Forum » Myślenice

najlepszy ciucholand w myślenicach:)???

  • 29 sie 2012

    a kiedy na 3-maja jest new towar?

    Cytuj
  • 30 sie 2012

    Szperaczka szłam wczoraj specjalnie koło kodaka na reja ale żadnego PEWEXU tam nie widziałam;/
    A na 3 maja otwiera się 3 września i wszystko bedzie po 3 zł;)

    Cytuj
  • 30 sie 2012

    Właśnie byłam tam i wydaje mi się , że za kurteczkę cienką 60 zl to za dużo jak na sklep z używaną odzieżą

    [quote=gość: mariolaolo] tez tam byłam na przeciwko starego kina na 3 maja i tez kupiłam sukienke za 30zł i płaszczyk z H&M za jedyne 60 zł piękny :) fajnie ze coś takiego otworzyli bo są orginalni nie tak jak te wszystkie szmateksy po 2 zł a nic człowiek nie kupi bo istne dziadostwo [/quote]

    5 2 Cytuj
  • 30 sie 2012

    No właśnie trochę dużo, mi też zawsze kojarzy się , ze na ciuchach to ma być tanio- rzadko chodzę - nie znam się

    3 Cytuj
  • 30 sie 2012

    [quote=gość: karolinak] Szperaczka szłam wczoraj specjalnie koło kodaka na reja ale żadnego PEWEXU tam nie widziałam;/
    A na 3 maja otwiera się 3 września i wszystko bedzie po 3 zł;) [/quote]

    W którym miejscu bedzie ten nowy ciuchland gdzie wszystko po 3zł????

    Cytuj
  • 30 sie 2012

    Koło mleczarni;)

    Cytuj
  • 30 sie 2012

    Nie orientuje sie ktoś może czy w którymś z ciucholandów można sprzedać ciuszki ? nawet po 2 zł?

    Cytuj
  • 31 sie 2012

    karolinak ten na reja , jak patrzysz na kodaka, masz go przed sobą do drzwi obok po prawej stronie schodkami w dół ;)

    wewew na 3 maja to jest lokal zaraz obok betanii tam gdzie dawniej były kominki, rolety i w dzień otwarcia wszystko będzie po 3 zł ;)

    Cytuj
  • 31 sie 2012

    Tromirka widziałam komis dziecięcy idąc od Reja w stronę dworca tą jednokierunkową uliczką.
    Jest po prawej stronie zaraz za 2 zakrętem
    Szperaczka dzięki!A to jest ten kodak na przeciwko szkoły podstawowej?

    Cytuj
  • 31 sie 2012

    [quote=gość: karolinak] Koło mleczarni;) [/quote]