnia w polu, panie polonisto, a uczeń się uczy, nie mierz wszystkich swoją miarą.

    1 Cytuj
  • 5 kwi 2011

    Zenek, do pola, do pola!

    1 Cytuj
  • 5 kwi 2011

    Ty tam się bardziej nadajesz Ty ryłeś , ja się uczyłem

    1 Cytuj
  • 5 kwi 2011

    do :-)
    dlaczego obrażasz wszystkich forumowiczów, przez Ciebie aż strach coś tu napisać.
    Ja również mam sentyment do LO, mnie też skrytykujesz?

    2 Cytuj
  • 5 kwi 2011

    "Owszem, czasem to efekt lenistwa, a czasem głębszych problemów.
    Nad którymi da się zapanować, przy pomocy osób trzecich i przy pracy własnej, ale trzeba włożyć większy wysiłek."