Forum » Edukacja

Studia w powiecie Myśelnickim:)

  • 2 cze 2012

    [quote=gość: megan] I tu się nie zgadzam z przedmówcą. Jestem studentką III roku studiów na Uczelni WSETiNS na kierunku pedagogika z angielskim---dużo i długo(8-20) trzeba się tu uczyć. Mam porównanie, bo mam koleżankę z UP w Myślenicach- oni kończą najpóżniej o 14, my natomiast uczymy się do 20. Na III roku studiów mam 50 przedmiotów do zaliczenia- w tym kilka ciężkich egzaminów.Na III roku praktycznie miesiąc w miesiąc miałam zjazdy co tydzień od rana do wieczora. Podsumowując całe trzy lata- łatwo nie było-chociaż znam koleżanki, które przeszły "ślizgiem " przez 3 lata studiów(ale to były wyjątki)ale taki typ studentów występuje na każdej uczelni. Uważam, że "każdy jest kowalem swojego losu" ,niezależnie od nazwy skończonej uczelni-chcąc być dobrym fachowcem w swojej dziedzinie- trzeba się dokształcać przez całe życie.Nie rozumiem ludzi, którzy oceniają człowieka po skończonej określonej uczelni tzw."liczącej się"
    Jeśli ktoś nie lubi się uczyć, to nic z takiego pedagoga, i czy to będzie UJ, czy UP czy WSETiNS - nic z niego nie będzie. pozdrawiam [/quote]

    No cóż... gdybyś miała wyższe wyniki w nauce, dostałabyś się na UP na uczelnię państwową a nie prywatną. Wtedy miałabyś porównanie do poziomu, może dla Ciebie program WSETiNS jest bardzo ciężki.. Ja widziałam Wasze np. pytania do egzaminów, albo zagadnienia. Akurat z licencjatu z przedmiotu: historia wychowania.. Wybacz ale porównując te wiadomości które na Twojej uczelni były podane w tym temacie, to miałam wrażenie, że czytam zeszyt licealisty...
    Nie obraź się bo rozumiem że bardzo cieszy Cię fakt że studiujesz- super. Ale musisz wiedzieć, że w Naszych okolicach w wielu szkołach dyrektorzy nie chcą i nie przyjmują osób bo tej uczelni.
    Jak wiadomo bardzo łatwo te studia skończyć, czego znam przykłady gdy osoby w liceum ledwo na 2 przechodziły, ale już robią mgr ;)