Forum » Myślenice

Kebab w Myślenicach - który najlepszy?

  • 17 mar 2010

    budki z kebabami w myślenicach zachowują się tak jakby sanepid i estetyka nie istniały. Od kiedy strojem zawodowym kucharza jest dres ? I czy nie powinni mieć na głowach czapek kucharskich ?

    Cytuj
  • 17 mar 2010

    nie znam się ale chyba tak powinni wyglądać: http://img.bazarek.pl/10136/2637/207997/14753153794847d44519e78.jpg

    Cytuj
  • 17 mar 2010

    tu nie ma dobrych kebabow... a co do pizzy to najlepsza pizza u "KOJOTA".

    Cytuj
  • 17 mar 2010

    Właścicielka kebaba o nazwie TURCJA i jej pracownicy jedzą w kebabie o nazwie RAZ DWA TRZY! A nagadują na niego na tym forum ile się da! NO jak tak można?????

    Cytuj
  • 17 mar 2010

    ja kebaba jem tylko w rynku na kościuszki tam jest NAJLEPSZY POLECAM

    Cytuj
  • 18 mar 2010

    tak to jest jak próby przekwalifikowania się nauczycieli w super szefa kebaba prowadzi do wojen konkurencyjnych.. gdyby chociaż gra była w porządku nie tylko w stosunku do swoich osób ale też w stosunku do DROGIEGO KLIENTA.
    WIEC DRODZY SZEFOWIE ZACNYCH KEBABÓW KLĘKNIJCIE I POSYPCIE GŁOWY POPIOŁEM BO WASZE GRY ODBYWAJĄ SIĘ KOSZTEM INNYCH.. A DUŻĄ ŁYCHĄ JESZCZE SIĘ NIKT NIE NAJADŁ... I POMYŚLCIE NAD SWOIMI PRACOWNIKAMI BO MAJĄ WIELE DO ŻYCZENIA !!!!!!!!!
    PS. mięsko odgrzewane na zapleczu nie robi furrory !!!!!!!!!

    Cytuj
  • 18 mar 2010

    moim zdaniem najsmaczniejsze kebaby sa w "TURCJI"

    Cytuj
  • 19 mar 2010

    Zauważcie ilu tu gości... hehe a na poprzedniej stronie same komentarze na niekorzysc Turcji i wychwalaniu Raz Dwa Trzy, szkoda tylko że z tego samego IP ;)

    Moim zdaniem Turcja robi najlepsze kebaby. Jem tam dwa razy w miesiacu od kiedy tylko powstała i zawsze jestem zadowolony.

    Szkoda tylko, że Raz Dwa Trzy kopiuje WSZYSTKO od Turcji - jeszcze w dodatku nieudolnie ;)
    Sosy mają podobne, teraz panini...

    Cytuj
  • 19 mar 2010